Permalänk
Medlem

Favorit-TVserie..

Vilken är eran favorit-TVserie?(aktuell eller som gått tidigare)
min just nu är Stargate Atlantis..

Visa signatur

🗄️ Corsair Carbide 100R Chassi] 🔲AMD® RYZEN™ 9 5950X] 🏬MSI X570 MAG TOMAHAWK WIFI] ❄️Arctic Cooling Liquid Freezer II 240] 🎞️Kingston Fury 128GB (4x32GB) DDR4 3600MHz/CL18.22.22 @CL 16.19.19 Beast] 🏴Powercolor Radeon RX 6950XT 16GB Red Devil] [Thermaltake Toughpower 1200W ] 💾Samsung 980 PRO M.2 NVMe SSD 500GB] [Lexar NM700 M.2 NVMe SSD 4Tb] [Kingston NV2 M.2 NVMe SSD 4Tb ] [Samsung SSD 870 QVO 4Tb] [15 TB WD NAS RED 7200rpm Lagringsdiskar] 🖥️ASUS VP28U 4K 28" Skärm] 🔌Comhem 1000/1000Mbit fiber] [Windows 11 Pro SWE]

Permalänk
Avstängd

Dexter var grymt! Läste att en ny säsong var på g med. Mycket trevligt

Permalänk

Min absoluta favorit just nu är nog Jericho, riktigt bra serie om ni frågar mig. Men annars ligger alltid Scrubs högt upp på min lista.

Visa signatur

|MacBook 1.83 | 60 gb | 1024 ram| iPod Shuffle G2 | Iphone
Medlem i signaturgruppen militanta Appleanvändare. För att gå med, lägg till detta i din signatur.

Permalänk
Medlem

Rescue Me, bästa serien som någonsin gjorts.

Visa signatur

Detta är första varningen va, jag ämnar brisera ur denna japanska kampställning och fullständigt förinta dig om inte du försvinner härifrån.

Permalänk

Grey's Anatomy super bra serie!!

Visa signatur

|MSI MAG B560M MORTAR|I5 11400f|32Gb ddr4|MSI RTX 3050|

Permalänk
Hedersmedlem

Stargate SG-1 / Atlantis, Scrubs och Prison Break är favoriterna som jag följer (bortsett från SG-1... ) just nu. Följer även My name is earl, Lost och South Park.

Edit: Klassiker som måste nämnas: Firefly/Serenity, Friends, Futurama, Simpsons.

Äldre klassiker:
Married... With Children (aka. Våra Värsta År) samt The Nanny.

Visa signatur

Asus ROG STRIX B550-F / Ryzen 5800X3D / 48 GB 3200 MHz CL14 / Asus TUF 3080 OC / WD SN850 1 TB, Kingston NV1 2 TB + NAS / Corsair RM650x V3 / Acer XB271HU (1440p165) / LG C1 55"
Mobil: Moto G200

Permalänk
Medlem

pb, heroes o entourage

Visa signatur

rigg: |e6400@3440, Freezer 7 Pro| gigabyte DS4| Corsair5400 2gb| 8800gts@650/2000| 250gb samsung + 250gb seagate| hiper 580w | 22" viewsonic | Aplus Miditower XClio II | 10780p 3dmark06

Permalänk
Medlem

House, Lost m.m

Simpsons, Seinfield och de andra är aldrig fel heller.

Permalänk
Arvid Nordqvist-mannen

the simpsons ftw, family guy., scrubs.. knightrider (wtf:P)..
"my name's earl" e sjysst den med..

dexters labb på cartoon network xD... har bra många fler
men orkar eller kan inte rabba upp alla:P

Permalänk
Medlem

Vänner och Seinfeld.

Visa signatur

q6600 | 4gb | 8800 GTX
t7500 | 2gb | 8600M GS

Permalänk
Medlem

Stargate Atlantis, Heroes, PB, southpark

PB är väl på väg utför, får se hur det går i S3, samma med heroes; måste ju hända nåt nån gång..

Visa signatur

jag reserverar mig icke för felaktigheter i ovanstående inlägg citera för svar tack
Jag har en dator...

Permalänk
Medlem

Vänner är min absoluta favorit, kan se om hur många gånger som helst.
Men annars är det Scrubs, Veronica Mars, Two and a half men, NCIS, House och Greys Anatomy som man följer just nu.

Star Trek Enterprise är också rätt najs, såg aldrig klart på serien dock.

Permalänk
Medlem

Finns faktiskt många riktigt bra serier som går just nu eller snart börjar med ny säsong.

Dessa serier följs slaviskt:

Dexter
Heroes
Lost (har blivit mycket bättre de senaste 4-5 avsnitten, men 48 till...?)
Entourage (Ari.... need i say more)
Weeds!!
Scrubs (Still ging strong)

Sen följer man ju mer eller mindre frekvent
CSI x3
Greys Anatomy
House
Stargate Atlantis

Permalänk
Medlem

Svårt att svara på, får vänta och se tills hur S1 Heroes slutar.

Följer följande serier:
Doctor Who
Heroes
House
Shark
Scrubs

Wiped, Dexter är väl avslutad nu?

Visa signatur
Permalänk
Medlem

Lost utan tvekan! Har varit en massa gnäll runtomkring att mystiken bara tätnar och att de aldrig ger några svar. Bra tycker jag. Det är precis därför jag började titta och därför jag älskar serien. Hoppas att det kommer en riktig stor jävla twist, som aldrig förklaras, i sista avsnittet 2010 (eller när det nu skulle sluta).

Battlestar Galactica är god tvåa. Ovanlig Sci-fi med sjukt snygga rymdscener. Kolla "kameraarbetet" i rymden speciellt.

Sen har vi ju så klart alla animerade komediserier där South Park håller jämnast kvalitet, Family Guy och American Dad svajar mellan brillians och skit och Simpsons börjar bli tjatigt.

Edit: Såg att man kunde skriva ta med avslutade serier också.
Edit2: Glömde SWC.

Twin Peaks är, oavsett kategori, den bästa serien genom tiderna.

Min all-time top 4 är gjuten... sen blir det svårt dock.

1. Twin Peaks
2. Seinfeld
3. Lost
4. Strangers With Candy

Visa signatur

CPU: Ryzen 5 1600 GPU: Asus GeForce GTX 1060 6GB DUAL Moderkort: MSI B350M Mortar
RAM: 16GB Corsair Vengeance DDR4 3200MHz PSU: Corsair RM750X
Laptop: ThinkPad T480s, Core i7 8550U, 16GB RAM Mobil: Samsung Galaxy S10

Permalänk

Den enda serien jag kan se på hur många gånger som helst är simpsons, annars så finns det många andra bra serier också men simpsons tar priset.

Visa signatur

I feel just like a child

Permalänk
Medlem

Battlestar Galactica är min favorit (den nya). Älskar handlingen och musiken till serien. Helt klart den bästa rymdserien någonsin imo.

Visa signatur
Permalänk

För svårt att avgöra vilken som är favvisen.

Scrubs, The L Word och Dexter säger jag.

Permalänk
Medlem

Stargate SG-1, Stargate Atlantis, Jericho, Prison Brake, Heroes, Boston Legal, Scrubs, Smallville, The new adventures of old Christine, ReGenesis, Lost, Doctor Who 2005, Supernatural, Dexter, Battlestar Galactica, Rome är det jag ser på en vecka.

Babylon 5, Deep Space Nine, Buffy, Angel & Farscape hör till de gamla favoriterna

Visa signatur

ASUS ROG Crosshair X670E Gene| AMD Ryzen 9 7800X3D Delidded | Custom EK Watercooling| WD Black SN850X 1TB + WD Black SN850X 2TB| Corsair Vengeance, DDR5-6600 64GB (2 x 32GB) @6400MHz CL 30-38-38-76| AMD Radeon RX 7900 XTX| LG UltraGear 45GR95QE OLED| MSI MPG A1000G PCIE5 1000W| Lian Li O-11 EVO|

Permalänk
Medlem

Just nu är nog Prison Break bäst.
Men även vänner , seindfeld , desprate housewives och simpsons är värda att nämna

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av lassekongo83
Battlestar Galactica är min favorit (den nya). Älskar handlingen och musiken till serien. Helt klart den bästa rymdserien någonsin imo.

Jag fattar verkligen inte B-G, jag älskar verkligen Sci-Fi och vill verkligen tycka om B-G men det händer ju aldrig nåt!

Tittat på kanske 5-6 avsnitt och gäspat mig genom varenda ett, och upplevt dom ungefär lika intressanta/actionfyllda som som "Hem till gården" (som iofs var en bra serie)

Visa signatur

jag reserverar mig icke för felaktigheter i ovanstående inlägg citera för svar tack
Jag har en dator...

Permalänk
Discokungen

Ömm.. En del. ^.^

Stargate SG-1/Atlantis
Battlestar Galactica
Heroes
Jericho
Dexter (typ bästa serien på 10 år)
24 (ja, 24. säsong sex är riktig bra, tycker jag)
House

Ja, det är väl alla. Följer alla så gott det går, även om alla inte sänds just nu och Stargate SG-1 är slut. Fast man längtar efter filmerna som kommer efter sommaren.

Visa signatur

AMD 5800X3D - G.Skill Trident Z 3200 CL16 32GB - Asus B550 TUF - ASRock 7900 XTX Phantom - Intel 900p - CaseLabs S8 - LG 42C2 - Corsair AX1200i - Aquaero 6 - Vattenkyld

Permalänk
Medlem

Babylon 5 och Star Trek: Deep Space Nine är absoluta favoriter genom tiderna... Ser mest på anime nu för tiden, så följande följer jag slaviskt:

- Nagasarete Airantou

- Claymore

- Hayate no Gotoku

och

- Gundam Seed: Destiny

Permalänk
Medlem

Hehe, skönt att det inte bara är jag som ser på _mycket_ tv-serier
jag håller med om att Dexter är störtskön... men för tillfället är det nog Heroes som är favvo... (för att vara tråkig )

Synd att det inte blir mer invasion =/

Permalänk
Medlem

House och Prisonbreak är mina favoriter.

Visa signatur

: AMD Ryzen 2600X : 32GB Corsair : Nvidia RTX 2070 :

Permalänk
Discokungen

Javisst ja. Tittar på anime också.

Hayate no gotoku (självklart ^^)
Moonlight Mile
Gigantic Formula
Darker than BLACK
Code Geass

Visa signatur

AMD 5800X3D - G.Skill Trident Z 3200 CL16 32GB - Asus B550 TUF - ASRock 7900 XTX Phantom - Intel 900p - CaseLabs S8 - LG 42C2 - Corsair AX1200i - Aquaero 6 - Vattenkyld

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Axel Barbaren
Min absoluta favorit just nu är nog Jericho, riktigt bra serie om ni frågar mig. Men annars ligger alltid Scrubs högt upp på min lista.

Exakt som denna killen, fast Heroes är riktigt bra det också.

Permalänk
Medlem

Prison Break, Band of Brothers (film/serie), Rescue Me, Simpsons (gamla avsnitten), Everybody Loves Raymond och Friends.

Visa signatur

[Intel Dual Core 6420 @ 2,13GHz || 2048 DDR2 || ATI Radeon x1950Pro || MX518 || Koss SB45]
[iAudio U3 1 gb + Sennheiser CX-300]
daVanii på PSN

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Flamso
Javisst ja. Tittar på anime också.

Hayate no gotoku (självklart ^^)
Moonlight Mile
Gigantic Formula
Darker than BLACK
Code Geass

*host* senaste Hayate kom ut idag Btw rekommenderar att du tar en titt på Nagasarete Airantou http://www.animenewsnetwork.com/encyclopedia/anime.php?id=730... en av de roligaste serierna jag har sett. Även Claymore överaskade rätt friskt http://www.animenewsnetwork.com/encyclopedia/anime.php?id=702...

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Koddi
Vänner är min absoluta favorit, kan se om hur många gånger som helst.

Samma här. Av de som sänds nu är nog Greys Anatomy min favorit.

Visa signatur

Damn! Those alien bastards are gonna pay for ruining my ride.