Motorola RAZR V3i (silvriga)

Permalänk
Medlem

Motorola RAZR V3i (silvriga)

Tjena!

Jag funderar på att skaffa denna mobil och undrar om den är något att ha? Har läst att den innehåller en iTunes-spelare så jag undrar 3 saker:

1. blir det problem om man lägger in 'olagliga' låtar (eftersom det är just antipirat-djuret iTunes)?

2. Kan man lägga in egen låt som ringsignal/SMS?

3. Hur fungerar det om man använder iPod också? Finns det 2 olika iTunes? (En för Motorola-mobiler och en för iPods)

tack

Permalänk
Medlem

Har verkligen den itunes i sverige?

Visa signatur

__________________
|| Abit AN7 || XP-M 2400+@2.4Ghz || OCZ EL DDR PC-3200 Platinum Limited Edition 2x512MB || Leadtek 5900xt @ 595/790 R.I.P. || Leadtek 6800NU @ 432/830|| ||Antec PLUSVIEW1000AMG || Antec Trueblue 480W || Hyundai L90D+ || Asus DRW-1608P ||

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av moname1
Har verkligen den itunes i sverige?

Tror inte det. Utan motorolas egna mp3 spelare. Så det är bara att tuta och köra. Svaret är ja på fråga två föresten.

Permalänk
Medlem

mig veterligen hade bara de som såldes i usa en itunes liknande spelare. i europa äre motorolas egen

Visa signatur

Speed kills, but you get there faster!
Apple Macbook Dual Core 2 Ghz, 2 Gb ram, 80+400 gb hårddisk, superdrive

Permalänk
Medlem

Jaha, jag läste om mobilen på någon amerikansk sida så jag antog att iTunes fanns på alla.
skönt.. då svarade det väl alla mina 3 frågor egentligen.

tack

Permalänk

Vad jag vet så är det Itunes på alla V3i men kan ha fel. Där iet står för Itunes.

Finns förresten V3i med 2 färger i sverige förresten? Finns en som heter Quartz Silver och en med enbart v3i i namnet.

EDIT: Såg nu på motorolas hemsida att det står: Färg: Quartz Silver... Så det finns alltså bara en färg här i Sverige.

Visa signatur

Shuttle SN95G5V2 | AMD Athlon 64 3200+ Winchester | Canyon 1024MB| WD 200GB + WD 100GB + Iomega Extern 500gb | Palit 6800GS 256mb| NEC Multisync 1850X 18.1" TFT | fUnc sUrface + Logitech MX500|

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av TheRealHund
Vad jag vet så är det Itunes på alla V3i men kan ha fel. Där iet står för Itunes.

Finns förresten V3i med 2 färger i sverige förresten? Finns en som heter Quartz Silver och en med enbart v3i i namnet.

EDIT: Såg nu på motorolas hemsida att det står: Färg: Quartz Silver... Så det finns alltså bara en färg här i Sverige.

iTunes på v3i släpptes endast i dessa länder (saxat från motorola.com):
Australia, NZ, Indonesia, India, Singapore, Malaysia, Philippines, Vietnam, Turkey, South Africa, Rest of Africa, North Africa, Israel, Thailand, Middle East

Citat:

There will be two versions available - with an integrated iTunes player and without it (a usual mp3 player on Java). Non iTunes versions will be the main on the markets, where this Apple's child is not represented, and Russia belongs to them. And a curious fact is that the company has no plans for expansion of its presence in our country.

Källa: Mobile Review

Visa signatur
Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av _IFKGBG_
iTunes på v3i släpptes endast i dessa länder (saxat från motorola.com):
Australia, NZ, Indonesia, India, Singapore, Malaysia, Philippines, Vietnam, Turkey, South Africa, Rest of Africa, North Africa, Israel, Thailand, Middle East

Källa: Mobile Review

Ok tack, då vet man till 100% då

Visa signatur

Shuttle SN95G5V2 | AMD Athlon 64 3200+ Winchester | Canyon 1024MB| WD 200GB + WD 100GB + Iomega Extern 500gb | Palit 6800GS 256mb| NEC Multisync 1850X 18.1" TFT | fUnc sUrface + Logitech MX500|