Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Freddy.S
gå och kamma mig? Börjar vi personliga här? Ska jag ta det som en förolämpning eller vad handlar det om? Kamma sig har SÅ mkt med datorer att göra.

Att gå och kamma dig betyder att du kanske ska skärpa till dig och vara lite trevligare, och din rättning var ju dessutom felaktig, han syftade på ethernet-modem till skillnad från usb-modem...

Jag tyckte du hade en extremt otrevlig och spydig attityd, och dessutom på felaktiga grudner och tyckte du skulle skärpa till dig, därav uttrycket gå och kamma dig...

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Kilroy
Att gå och kamma dig betyder att du kanske ska skärpa till dig och vara lite trevligare, och din rättning var ju dessutom felaktig, han syftade på ethernet-modem till skillnad från usb-modem...

Jag tyckte du hade en extremt otrevlig och spydig attityd, och dessutom på felaktiga grudner och tyckte du skulle skärpa till dig, därav uttrycket gå och kamma dig...

Ok. Har aldrig hört uttrycket. Det används kanske inte överallt.

Och det här är ett ypisk exempel på dens stora nackdelen med text istället för tal. Det är ruskigt lätt att inte få rätt uppfattning av vad folk vill få fram när man inte hör tonläge etc.

Visa signatur

A+ Certified Professional

Permalänk
Medlem

Haha, härligt att läsa en såhär gammal tråd igen.

Nu har jag återigen kommit till det stadiet att jag behöver ett trådlöst nätverskort till min filserver. Kan ni rekommendera ett sådant? Det får kosta runt 500kr har jag tänkt.

Jag har en Linksys wrt54g-router. Kanske ett linksyskort passar ihop med den? Ös på med svar

Best regards

Visa signatur

Corsair TX 650W | Powercolor 5870 @ 997/440 | AMD Phenom II x4 965 BE | Fractal Design R3 | A-Data 4GB (2GBx2) 1600Mhz+ Series, CL8, PC3-12800 | Gigabyte GA-890GPA-UD3H