Permalänk
Medlem

Hjälp med Tytn

Hej jag köpte HTC Tytn för några dagar sedan och är väldigt nöjd med mobilen, förutom det faktum att jag inte kan använda skrivfunktionen med pennan. I instruktionsboken står det att om man klicka på lilla pilen bredvid tangentbordet på skärmen skall man kunna välja att även skriva med pennan så att telefonen känner igne handstilen och konverterar den till "dator text" dock finns bara två valmöjligheter när jag klickar på pilen och det är "Tangentbord eller symbolpad" Vet något nånting om detta?

Visa signatur

C2D E6300@3Ghz|BFG 8800 GTS|Gigabyte DS4|3GB corsair 6400| 860 GB |550W Citera Mig

Permalänk

Re: Hjälp med Tytn

Citat:

Ursprungligen inskrivet av ddaarruuddee
Hej jag köpte HTC Tytn för några dagar sedan och är väldigt nöjd med mobilen, förutom det faktum att jag inte kan använda skrivfunktionen med pennan. I instruktionsboken står det att om man klicka på lilla pilen bredvid tangentbordet på skärmen skall man kunna välja att även skriva med pennan så att telefonen känner igne handstilen och konverterar den till "dator text" dock finns bara två valmöjligheter när jag klickar på pilen och det är "Tangentbord eller symbolpad" Vet något nånting om detta?

japp du skall ladda hem en extrafil på den svenska leverantörens hemsida...

antingen qtek eller daangard(eller något liknande)

Finns info om detta i den största TYTN tråden på detta forum...

Visa signatur

P4 3.0ghz, 1GB pc3200, Abit Ic7-G mobo, 200gb maxtor SATA, Geforce 2gts :(, Aspire 520w, Skitskärm 17" suddig o jvlig ;)