Jobbig sits (fast i luften, WoW)

Permalänk
Medlem

Jobbig sits (fast i luften, WoW)

Var på väg från Wetlands till Taneris, skulle då ta båten över för att sedan kunna flyga sista biten till Gadgetzan. Klockan är run 4 på morgonen och stå stilla på båten är det sista jag ville göra vid denna tiden: kommer garanterat somna på tagentbordet.

Så jag börjar studsa omkring på båten; hoppar lite över allt. När jag sedan märker att vi börjar närma oss "ladd-zonen" hoppar jag upp en sista gång innan jag ska färdas över The Great Sea.
Då blev det jobbigt; fastnar i luften (som att jag skulle landat på ett osynligt golv) och jag ser båten pasera mig medans jag står kvar, drygt 10 meter ovanför vattnet.

SJälvklart har HS 30 min cooldown kvar så jag hade gott om tid att ta ett PS:

*Sigh*

Min stackars lowbie rogue fick en låång simtur iaf..

Permalänk
Medlem

du kunde ju väntat på båten

Visa signatur

AMD Ryzen 9 5900X | ASUS GeForce RTX 3080 Ti | ASUS ROG STRIX X570-F GAMING | Corsair 32GB DDR4 3600MHz Vengeance | Samsung 980 PRO M.2 NVMe 1TB

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Phasio
du kunde ju väntat på båten

Gjorde det: stod där, båten kom, åkte igenom halva.. Testade då att hoppa upp men det slutade med att jag föll rakt igenom och fick simma -.-

Permalänk
Medlem

Okej, något vi kan hjälpa till med? Du fick lida en stackars halvtimme...

Visa signatur

Throw dirt on me and grow a wild flower

Permalänk
Medlem

Nu har din hs-cooldown varit nere sen länge men det bästa sättet att lösa "stuck"-problem utan GM hjälp är att invita någon till party och be personen joina en battleground som grupp.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Xyph
Nu har din hs-cooldown varit nere sen länge men det bästa sättet att lösa "stuck"-problem utan GM hjälp är att invita någon till party och be personen joina en battleground som grupp.

Vadfan, det har du så jävla rätt i ju! Det har jag aldrig tänkt på jag som brukar fastna så jävla ofta i allt, skelett, kaktusar, mellan väggar. Tackar

Visa signatur

They invented "SUV" because they can't call them Jeep
"Tycker alltid att du är lite tjurskallig när du skriver till mig och andra.. har jag fel?" - tcntad
"Du är fan min idol på Sweclockers Martiis. Tack för att du finns!" -
Crippa90

Permalänk
Medlem

Eller gå via hjälp menyn (den med ett rött "?") och ta unstuck.

Permalänk
Medlem

det här är din första char va?

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av relek
det här är din första char va?

Nepp, tredje charen som är på G till 60.. Har en t2 priest o en t1 warrior..

Servern jag spelar på heter Darkspear, endast ett fåtal veckor gammal. Det är inte lätt att hitta folk som är villiga att invita och "anämla" till BG: de flesta är nybörjare som inte har en aning om vad ett BG är.

Jag känner till "Unstuck" funktionen; går inte att leva utan den i instancer när man fastnar (segt om HS CD är borta; används HS ist för att bara studsa nån meter fram)

Men, varför undra om detta är min första char, relek?

Permalänk
Medlem

Haha, det där är kul att göra Man kan få så på zeppen ibland, oftast när man står på det lilla taket och hoppar.

Visa signatur

PC:

| i5 2500K @4.8GHz + Corsair H70 + 2x Scythe GT 1450rpm |
| ASUS P8P67 Pro B3 | 2x GTX580 3GB SLI @900/1800/2004 |
|2x 4GB Corsair Dominator GT @2133MHz | Corsair AX1200 |
| CM HAF 932 | Dell U2711 | 120GB Corsair Force 3 |