Permalänk
Medlem

Hehe det är ju igentligen inget annat (enligt mig) än ett riktigt "slappaspel" iaf Har iofs inte hunnit spela så mycket ännu, kanske blir mer härj framöver.

Visa signatur

Godde!

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av mangemani
alltså i trailers och på bilder samt det man har läst utav recensioner,så verkar viva pinata inte vara nån höjdare

Håller med. Och den interaktiva filmen från marketplace stärkte den känslan yterligare.

Rätt tunt med intressanta spel just nu enligt min smak.

Lost Planet och Forza 2 ligger högt på listan, men det är väl ett tag kvar till release

Visa signatur

Loading signature. Please wait........

Permalänk
Medlem

360 Premium + GOW beställt

Är NFS:Carbon värt att lägga pengar på?

Visa signatur

- Katt åt programmerare - kunde inte C

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Albinsson
Är NFS:Carbon värt att lägga pengar på?

Tycker inte det är värt det, det är ganska kort. Fast det är annars okej.

Visa signatur

Fractal Design Ridge | Ryzen 5 5600X | Asus STRIX B550-I | Asus RTX 3060 Ti Dual | Corsair 16GB 3000MHz | Crucial P1 1TB Nvme | Corsair SF600 Platinum

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Albinsson
360 Premium + GOW beställt

Är NFS:Carbon värt att lägga pengar på?

Gocarts med massa bling bling och white trash ghetto slang, varsågod;)

Gillar du det så tycker du säkert det är hel kul. Annars ska du köpa Pgr3 eller TDU om du vill ha lite "riktig" racing.

Permalänk
Medlem

Age of Conan kommer till Xbox 360.

Visa signatur

"Some Bright Wizards have even been known to dabble in the healing arts, however cauterizing a wound with white hot fire is never a soldier’s first choice!"

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Gascogne
Age of Conan kommer till Xbox 360.

Vad är det?

Visa signatur

Fractal Design Ridge | Ryzen 5 5600X | Asus STRIX B550-I | Asus RTX 3060 Ti Dual | Corsair 16GB 3000MHz | Crucial P1 1TB Nvme | Corsair SF600 Platinum

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Dvärgen
Gocarts med massa bling bling och white trash ghetto slang, varsågod;)

Gillar du det så tycker du säkert det är hel kul. Annars ska du köpa Pgr3 eller TDU om du vill ha lite "riktig" racing.

Okej. PGR3 har jag haft och jag gillade inte TDU-demot. Det sista NFS-spelet jag körde var första Underground, och det gillade jag. Men det kanske har hänt endel sen dess

Visa signatur

- Katt åt programmerare - kunde inte C

Permalänk
Medlem

Jag tycker helt klart Carbon är värt pengarna.
Nästan värt att köpa 2 ex av det.

Men det är lite kort som sagt.

Visa signatur

Loading signature. Please wait........

Permalänk
Medlem

De recensioner jag har läst har prisat Viva Piñata ganska bra tycker jag, själv spelade jag spelet idag och gillar det väldigt mycket, det blir nog många omgångar till med VP hos min kompis kan jag säga. Det är absolut inte tråkigt, och de små krypen är så gulliga. Grafiken är makalös, och det känns aldrig fattigt när man spelat det, tvärt om så har man hela tiden väldigt mycket att göra, och bestämma sig för hur man ska göra det.

Visa signatur

Gigabyte P35 DS3 -- Intel Core2Quad 8300 @ 3GHz-- XFX 5830 1GB -- Corsair Dominator 4096MB 1066mhz -- Fractal Design Define R2 -- 60GB OCZ SSD - 320GB Samsung -- Fractal Design 550W

Permalänk
Medlem

Säger det åter en gång, j, testa spelen innan du hävdar att det knappt finns några intressanta spel alls ute nu!
Viva Piñata är ett av årets bästa spel, alla plattformar

Visa signatur

CPU: Ryzen 7 5800H RAM: 32gb DDR4 GPU: nVidia 3070 8gb vRam

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av RadioNova
Vad är det?

Ett mmorpg.
För mer information så kan droppa förbi tråden som finns i min signatur.

Visa signatur

"Some Bright Wizards have even been known to dabble in the healing arts, however cauterizing a wound with white hot fire is never a soldier’s first choice!"

Permalänk
Medlem

Slutar om 10 min, hem och käka lussebulle och spela viva pinata
Ang MMO till konsol så är det hemskt, de borde hålla sig till PCn !

Visa signatur

Godde!

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Baleur
Säger det åter en gång, j, testa spelen innan du hävdar att det knappt finns några intressanta spel alls ute nu!
Viva Piñata är ett av årets bästa spel, alla plattformar

Hörrö du! Spel-experten, kan du tipsa mig om lite spel?

Exkludera R6 och VP. Även COD3 då jag köper det snart.

Annars får du fylla på med intressanta titlar.

VP är säkert kul enligt många. Jag ska pröva det, men ingen jag känner vill ha det och jag tänker inte köpa det. Kanske beror på min ålder?

Visa signatur

Loading signature. Please wait........

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av .j
VP är säkert kul enligt många. Jag ska pröva det, men ingen jag känner vill ha det och jag tänker inte köpa det. Kanske beror på min ålder?

och hur många av dem har spelat Viva Piñata?
åldern har ingen betydelse, jag är 21 och tycker att det är kul (dock tar R6 all speltid för tillfället)

VP är ett skönt spel att bara slappna av till, bara glida runt och så lite frön

Permalänk
Medlem

Får man verkligen sälja garanti klistermärken? xD
http://www.psxcare.com/product.php?xProd=491&xSec=65

Visa signatur

AMD 5800X | MSI X570 Tomahawk | 4x8GB 3600CL18 | Palit 4080 OC Game Rock | Corsair AX860

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Albinsson
Okej. PGR3 har jag haft och jag gillade inte TDU-demot. Det sista NFS-spelet jag körde var första Underground, och det gillade jag. Men det kanske har hänt endel sen dess

Ok, men då gillar du detta ochså. Och nej det har inte hänt så mycket sen dess;)

Permalänk
Medlem

Fick mitt Xbox 360 premium paket + GoW igår. Under den tiden har jag fått felmeddelande "The disc is unreadable" flera gånger medan jag spelat Gears of War, ofta efter bara en kort stund. Någon som haft liknande problem eller har något litet tips vad man kan göra åt det? Skivan är det inget fel på vad jag kan avgöra visuellt eftersom den är helt ny. Spelade Även Tony hawk project 8 under flera timmar utan några problem. Detta är grymt irriterande på en ny konsol.

Visa signatur

Amiga 500, Vampire 500 V2
Pentax K-1, Ricoh GR III, Dji Mini 2

Permalänk
Medlem

Lämna tillbaka både spelet och 360 på garantin och få en ny

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av omni
och hur många av dem har spelat Viva Piñata?
åldern har ingen betydelse, jag är 21 och tycker att det är kul (dock tar R6 all speltid för tillfället)

VP är ett skönt spel att bara slappna av till, bara glida runt och så lite frön

Jag är 26 nyfyllda. Med en egen liten pinata här hemma (en 10-månaders son). Så kvällarna efter arbetsdagens slut ser ut ungefär som viva pinata här hemma. När jag väl får tid att spela en liten stund på kvällen innan läggdags vill jag ägna mig åt andra typer av spel.

Visa signatur

Loading signature. Please wait........

Permalänk
Medlem

Ursäkta men med R6 menar ni Ridge Racer ?

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av K-D][Aramis
Ursäkta men med R6 menar ni Ridge Racer ?

Rainbow Six

Visa signatur

Fractal Design Ridge | Ryzen 5 5600X | Asus STRIX B550-I | Asus RTX 3060 Ti Dual | Corsair 16GB 3000MHz | Crucial P1 1TB Nvme | Corsair SF600 Platinum

Permalänk
Medlem

Ah ok! Tänkte väl. Ridge Racer är väl inget höjdarspel. DÄremot har Rainbow Six alltid tilltaltat mig! Blir nog köp av det också!

Permalänk
Medlem

Har du en egen son så kan jag förstå det, men när man bara är 21 som mig och inga planer överhuvudtaget på att skapa familj de närmsta 15 åren tar man även för givet att alla andra befinner sig i samma situation, och att de Måste dela exakt samma spelsmak!

Glöm inte att lägga till mig på xbox live alla ni =D Ju fler spelpals destu bättre! Samma nick där.

Visa signatur

CPU: Ryzen 7 5800H RAM: 32gb DDR4 GPU: nVidia 3070 8gb vRam

Permalänk
Medlem

Hur mycket kostar Xbox Live?

EDIT: HELVETE!! Nu höjde de ju priset på GoW igen på elgiganten!

Permalänk
Medlem

Silver är gratis. Det låter dig göra det mesta som Gold har att erbjuda förutom att spela online.

Gold kostar ungefär 549kr för ett år. Ungefär 179kr för 3 månader.

2100 Live Points kostar 299kr. Dom används som betalning på XBOX Live, exempelvis till att köpa arkadspel eller nya teman till din 360.
Ett arkadspel brukar ligga på 800 points. Då får du hela spelet.

Visa signatur

Loading signature. Please wait........

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av WalterEgo
Fick mitt Xbox 360 premium paket + GoW igår. Under den tiden har jag fått felmeddelande "The disc is unreadable" flera gånger medan jag spelat Gears of War, ofta efter bara en kort stund. Någon som haft liknande problem eller har något litet tips vad man kan göra åt det? Skivan är det inget fel på vad jag kan avgöra visuellt eftersom den är helt ny. Spelade Även Tony hawk project 8 under flera timmar utan några problem. Detta är grymt irriterande på en ny konsol.

Fick det engång, tog ut skivan och rengjorde den. Efter det har de funkat fint...

Visa signatur

Du skall icke stjäla, staten gillar inte konkurrens.

Permalänk
Medlem

coolt. Ja men det är ju inte så dyrt. Och självklart vill man ju lira live. Typ GoW Men hade varit fett om man fick med det till premium.

Fast Xbox Live verkar verkligen vara så mkt större än vad jag förväntat mig.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av K-D][Aramis
coolt. Ja men det är ju inte så dyrt. Och självklart vill man ju lira live. Typ GoW Men hade varit fett om man fick med det till premium.

Fast Xbox Live verkar verkligen vara så mkt större än vad jag förväntat mig.

Du får en månad med xboxen när du skapar ditt live "nick" aka gamertag. Och med GoW så kommer det med 2 dygn.

Min GT är: Bayhazed för de som vill lägga till. Har inte guld för tillfället. Men köper mer när jag får mitt GoW till julen.

Visa signatur

Fractal Design Ridge | Ryzen 5 5600X | Asus STRIX B550-I | Asus RTX 3060 Ti Dual | Corsair 16GB 3000MHz | Crucial P1 1TB Nvme | Corsair SF600 Platinum

Permalänk
Medlem

Aaah man får med alltså! Perfa! Jag meddelar mitt nick inom kort .)