hur poppis är LGs telefoner i sverige?

Permalänk

hur poppis är LGs telefoner i sverige?

nån som har en LG? vilken modell? är den bra?

Permalänk
Medlem

Hade en LG u8110 tidigare.
TOTALT värdelös.
Har nu en SE-telefon som är en dröm om man jämför med mina tidigare upplevelser.

Visa signatur

"Happiness is only real when shared"

Permalänk

Hade KE600 i ca en månad, riktigt dålig tyvär. Många ogenomtänkta lösningar. Enda bra jag hittade var att det var riktigt bra ljud i MP3 spelaren.

Visa signatur

ASUS B450-f gaming||AMD Ryzen 3600||16Gb ram@3GHz||RTX 3080 10Gb||Dell S2721DGF||Logitech G305

Permalänk
Medlem

Det finns en anledning till att ingen har dom, och dom som har dom är dom som inte vet bättre och vill ha en snygg mobil som egentligen inte ens är snygg...

Visa signatur

" Det är en Epademi " - Aftonbladet

Permalänk

har en kompis som hade den här nya LG chocolate, hon lämnade in den 4 gånger för reklamationer...vid det fjärde tillfället hade hon redan fått en ny mobil som också den började strula...då hävde hon det köpet och fick en SE istället som såklart funkade bättra

Visa signatur

www.buyuz.com elektronik när den är som Allra billigast!

Permalänk

Jag har haft en LG u8380 och jag har inget ont att säga om den. Inte världens roligate telefon...men jag var så trött på min gamla z1010 då.

Antennen var en liten nackdel med LG:n, positivt var skärmen samt otroligt bra batteritid.

Sålde den efter 12 månaders användning då abbonemanget gått ut och har idag en Sony Ericsson K800i som jag nu haft i 8-9 månader och den är jag väldigt nöjd med

Visa signatur

Mr. Swe_clockering

Permalänk

Jag har haft en LG u8380 och jag har inget ont att säga om den. Inte världens roligate telefon...men jag var så trött på min gamla z1010 då.

Antennen var en liten nackdel med LG:n, positivt var skärmen samt otroligt bra batteritid.

Sålde den efter 12 månaders användning då abbonemanget gått ut och har idag en Sony Ericsson K800i som jag nu haft i 8-9 månader och den är jag väldigt nöjd med

Visa signatur

Mr. Swe_clockering

Permalänk

Jag har haft en LG u8380 och jag har inget ont att säga om den. Inte världens roligate telefon...men jag var så trött på min gamla z1010 då.

Antennen var en liten nackdel med LG:n, positivt var skärmen samt otroligt bra batteritid.

Sålde den efter 12 månaders användning då abbonemanget gått ut och har idag en Sony Ericsson K800i som jag nu haft i 8-9 månader och den är jag väldigt nöjd med

EDIT: Ber om ursäkt för trippelpost, sidan laggade järnet :S

Visa signatur

Mr. Swe_clockering

Permalänk
Medlem

Jag har haft en LG 8180 i 18månader, hade problem med att den tappade nät ibland efter jag haft den nån månad, men efter jag lämnade in den på service och de uppgraderade mjukvaran så har den funkat perfekt.

Inga som helst krångel.
Men nu har jag bytt upp mig till en SonyEricsson W850i, som jag är mkt nöjd med, lite mer funktioner än LG

Sambon har en LG8380, även den funkar perfekt.

Permalänk
Inaktiv

JAg beställde hem en lg kg320 igår.

Får se hur den fungerar nu då.

Jävulskt snygg om inte annat ^^

Permalänk

va inne o klämde på den häromdan...helt ok tyvärr lite funktionsfattig.

Visa signatur

www.buyuz.com elektronik när den är som Allra billigast!