Permalänk
Medlem

Min Xbox

Hej sweclockers
jag har en xbox som är chippad
men för ett tag sedan så la jag in tilläg till ett spel och xboxen låste sig...
och från den dagen så låser sig xboxen direkt så fort jag kommer en i avulaunch...
och jag gissar att det borde funka att ta bort dessa filer... men frågan är hur i och med att xboxen låser sig direkt när man kommer in i avalaunch och man kan så vitt jag lyckads med gå in via "biosen"
någon som har något förslag på hur jag ska göra?

Permalänk
Medlem

Starta med nån bootdisc.

Visa signatur

 Mackintåsh: Intel i7-2600 (3.4 GHz) - Gigabyte Z68MX-UD2H-B3 - Gigabyte Radeon HD6870 - Corsair VengeanceLP (4*4 GB) - Corsair Force Series 3 120 GB - OCZ 500W PSU - Dlink DWA-556 (WLAN) - ST Lab F-261 FireWire PCI-E 1394a Card - Apple G5 Case - Apple Mac OS X

Permalänk
Medlem

ok ska testa, är det svårt, hur stor är risken att något går fel?

Permalänk
Vila i frid

Som sagt, starta med en bootdisk. T.ex superdisk, sen formaterar du och installerar om.
Du behöver nog inte formatera E och F

Permalänk
Medlem

ok? är det där man har sina backuper o filmer o sånt? hittade superdisc 3.7nånting är den bra?

Permalänk
Medlem

När du lägger in en bootdisc så har jag för mig att du kan välja viken partion du vill formatera. Men är inte säker.

Kolla lite på dom här:
Slayers Bootdisc
Chippers Bootdisc
SuperDisc
Mazzons Bootdisc

Visa signatur

"One of my friends once told me that the geekiest thing a guy can do, is to have a favourite file format."

Permalänk
Medlem

ok... någon som vet vad det vertyget heter? letar för fullt...

Edit jag löste det
det var bara att ta bort en mapp som jag råckat lägga in en fil som xboxen inte tyckte om