Wow - Starta ett Sweclockers guild!

Permalänk
Medlem

Njo, nog tycker jag oxå att det har varit lite dåligt me folk online i veckan. Jag försöker hålla upp me Medpack's (Orcen222) levlingstempo, men det är fasen svårt efter att ha varit sjuk å festat alldelens för mycket. Satsar på att söndag eftermiddag å kväll/natt blir helt tillägnad wow. Go Go Beyond the Grave!!

Visa signatur

"Bullfest, bullfest hela dan"

Permalänk
Medlem

Jag är sugen på att joina. Har haft ett uppehåll på ca 6 månader och känner för att börja på en ny server. Jobbar under sommaren så kommer hålla ganska lugnt tempo tills i höst då jag kan spela dygnet runt.

Hade tänkt mig en Warrior då.

Vem är det jag ska kontakta för att få invite?

*edit* Såg att det var ett PVP realm, tror jag avstår då. Det var synd.

Permalänk
Medlem

vilken lvl är dom flesta nu då?

Visa signatur

Silverstone FT03B | Dell U2711 | Be-quiet E9 580w CM | ASUS GENE-Z | AMD 7970 | Intel 2500k @ 4,4 Ghz| Corsair H80i | 8GB Corsair LP

Permalänk
Medlem

Med risk för o göra er allihop besvikna.

Jag hade bara en kväll kvar på wow, och det var den kvällen "vi"(Murgot alltså) skapade guilden.

Jag försökte få Murgot till o skriva till mig så vi skulle skapa våran Tabard.

Vi fick ju pengar från "Smiley".

Och nu har jag mitt lilla sommarlov från WoW.

Men när jag kommer tillbaka(sagt i slutet av Augusti), Så skickar jag tillbaka pengarna. för då borde någon ha blivit level 60 och de flesta över level 30 iallafall, så då har ni haft råd att både skapa en Tabard och alla har väll köpt en då också.

Så "Smiley" där ute, kommer inte ihåg vad du hette på detta forum :P, Dina pengar (10g) kommer till dig någon dag.

Permalänk
Medlem

Haha, asså. Det är lugnt om du behåller pengarna eller ger dem till bättre behövande. Finns ju alltid någon som levlar långsamt som kan behöva dem. Tar ju inte mig mer än några minuter att grinda till mig 10g. ^_^

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Batchen
Haha, asså. Det är lugnt om du behåller pengarna eller ger dem till bättre behövande. Finns ju alltid någon som levlar långsamt som kan behöva dem. Tar ju inte mig mer än några minuter att grinda till mig 10g. ^_^

Okey.

EDIT*

Verkar som jag kanske kommer tillbaka till spelet imorron ändå. Jag klarar inte av det, har rent för mycket fritid, har provat o lira andra spel. Går inte för det finns inget roligt.

Så jag kommer troligen tillbaka imorron ändå. Finns det ingen tabard inom guilden skickar jag pengarna till murgot som får då fixa en tabard. Finns det en så delar jag upp pengarna bland alla personer som finns i guilden. (Kanske man ska göra så istället att jag räknar ihop alla våra levlar, som om det finns en level 20, en level 35, en level 15 så blir ju det tillsammans 70, sen tar man då 1000/70=14.28. så är då varje level värd 14.28s, så den som är level 15 får 214,2s, och den som är level 35 får då 499,8. Så den som är mest aktiv får då mest pengar.(Kommer ej gälla de som är level 60 i guilden))

Permalänk
Medlem

Det där ser ju inte alls rätt ut, dom som är lägre lvl behöver mer pengar än dom som ligger på lvl 30+

Visa signatur

And Jesus said "Come forth and I will grant you eternal life!" I came fifth and won a blender.
| MSI X99A Raider | i7-6850K | 32GB Corsair Vengeance DDR4 3000MHz | Palit GTX 1080 Super Jetstream | ASUS ROG Swift PG279Q |

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av SunQ
Det där ser ju inte alls rätt ut, dom som är lägre lvl behöver mer pengar än dom som ligger på lvl 30+

De lät rätt faktiskt.. o.0

Men sen de som är högre level borde ju bli belönade för de har spelat så mycket. eller?

Lättaste blir och dela upp pengarna jämt. Alla får lika mycket.

Permalänk
Medlem

Hade jag sett den här tråden 2 dagar tidigare hade jag startat min rogue där istället för på Tarren Mill. Men nu är man lvl 20 och orkar inte starta om igen

Visa signatur

And Jesus said "Come forth and I will grant you eternal life!" I came fifth and won a blender.
| MSI X99A Raider | i7-6850K | 32GB Corsair Vengeance DDR4 3000MHz | Palit GTX 1080 Super Jetstream | ASUS ROG Swift PG279Q |

Permalänk
Medlem

Ja jag vetefasen hur det kommer att gå med det här gillet. Knappt hälften av de 16 som är medlemmar verkar vara online regelbundet. Måste ju säga att jag blir ju mer sugen på att hoppa tillbaka till min 60 shaman på Bladefist istället. Kanske håller ut en vecka till å kollar om det bli nån förbättring.

Visa signatur

"Bullfest, bullfest hela dan"

Permalänk
Medlem

Så hur går det med gillet? Jag och en polare har startat två mages. Hur seriösa är ni? Mycket "fjortisar"?

/kale

Visa signatur

2006-09-21 - Dagen då Swec lyfte

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Kalerov
Så hur går det med gillet? Jag och en polare har startat två mages. Hur seriösa är ni? Mycket "fjortisar"?

/kale

Jag skulle vilja säga att guilden går skit.

Loggade in idag för o dela upp pengarna mellan all som var med i guilden.

Många hade inte varit inne under de senaste 5dagarna(vissa upp mot 12).

Jag själv är inte mycket bättre. Och jag kom fram till att jag skulle sakna folket i min guild med min main för mycket om jag började spela på en annan server.
Så jag gick in, delade upp alla pengar till alla i guilden(Glömde dock skicka till vissa då jag hade lite pengar över när jag var klar med utskickandet xD)
Men de pengarna slängde jag så det inte skulle bli orättvist.
Sen efter allt så tog jag bort min rogue.

En annan sak som också gjorde att jag gav upp o spela med er. Var att "jag"(kvittar ju egentligen) hade tagit på mig ansvaret och starta guilden. Men jag ville inte starta en guild med ett guildnamn som ingen ville ha, så därför fråggade jag här på forumet vad vi skulle heta. Skulle dessutom bort under dagen och vara åter hemma till kvällen, därför tyckte jag det var skitbra att ni då hade hela dagen på er o rösta. Vissa förstod ju dock inte hur röstningen gick till riktigt, troligvis p.g.a. att de inte läste hela mitt inlägg. Men det var ju inte det värsta. Utan de som jag tyckte vad värst var att någon kom med förslag(vilket jag iofs ville ju), och som inte fick en enda röst. och sen 20min senare var guilden startad med ett namn som ingen egentligen ville ha. Säger inga namn, men alla vet ni exakt vem jag snackar om.

Men lycka till för all del.

///SweeXic

Permalänk
Medlem

Jag vart lite besviken på inaktiviten så jag lämnade guilden för ett tag sen..
Men om ni känner för att försöka få folk att spela på nytt så är ja på, Jag (Medpack) är just nu på lvl 40 och har mount så jag kan alltid komma ikapp om ni powerlevlar;P

Permalänk
Medlem

vilken server kör ni på?

Permalänk
Medlem

Jaednar vad jag vet