Permalänk
Medlem

MAC tangenbord till PC

ja som rubriken lyder så undrar jag om man kan fåi gång ett MAC Tangentbord till en PC. eftersom jag inte kan något om signaler eller annat tjaffs som ingår io det hela så vill jag mer ha detaljerade beskrivningar om det går för sig och om det inte är för mycket begärt heller.. varför vill jag då ha ett MAc tangentbord.. jo för dem är så attans snygga..

haha
tack på förhand )

Visa signatur

"Arguing on the internet is like running in the special olympics.. Even if you win you're still retarded"-
JRR shut the fuck up foundation

Permalänk

Ja, om det är usb så funkar det, behövs inga drivrutiner andra än windows egna

Permalänk
Medlem

Jo nu när jagkopplade in den så skedde det.. enheten installerades osv.. sen efter det så bara det låter som att en USB enhet bortages.. ?

Visa signatur

"Arguing on the internet is like running in the special olympics.. Even if you win you're still retarded"-
JRR shut the fuck up foundation

Permalänk
Medlem

Skumt, kopplade in ett idag under Windows och det funkar klockrent.

Visa signatur

"All animals are equal but some animals are more equal than others." - George Orwell, "Animal Farm"

Permalänk
Medlem

okeej :S.. det borde ju egentligen inte vara en skillnad hos mig.. men det funkar bara inte..

Visa signatur

"Arguing on the internet is like running in the special olympics.. Even if you win you're still retarded"-
JRR shut the fuck up foundation

Permalänk

men hur är det med apples trådlösa bluetooth tangentbord, fungerar dom med windows?

Visa signatur

6600K@4,5GHz 1,25V | EVGA 980Ti | Samsung 950 Pro m.2

Permalänk

allting borde väl egentligen fungera? jag har själv använt ett mac-tangentbord när mitt gick sönder (usb visserligen men, tja)

problemet är väl oftast att det är lite krångligare att göra vissa saker (jag kunde t.ex inte göra några @ för det fanns ingen motsvarande knapp till alt gr), men annars är det nog inga problem.

Visa signatur

När skolan gick krigsmarschen så jucka han mot alla träd.

Permalänk
Medlem

okej :// aja.. då beställer jag ett G15 istället tack för allt

Visa signatur

"Arguing on the internet is like running in the special olympics.. Even if you win you're still retarded"-
JRR shut the fuck up foundation