Permalänk
Medlem

Spärra ip adresser

hej mitt tagentbord är trasigt så jag får ursäkta för den horribla stavningen.

Nu är det så här uppenbarligen har jag fattat ett tycke för nätpoker dessvärre gillade varken mitt bankkonto eller jag det hela.
Fattig som en gris, "detta uppstår oftast under direkt fylla" undrar om det finns en lösning eller en router som inte går att resetta lika enkelt som att bara trycka på en knapp.

Jag vill helt sonika spärra av alla jävla pokersidor så att jag ej kan logga in eller spela på dessa.

Det vore ju även en fördel om routern klarade av en 100 lina då det är på gång men det är inget krav.

samt om någon vet vart det finns ip adresser för blockera alla dessa sidor.
routern ifråga behöver inte vara superskyddad så att säga men det måste bli ett rent helvete att återställa en fungerande internet förbindelse till dessa sidor särskilt när man är onykter.

många av er kommer säkert föreslå att ringa till en hjälplinje eller att lägga in sig på ett hem men det är inte riktigt min grejj.

så jag tar tacksamt emot förslag gällande mitt val av router.

Mvh
Xrm

Permalänk
Avstängd

ta med dig modemet på festen och lämna den kvar där med bilnycklarna hos någon du kan lita på och hämta dom dagen efter.

routern kommer självcensuren lära sig att den går att koppla bort, klarar man t.om i fyllan.

Permalänk
Avstängd

Lägg alla pokerprogrammen i en lösenordskyddad mapp, som är någon super lösenord på typ 50 bokstäver och siffror, som du har skrivit ner på en lapp, så lär du inte orka eller fatta hur du ska ta dig in

Visa signatur

SpelDator: P4 ||| Radeon X800 GTO 256MB ||| 3.3 gHZ ||| 2x200 GB hdd ||| 3x512 mB RAM
VentServerDator: Geforece2 ||| 800 mHZ ||| 6 gB hdd ||| 128 mb RAM :D
----------> Telia 24 Mbit/s <----------