Zepto 6224W går nu att beställa! (8600go)

Permalänk
Medlem

Zepto 6224W går nu att beställa! (8600go)

Nu är efterföljaren till Znote 6214W här (14" gaminglaptop). De ska tydligen ha bättre skärm och byggt om kylningen för att motverka ev. problem som vissa haft med föregångaren 6214W

http://www.zepto.se/Shop/Notebook.aspx?notebookid=644

Permalänk

uhm priserna ändrar sig stup ikvarten och man kan inte slutföra köpet... vi får nog ge dom lite tid för att fixa sidan

Permalänk
Medlem

hmm

kollade på 6625WD..
såg denna lilla grej ang hdd:

140022 120GB 5400rpm SATA Harddisk Hitachi® Inkluderad

140021 160GB 5400omdr SATA Harddisk Hitachi® - 176,47 kr

Dvs 160gb kostar 176kr mindre än 120 gb...

Visa signatur

| Ryzen 2600 | * | 16 GB DDR4 | EVGA 1060 6GB SC | * |
| Steam - Toivo |

Permalänk
Medlem

Tror inte priserna är fixade riktigt än, inte varit uppe så länge

Visa signatur

CCNP

Permalänk
Medlem

"Tur" är väl det iof, om man trycker på t.ex. Value-paketet där det står 9932,32 så då man kommer till konfigureringssidan så är helt plötsligt priset 5826,76 kr!

Hehe, jag hade inte haft nåt emot det, hade lätt avbeställt min 6014W om jag hade kunnat få en 6625 med 8600GT 2Gb minne osv för nästan samma pris

Visa signatur

USA har aldrig varit på månen, Sverige hade aldrig vm 1958 och 9/11 har aldrig inträffat och därmed basta.
P4 2,6C@<3,0Ghz + CNPS7000A-CU|AI7|1,5Gb BH5 & BH6|Antec Sonata|R9800np(BBA) + VF700-CU@425/258|HP LP2465|Logitech MX500, Seasonic S12 500W

Permalänk

Bah de var ju billigt tills jag kom till slutföra och såg att dom la på momsen

Visa signatur

bozze4evigt @ xbox l!ve

Permalänk
Medlem

tycker den här e ganska billig iaf!

och att den kan vara så fruktansvärt liten, med en så hög prestanda, verkar ju minst sagt lovande!

Visa signatur

Technörd

Permalänk
Avstängd

tror som sagt att dom kommer få problem med värmen, precis som jag själv hade min maskin. att stoppa i ett sådant varmt kort i en 14" är dom rätt så ensamma om. hoppas den här modellen bara kommer funka bättre en min usla 6615.

Permalänk
Medlem

Dom kan ju inte bara lansera en modell till som har samma problem, det tror jag inte.

Annars får man väl ta 6625W.

Huvudsaken är bara att den har DVI eller HDMI, annars köper jag den bara inte!
Det skulle visst dröja till sensommaren.

Visa signatur

Technörd

Permalänk
Avstängd

DVi/HDMi skulle inte tro det. dom kör säkert fortfarande med S-video/VGA ska du se. om du undrar varför jag inte har så mycket positivt att säga, så beror det på att jag inte har någon positivt erfarenhet av Zepto.

det handlar dessutom inte om nått nyskapande i själva modellen, den ser ungefär likadan ut som dom andra Zepto modellerna. en 14" ska inte ha ett sådant grafikkort, om nu go7600 blir varmt i en 15", gissa då hur det här kortet kommer bli en 14"

Permalänk
Medlem

6615 har ju faktiskt fått väldigt bra omdömme på många ställen.

HDMI ska komma efter sommaren på dessa.

Visa signatur

Technörd

Permalänk
Medlem

Jag har en 14" zeptor med 7600go och har aldrig haft problem med värmen

Permalänk
Medlem

vill bara tipsa om denna sida:
Zepto Znote 6625WD

http://www.laptopworld.dk/index.php?id=385

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Loojd
vill bara tipsa om denna sida:
Zepto Znote 6625WD

http://www.laptopworld.dk/index.php?id=385

okej, tack!

fast jag tror den e granskad av de flesta intresserade

Visa signatur

Technörd

Permalänk
Medlem

Snackade med Zepto och de kunde inte garantera leverans inom 21 dagar...de hade inte fått hem det nya chassit. Bra att veta, kan bli problem med leverans.

Visa signatur

Surfar gör jag helst i havet!

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av BboatB
Snackade med Zepto och de kunde inte garantera leverans inom 21 dagar...de hade inte fått hem det nya chassit. Bra att veta, kan bli problem med leverans.

låter grymt oseriöst att lägga ut något man inte kan garantera leverans på...

Visa signatur

//Mikael
imike.se

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av micke_nkpg
låter grymt oseriöst att lägga ut något man inte kan garantera leverans på...

Alltså, har din flickvän varit otrogen med någon som jobbar på Zepto? Ursäkta mig, men du har enbart dåligt att säga om Zepto trots att du baserar det på vad du "tror" stämmer. Du har ju aldrig själv varit kund där? Det verkar som att du har gått in för att i varje tråd om Zepto skriva denna typen av kommentarer. Zepto är ett seriöst företag ja, dom är börsnoterade på Köpenhamnsbörsen och är ett stort företag. Det finns inga datorföretag som kan garantera en leverans till 100% att pricka ett visst datum om dom inte har varan inne på lager.

Jag arbetar själv med varor där man är beroende av att ens underleverantörer levererar det datum dom sagt att dom ska, vilket dom nästan aldrig gör! Och vem får skäll av kunden för det? Inte blir det underleverantörerna! Alltså gör det saken mycket enklare att säga: Tyvärr kan vi inte garantera leverans X/X eftersom vi inte har varorna på lager. Vi tror och hoppas att vi kommer kunna leverera då, men vi kan inte lova någonting

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av micke_nkpg
låter grymt oseriöst att lägga ut något man inte kan garantera leverans på...

Lugna dig lite nu va...,

Det är ganska vanligt att man kan behöva vänta på grejerna speciellt när det är i lanseringsstadiet.

Även andra elektronikprylor som tv apparater, är det ju inte ovanligt att man kan få vänta en eller två månader extra på efter beställning.

Inge kul..., men så är det bara va!

Visa signatur

Technörd

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av insats
Alltså, har din flickvän varit otrogen med någon som jobbar på Zepto? Ursäkta mig, men du har enbart dåligt att säga om Zepto trots att du baserar det på vad du "tror" stämmer. Du har ju aldrig själv varit kund där? Det verkar som att du har gått in för att i varje tråd om Zepto skriva denna typen av kommentarer. Zepto är ett seriöst företag ja, dom är börsnoterade på Köpenhamnsbörsen och är ett stort företag. Det finns inga datorföretag som kan garantera en leverans till 100% att pricka ett visst datum om dom inte har varan inne på lager.

Jag arbetar själv med varor där man är beroende av att ens underleverantörer levererar det datum dom sagt att dom ska, vilket dom nästan aldrig gör! Och vem får skäll av kunden för det? Inte blir det underleverantörerna! Alltså gör det saken mycket enklare att säga: Tyvärr kan vi inte garantera leverans X/X eftersom vi inte har varorna på lager. Vi tror och hoppas att vi kommer kunna leverera då, men vi kan inte lova någonting

Eller så går man inte ut och säger att saker finns förens man vet att man kan leverera.

Att inte lova mera än vad man kan hålla och att inte säga att saker finns, som inte gör det är a och o inom försäljning.

Visa signatur

//Mikael
imike.se