Permalänk
Medlem

Zavee, hahahahahahaahahaa, hoppas inte du är seriös för ditt eget bästa. Jag skrattade iallafall.

Visa signatur

COBHC

Permalänk
Avstängd
Citat:

Ursprungligen inskrivet av bleet
"Man dör av HS me ninte i foten. "
Jag "sköt" min kompis i huvet med en Glock, han dog inte, borde man oftast göra på riktigt, jag högg han senare med min kniv ett par gånger i foten, det dog han av, mycket mystiskt, trodde inte man hade nåt av dom vitalare organen i foten. Där blev dit argument "knäckt" som du uttryckte dig.

"Olicka rekyl för alla vapen som IRL. RIktiga vapen som finns IRL."
Olika rekyl och riktiga vapen som finns "irl" fanns väl i t.ex. Matrix spelen med, är det också en "krigs"-simulator?

"CS 1.6 e en simmlator WoW är cartoon spel"
Jo, när jag gick i lumpen fick vi varje fredag öva olika "spray" tekniker, samt att kunna hoppa fram och snabbt sätta HS med en AVP.
Sen på måndagarna fick vi öva oss på att göra vår "tag" i pressade situationer med en sprayflaska.
För att inte tala om bunnyhoping, jobbigaste momentet på schemat.

Aja, du var mig en kul prick

OnTop: Verkar lite sådär, onödigt, men men, nån tycket säkert det är skoj

D du sejer me Glocken är lotto... kommer du ihåg snubben som kom in på Discovery Channel till sjuk huset o hade kniven i huvve (nån documentär)?

Glocken e endå bara .380 så har du tur dör du INTE!!!!

Sen tror du INTE på mig då ja sa d finns RICKTIGA vapen lr??!!

här haru:
AK47

AWP

M4A1

Asså sen WoW kom så hattar jag er wajners på CS... WoW är n00b lotto spamma knappar game som e no skills (för d e så overklit)... WoW e för dom som inte kan sikta,,, så när WoW kom så gick dom som inte kan sickta o wajners till WoW.... inse WoW kommer ALDRIG bli lika stort som CS

Visa signatur

WOW SYYYGER HAR SPELAT TILL LVL 22

Permalänk
Medlem

shite, vad har du i svenska grabben!?

Visa signatur

1: 3600x-16GB-1070ti
2: 1600x-16GB-580x
3: fx8350-16GB-1050ti

Permalänk
Medlem

Jag tror Zavee har olika personligheter, ibland stavar han som... ja, de flesta gör. Och nu det här.

(Kolla alla inlägg han gjort i flera olika trådar, ibland blir han det här monstret)

Visa signatur

COBHC

Permalänk
Medlem

WoW är väl större än vad CS är? Har inte WoW kring 7 miljoner spelare?

Permalänk

CS har 100 milj spelare som spelat cs

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Kladz0r
Jag tror Zavee har olika personligheter, ibland stavar han som... ja, de flesta gör. Och nu det här.

(Kolla alla inlägg han gjort i flera olika trådar, ibland blir han det här monstret)

ja det har du rätt i. kanske ska vänta med att skriva nå mer tills Hyde har krypit tillbaka! vill inte göda denna best som slumrande i hans medvetande väntar på att få komma fram

Visa signatur

1: 3600x-16GB-1070ti
2: 1600x-16GB-580x
3: fx8350-16GB-1050ti

Permalänk
Medlem

Zavee: snälla nån, vi förstår ju såklart att vapnen finns i verkligheten!

Om du är helt seriös så är de fan tragiskt, din svenskalärare borde även skämmas..

Visa signatur

Lian Li PC7SE | Athlon 2800+ | 2x 512MB | Leadtek 6800LE 16/1,6 @ 1,3v 400/870 | 250 + 160 + 2x 200 + 40 = 850GB
Pergo-kuben | Pergomodd2 | PSX-modd | HTPC i CD-spelare | Pergo-tower

Permalänk
Medlem

Jag kan direkt se att zavee bara driver och gör sig till.
Ni gör inte det?
Förstår inte hur ni kan vara så dumma som INTE ser det. Eller jag tycker bara det är konstigt.

Permalänk
Avstängd
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Zavee
D du sejer me Glocken är lotto... kommer du ihåg snubben som kom in på Discovery Channel till sjuk huset o hade kniven i huvve (nån documentär)? http://fumbling.com/photo/ctscan2-thumb.jpg Glocken e endå bara .380 så har du tur dör du INTE!!!!

Sen tror du INTE på mig då ja sa d finns RICKTIGA vapen lr??!!

här haru:
AK47 http://www.militaryfactory.com/smallarms/imgs/ak47.jpg

AWP [url]http://images.google.com/images?q=tbn:fKy78DrrvMhCfM:http://www.e-doodle.com/Skinimages/awp.jpg

M4A1 http://mooroo.dp.ua/wroks/photo/m4a1.jpg

Asså sen WoW kom så hattar jag er wajners på CS... WoW är n00b lotto spamma knappar game som e no skills (för d e så overklit)... WoW e för dom som inte kan sikta,,, så när WoW kom så gick dom som inte kan sickta o wajners till WoW.... inse WoW kommer ALDRIG bli lika stort som CS

Jodå, jag vet att m4a1 finns på riktigt, likaså AK47.
Sen vet jag också att dom inte beter sig riktigt likadant som i CS, din älskade krigsimulator.

Permalänk
Testpilot

CS är ju asverkligt, man springer runt med en AK47:a nere vid höften och sätter HS hur lätt som helst. Sen är ju uppdragen som hämtade ur en bästsäljarroman:

Citat:

Counter-Terrorists: Prevent the Terrorists
bombing the archeological site.

Terrorists: Destroy the valuable Aztec ruins.

Other Notes: There are 2 bomb sites in this
mission.

Aztec ruins = gigantiska stenkuber

Visa signatur

Kolla gärna in min RGB-LED-ljusstake i galleriet
[Gigabyte GA-Z97MX-Gaming 5][Intel Core i5 4690K][Corsair XMS3 16GB][Asus GeForce RTX 2060 Super Dual Evo OC]

Permalänk
Hedersmedlem

Tråden har spårat ur.

*tråd låst*

Blir eventuellt en rensning i tråden imorgon.