Permalänk

50-års present

Jaha, då fyller pappa 50 år, tillsammans med hans fru. (Båda två fyller 50 altså )
Tänkte åka över dammen, och vara med på festen. Men vad köper man i present? Tänkte köpa något svenskt/norskt, som man kanske inte får tag i USA, men det är inte så lätt..
Några tips?

Visa signatur

- "ZyberZone är min nya hjälte." - LazyDroog, 2004-09-12 13:23
- "Saying that Java is nice because it works on all OS's is like saying that anal sex is nice because it works on all genders"

Permalänk
Avstängd
Permalänk

Haha, ja, kanske det. En stor dalahäst då, fast den får nog inte plats på flyget

Visa signatur

- "ZyberZone är min nya hjälte." - LazyDroog, 2004-09-12 13:23
- "Saying that Java is nice because it works on all OS's is like saying that anal sex is nice because it works on all genders"

Permalänk
Medlem

Re: 50-års present

Citat:

Ursprungligen inskrivet av ZyberZone
Jaha, då fyller pappa 50 år, tillsammans med hans fru. (Båda två fyller 50 altså )
Tänkte åka över dammen, och vara med på festen. Men vad köper man i present? Tänkte köpa något svenskt/norskt, som man kanske inte får tag i USA, men det är inte så lätt..
Några tips?

Köp en slingbox: http://www.slingmedia.com/

Koppla in den till din tv och till ditt bredband. Sedan kan din farsa surfa in på din slingbox och se de svenska och norska tv-kanaler du har hemma. Kan vara trevligt om man bor utomlands!

Visa signatur

Rehab is for quitters

Permalänk

Faktiskt en riktigt bra ide. Tyvärr så har jag nog inte 256 kbs över. Men en väldigt bra ide måste jag säga.. Får kanske tänka lite på det

Visa signatur

- "ZyberZone är min nya hjälte." - LazyDroog, 2004-09-12 13:23
- "Saying that Java is nice because it works on all OS's is like saying that anal sex is nice because it works on all genders"

Permalänk
Medlem

Ni kan ju se till att göra nått ingen av er nånsin har gjort tidigare?
Upplevelseindustrin finns ju på sina håll

Permalänk
Medlem

En stock snus?

Visa signatur

"Åh, kära nån, vilken dag. Jag är så full av intryck." /Ernst Kirchsteiger

Permalänk
Inaktiv

Lingonsylt (vet jag att min kusin (california-bo) saknar iaf. Likaså marabous chokladkaka)

Permalänk
Medlem

Hjortronsylt riktig dyr med mycket hjortron,det mesta är ju bara utblandat.

"det är ju skogens guld".

Ta med ett voffeljärn och smet så är kvällen räddad.

Men om dom är 50 så vill dom säker ha varsin 20årig blondin.

Nordiska blondiner ligger högt i kurs i USA:)

Enkelt att ta med bara boka stol på planet samt enkelt att sköta "bloniner:)"

Opps.

Visa signatur

(: pɐʞɔolʞ ⇂⇂`ᄐ sʍopuıʍ ålq uǝ