Permalänk
Hedersmedlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av oloff
okej, på g iaf

Tänkte du på tidsskillnaden också när du skrev förra inlägget? De ligger 6-9 h efter i staterna.

Permalänk
Medlem

så va drivrutinerna släppta. Har installerat men ljudet är väldigt konstigt. De två satelliterna bakom mig verkar på nåt sätt bara ha mellanregister (ingen diskant) längre... När man justerar volymen för var och en av högtalarna i windows, alltså balance, så påverkas alla högtalare lite av det, inte bara den som ska ändras. Vet inte om jag kan ge creative nåt vidare bra betyg för denna drivrutin.

Någon annan som har samma problem/upplevelse?

Permalänk
Medlem

Får bara ljud från centern (Asusm2n32-sli) nån som får de att fungera? har senaste driv rutinerna...

Permalänk
Medlem

Hej

Hade samma problem. Har Asus M2N32-SLI Deluxe med inbyggt ljudkort.

Jag gick in på ljud i kontrollpanelen, markera högtalare, sedan egenskaper, sedan förbättringar och bockar i högtalarutfyllnad.

För att få 5.1 ljud, välj ljud i kontrollpanelen, markera högtalare, sedan gå in på konfigurera och välj 5.1.

Detta funkade för mig.

MVH

Omar Brännström

Visa signatur

Asus M2N32-SLI Deluxe, AMD Athlon 64 X2 4400, Western Digital Raptor 150GB SATA ,Maxtor DiamondMax 10 250GB, Corsair TWIN2X 6400C4 DDR2, 2048MB CL4 x2 =4GB, Vista 64 Ultimate.

Permalänk
Medlem

Har provat allt nu känns de som men de fungerar fortf inte ... I högtalar konfig får jag ljud från alla men vid upp spelning bara centern..

Permalänk
Medlem

samma problem som du tror jag men jag får inget ljud på subben .

Permalänk
Medlem

la in dom nya ljud vista drivarna till mitt onboard sound/asus A8R32-MVP Deluxe, RD580+ULI M1575, S-939,Crossfire XP3200,yippie !!! (vart tvungen att använda ett shit card från hercules i 3veckor) så nu det funkar kalas.(med mina driv,gamla gick bara 2.1 att köra + plus att micken spökade hela tiden.

Visa signatur

Burk1 4770k+ asus970 Burk2 4770k-asus 780ti

Permalänk
Medlem

precis samma problem har jag alla högtalare funkar i testen men inte i mediaplayer eller i spel

Permalänk
Medlem

Nån som löst problemet? skulle gärna vilja ha 5.1 igen..