Kan inte ta bort Oblivion!!

Permalänk
Medlem

Kan inte ta bort Oblivion!!

Tjena!

Jag har ett jävligt störigt problem!
Jag har spelat oblivion ett tag nu, och då tankade jag såklart ner lite kul mods osv, en mod gjorde så att det kom upp en gul fps "mästare" i högra hörnet.
Denna mätare kommer också upp när jag spelar cs, men då spelade jag ju bara oblivion så det sket jag i då..

Men nu när jag tröttnat på Oblivion och är sugen på lite gammalt hederligt cs igen, så kommer den fpsmätarn upp!

Och nu är det även såhär att jag inte kan avinstalera Oblivion!:S
Detta medelande kommer upp när jag tryckt lägg till/ta bort på Oblivion:

>SetupDLL\Setup.cpp (390)
PAPP: Oblivion
PVENDOR: Bethesda Softworks (http//www.betblralra..)
PGUID: 35CB6715-4LF8-4F99-8881-6FC75B5054B0
11.0.0.28844
@ Windows XP Service Pack 2 (2600) BT_OTHER 376.21

Sen kommer man inte längre! Någon som vet vad i heela friden detta menar?!
Tack på förhand!

Permalänk

Fraps kallas modden!

Visa signatur

Macbook Vit | Macbook Unibody | D80 | iPod Touch | iPhone 3GS

Permalänk
Medlem

okeey, men det hjälpte mig inte mycket du! Jag kan fortfarande inte avinstalera oblivion

Permalänk
Medlem

Attitydproblem : )

Permalänk
Medlem

Hade samma problem, min lösning va att jag bara tog bort installationsmappen där spelet låg.

Visa signatur

If ya don't eat ya don't shit. and if ya don't shit ya die!

Permalänk
Medlem

Förlåt men skiten går ju inte bort! det är fan skitstörigt! XD

Permalänk
Medlem

Fast om det är mätaren du vill ha bort så är det Fraps du ska avinstallera (eller stänga av), inte Oblivion.

Visa signatur

I just love the fact that there is a global integer variable named 'i'. Just think, you will never need to declare your loop variable again!
To avoid collisions where a loop that uses 'i' calls another function that loops with 'i', be sure to stack 'i' and restore it when your function exits.

Permalänk
Medlem

Om nu avinstallationen inte fungerar som den skall, kanske på grund av korrupta filer, föreslår jag att du tar bort Oblivion (åtminstånde till största del) genom att helt enkelt "delita" de mappar som hör till spelet.

Vad det gäller "den gula fps-mätaren" skulle jag tro att det är Fraps du installerat, precis som Filleokus sade åvan i tråden.
Om du vill få bort detta program är det Fraps egna avinstallation du skall köra.

Hoppas saker och ting löser sig.

EDIT: Lite för långsam.

Visa signatur

(\__/) Det löser sig alltid!
(O.o) Låt honom/henne ha rätt så är saken ur världen!
(> <) Någonting annat klyftigt!

Permalänk
Medlem

men det finns inget separat program till fraps =/ jag har redan deletat oblivion mappen, och my games.