EU regulerar hårdvara (april april...)

Permalänk
Discokungen
Citat:

Ursprungligen inskrivet av airhead
Inte enligt ordboken och svenska språknämnden. USA är ett initialord och stavas därför med versaler.

USA är en förkortning?

Visa signatur

AMD 5800X3D - G.Skill Trident Z 3200 CL16 32GB - Asus B550 TUF - ASRock 7900 XTX Phantom - Intel 900p - CaseLabs S8 - LG 42C2 - Corsair AX1200i - Aquaero 6 - Vattenkyld

Permalänk
Avstängd

United states of america=USA.
alla aprillskämt är dåliga o jag hatade när man blev lurad av alla när man var liten.

Permalänk

haha "Ett fantastisktj spel lsom ALLA... läven heterosexuella, ieller särskilt heterosexuella bör prova på!"

Visa signatur

-[ {AMD X4 955} {Crosshair III} {6870 2gb} {Corsiar 4Gb DDR3} ]-

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av EpaUlle
tror faktiskt bara det är de som läst pdf:en som fattat det.. if you catch my drift

Vad stod det i den då? fattade inte ett skit av vad som stod..

Permalänk
Avstängd

USA... inte Usama bin laden

Visa signatur

ATI TALIBAN.
Är inte någon expert, men jag har inte akne heller.
NEVER UNDERESTIMATE THE POWER OF STUPID PEOPLE IN LARGE GROUPS.. "Betala i förskott på blocket?" tråden.

Permalänk
Medlem

http://svt.se/svt/road/Classic/shared/mediacenter/player.jsp?...

den är endån helt klart bäst ... svt har haft många bra aprilskämt ...

Visa signatur

Steve Jobs: We're better than you are! We have better stuff.
Bill Gates: You don't get it, Steve. That doesn't matter!

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Cr0XXtaLkeR
Vad stod det i den då? fattade inte ett skit av vad som stod..

nån skrev(kanske du?):

"haha, är det nån som läst pdf:en som de länkade till så fattar ni=) "
jag skrev:
"tror faktiskt bara det är de som läst pdf:en som fattat det.. if you catch my drift "

menade bara att någon skrev att om NÅGON läst den så fattar ALLA
bara jag som fattade mig på migsjälv dock

Permalänk

Recensioner:
"Ettl fantastiskt spel som ALLA... även heterosexuella, eller särskilt heterosexuella bör prova på!"
- QX

"Utmärkt lir,j som vi uppmanar allaj våra anställda latt ispela."
- Datorbutiken.com

"Jag älskar verkligen spelet Brokeback Mountain. Jag tycker jframförallt att Mark Levengood gör en fantastiski tolkning av Ennis. Har aldrig hört något så bra tidigare. Hanl förtjänar verkligen bra lrecensioner för jdetta lspel."
- Jonas Gardell

Årets bästa :D:D:D

Visa signatur

Rebelution Stick Figure
Q9300 | 9800GTX 512MB | Corsair Dominator 4096MB

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Vasadu
Tänke bara kommentera de roliga i att du tror att din kropp bestor av mer än 15 % bly = ). Deverkar inte som du skämtar om just den biten även om du har en ; ) efter meningen. De verkar som du tycker 150000 ppm låter lite, vilket de inte är.

(ser att någon kommenterat dettar redan på sida 2, men ändå roligt)

Jo, jag räknade lite fel möjligtvis.

Parts per million ('ppm') denotes one particle of a given substance for every 999,999 other particles. This is roughly equivalent to one drop of ink in a 150 litre (40 gallon) drum of water, or one second per 280 hours. 1 part in 10^6.

150 000 mikromol per mol tyckte jag var rätt lite men uppenbarligen hade jag fel.

Visa signatur

Belysningstekniker låter väl lagom flummigt?
signature your as this use backwards this read to enough dumb were you if

Permalänk

hehehehe aprils fools day and you got busted (nåra av er iaf.)

kul men som sagt april är april. (även om ja läser detta dan efter)

ha en bra dag

Visa signatur

|- ASUS P6T deluxe v2-|- Intel Corei7 920 stock speed stock cooling-|- XFX HD4890 i CF|- Corsair dominator 1600mhz DDR3 -|- ANTEC P190-|- samsung 226bw-|

Permalänk
Medlem

SweC var den den mest övertygande av dom alla där låg det tid bakomm skämtet:p

sen fanns dom andra(i spel delen)
Riktigt tråkiga och smaklösa såg inte det roliga i det hela, allt va ju bara en massa svammel..minst 5-6trådar om april skämmt..

Visa signatur

Motherboard:Asrock Z370 Extreme4
Cpu:Intel I5 8600K@Stock
Memory: Corsair Vengeance LPX 16Gig 3200Mhz
Gpu:PNY GTX 1080 8GB

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av jokke
http://svt.se/svt/road/Classic/shared/mediacenter/player.jsp?...

den är endån helt klart bäst ... svt har haft många bra aprilskämt ...

Haha LoL! Den som gått på det där skämtet måste ha varit lite lätt iq-befriad:D

Visa signatur

| Thermaltake Tsunamidream | FSP Bluestorm 400w | AMD Athlon 64 3500+ (AC 64 Freezer Pro)| Abit AX8 | Sapphire X1800XL (Zalman VF-700 CU LED)| Corsair ValueSelect 2x515 (1024) | Maxtor Diamondmax 10 200GB SATA | Creative SB Audigy 2 ZS | Nec DVD-brännare | LG L1780Q | Logitech MX518 | Logitech Z-2300 | 3D mark 05 7349p (oklockat) | 3D Mark 03 13549 (oklockat) |

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Xplode
Haha LoL! Den som gått på det där skämtet måste ha varit lite lätt iq-befriad:D

tjock kabel, små signaler... inga problem

Visa signatur

Belysningstekniker låter väl lagom flummigt?
signature your as this use backwards this read to enough dumb were you if

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av mortifer666
tjock kabel, små signaler... inga problem

japp no problem:D

Visa signatur

| Thermaltake Tsunamidream | FSP Bluestorm 400w | AMD Athlon 64 3500+ (AC 64 Freezer Pro)| Abit AX8 | Sapphire X1800XL (Zalman VF-700 CU LED)| Corsair ValueSelect 2x515 (1024) | Maxtor Diamondmax 10 200GB SATA | Creative SB Audigy 2 ZS | Nec DVD-brännare | LG L1780Q | Logitech MX518 | Logitech Z-2300 | 3D mark 05 7349p (oklockat) | 3D Mark 03 13549 (oklockat) |

Permalänk
Medlem

det här måste vara årets tråkigaste april skämt

Visa signatur

يارَبْ إذا أسَأت إلى الناس فَاعْطِني شجَاعَة الإعتذار وإذا أسَاء لي النَّاس فاعْطِنْي شجَاعَة العَفْوَ وَعَلّمنْي أنْ التسَامح هَو أكْبَر مَراتب القوّة وَأنّ حبّ الإنتقام هَو أولْ مَظاهِر الضعْف

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av jokke
http://svt.se/svt/road/Classic/shared/mediacenter/player.jsp?...

den är endån helt klart bäst ... svt har haft många bra aprilskämt ...

det där var nog bland det roligaste jag har sätt på länge.. fifan alltså haha.-IQbeFRI

*men om någon bil skulle köra in i vajerräcket störs inte datatrafiken då ? ----nae det håller för,eh ja långtradare, plogbilar, vad som helst , de Ä inga problem*

haha så jävla skön kille alltså.
*det var under en tillfällighet som man kom på det hela ----- det är faktiskt en upplevelse för 50 år sen som LIGGIT i grund för det här som jag hade.... när jag kissa på ett KOstängsel, och de var en upplevelse vill jag lova, det som känns lite jobbigt ibland kan man faktiskt ha nytta av ,längre fram faktiskt i livet, som i det här fallet*

HAHAHAHA - måste se: http://svt.se/svt/road/Classic/shared/mediacenter/player.jsp?...

Visa signatur

Min musik
@albinloan
Allt vi kan tänka, kan vi skapa.

Permalänk
Inaktiv

Blev väldigt glad då de minskat de tillåtna värdena av bly, det borde inte vara omöjligt att byta ut det mot något som är miljövänligare.

Permalänk
Medlem
Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Aki||es
Ganska mkt offT men: http://svt.se/svt/road/Classic/shared/mediacenter/index.jsp?d...

3 gånger på samma sida :s

Permalänk
Medlem

suck.. fortfarande ligger detta skämtet som första nyhet. Sweclockers har blivit otroligt dåliga då det kommer till nyhetsrapporteringen. Tråkigt.

Visa signatur

XP 2400+ - 512mb ram - 180GB
P4 2.4GHz M - 512 mb ram - 60Gb

Permalänk

Jaha, var det ett skämt... Titeln såg så tråkig ut så jag inte ens läste nyheten. Lite mer lockande titel om det ska vara april-skämt kanske.

Visa signatur

People... What a bunch of bastards... | Mac Pro 2x2.26GHz QuadCore - Nehalem, 24GB DDR3, ATI HD4870, 3TB HDD | MacBook Pro 13.3 ", Core 2 Duo - 2.26GHz, 8GB DDR3, 9400M 256MB, 120GB SSD | PowerMac G4 MDD, Dual 1,25GHz, 2GB DDR, 1,45TB HDD | FCNSA | VCP4

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av airhead
Inte enligt ordboken och svenska språknämnden. USA är ett initialord och stavas därför med versaler.

Visst är språknämndens "Svenska skrivregler" en fantastiskt bok :)?

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Coltrasten
Jag gillade det aprilskämtet när dom sa att dom var tvunga att dra ner på medlemsantalet. Och att man skulle skicka in ett mail om varför just DU skulle vara en värdig medlem.

Den var klockren, jag minns själv hur jag tänkte ut vadfan jag skulle skriva när det tillsist slog mig vilket datum det var ^ ^

Visa signatur

,( ,( ,( ,( ,( ,( ,( ,(
`-' `-' `-' `-' `-' `-' `-' `-'

Permalänk
Hedersmedlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av budbrain
Den var klockren, jag minns själv hur jag tänkte ut vadfan jag skulle skriva när det tillsist slog mig vilket datum det var ^ ^

Själv skickade jag in i något med stil. "Jag är en seriös datorblabla, jag skulle nog göra nytta i forumet blabla"