Permalänk
Medlem

Köpa kylning

Hejsan!

Jag tänkte ta och köpa lite nya grejer till burken. Jag undrar om ni skulle kunna hjälpa mig. Jag ska ha ett nytt chassi (mATX), CPU kylning (Socket 775), grafikkorts kylning (7800 GT) och sen några fläktar till själva chassit. Vore även nice om det finns någon bra kylning till hårddiskarna.

Tack på förhand.

Permalänk

yes massa *bugar*

Visa signatur

Q6600, Dominator 8500,IP35 Pro,8800GTS,Corsair 550W, Antec Ninehundred Two

Permalänk

köp noctua U12 med 2 Delta fläktar, mindre kylning går inte att få tag i...

Permalänk
Medlem

Som yobrother sa köp noctua U12 och även noctua fläktar, dom är jäkligt tysta

Visa signatur

<(.__.<)

Permalänk
Medlem

Antec P180 som chassi då det kyler bra

http://www.webhallen.com/prod.php?id=62215&ref=Prisjakt

Visa signatur

Steve Jobs, 1955 - 2011

Permalänk

Re: Köpa kylning

Citat:

Ursprungligen inskrivet av Emili01
Hejsan!

Jag tänkte ta och köpa lite nya grejer till burken. Jag undrar om ni skulle kunna hjälpa mig. Jag ska ha ett nytt chassi (mATX), CPU kylning (Socket 775), grafikkorts kylning (7800 GT) och sen några fläktar till själva chassit. Vore även nice om det finns någon bra kylning till hårddiskarna.

Tack på förhand.

En Freezer Pro 7 skulle kunna funka, annars en Noctua U12 som redan nämnts (kolla om de får plats i chassit du valt, för även om dessa kylare är bland de mindre bland bra kylare, så tar de plats). Till grafikkortet funkar en Zalman VF900-Cu alldeles utmärkt.
Chassifläktar från Noctua eller Nexus är tysta och bra.

Visa signatur

~Pelle~

Permalänk
Medlem

Tack så mycket för alla svar. Nu tror jag vet vad jag ska köpa.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Emili01
Tack så mycket för alla svar. Nu tror jag vet vad jag ska köpa.

Vad blir det då?

Visa signatur

Vattenkylt SilverStone FT02B, i7 2600k, Asus P8Z68 Deluxe, Corsair AX 850W, Corsair 16GB VENGEANCE BLUE, Asus GTX 570 SLI, Asus Xonar Essence STX, OCZ Vertex2 60GB, WD Black 1TB, 2x WD Green 2TB, 2x Seagate 500GB.

Permalänk
Medlem

Antec P180, Noctua U12 och Noctua S12.