Bästa och mesta telefon i 2000:- klassen?

Permalänk
Medlem

Bästa och mesta telefon i 2000:- klassen?

Min bror är ute efter en ny telefon.
Enda krav han har är att det finns kamera på den.
Priset 1500-2000:-.
Någon vänlig själ som har full koll vad "bästa mobilen för pengarna" just nu är?

Permalänk
Medlem

Nokia 6300 är en trevlig telefon om kameran inte är högprioriterad. Den har o andra sidan en bättre skärm. Annars är SE K750i, W810i, K550i bättre på kamerabiten såväl som musikmöjligheter, framförallt på W810i där 512 mb minne och hyfsade hörlurar ingår.

Permalänk
Medlem

Jo den gamla trotjänaren w810i höll ett bra tag så den kan jag rekommendera varmt.

Permalänk
Medlem

Jag är mer än nöjd med min Nokia 6233. Kameran är väl lite sisådär, men för en mobil i 2000 kr klassen är den helt ok och i övrigt är den en kanontelefon. Du kan läsa min recension här:

http://www.sweclockers.com/forum/showthread.php?s=&threadid=6...

Permalänk
Medlem

w810i eller K750i skulle ja köpt lätt, har haft båda och varit riktigt nöjd. Bra kameror också, bara att handla

Visa signatur

Dator: Intel Core i5 2500K @ 4,5 GHz | Fractal Design R3 | ASUS P8P67 Pro | GeForce GTX 670 | CORSAIR 8GB | Noctua NH-U12P | Corsair CX 600W | 1TB Samsung Spinpoint F3.

Permalänk
Medlem

K550i skulle jag rekommendera. Är väldigt lik en K750i fast tunnare.

Permalänk
Medlem

k610i kanske? Inte helt ny men 3g är ju 3g... Och då syftar jag inte på videosamtal...

Permalänk
Medlem

Har en sony ericsson Z550i, med en 2mb pixel camera, funkar bra, kostar nog omkring 17-1900:-. minnet till en sån går att köpa till! den är inte bara bra, den är snygg också :).

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av kjas
Har en sony ericsson Z550i, med en 2mb pixel camera, funkar bra, kostar nog omkring 17-1900:-. minnet till en sån går att köpa till! den är inte bara bra, den är snygg också :).

1.3MP kamera är det väl på Z550?

Visa signatur

Compaq Presario CDS 520 | Windows 3.11 / MS-Dos 6.22

Permalänk
Medlem

Jo, det är de

Kamera
Digital zoom 4xKamera 1.3 megapixlarVideoinspelning

Permalänk
Medlem

K750i, haft den i över ett år (ett och ett halvt tror jag), bästa telefonen jag någonsin har haft - och jag har haft en hel del - Faktiskt första telefonen som jag inte var sugen på att byta ut efter några månader med den. Gissar att de senare modellerna i samma serie är lika bra de med.

edit: tror fan inte jag betalade mer än 2 pix för min för just ett och ett halvt år sedan, lär väl vara riktigt prisvärd nu.

Visa signatur

"Den sötaste användaren på sweclockers.com är defenitivt "o3w1". Han blev medlem i December 2001 och har sedan dess skrivit mycket trevliga inlägg och gjort söta kommentarer." - 118100 Svarar på allt!

Permalänk
Medlem

Eller Z/W710? Riktigt snygga mobiler enligt mej, tyvärr fick min åka in på verkstan för ett par dagar sen hehe:/ men om man bortser från det:P

Visa signatur

Aspire D250, YES!