Musmatta där pekdonet och svettiga händer glider i harmoni?

Permalänk
Medlem

Musmatta där pekdonet och svettiga händer glider i harmoni?

Finns sånna? Vill ha den ultimata musmattan och dom ultimate glidklistermärkena man fäster under musen, allt ska fungera i harmoni med svettiga händer, äckligt hög dpi med låg senz ingame och en Logitech "hur man nu stavar" G5 inga "qpads" hört många dåliga resentioner med dom och G5or.

Om jag ska sätta en budget är det runt 1000kr med allt.

Just nu kör jag på mitt kära hörnskrivbord från ikea glidet är ganska bra på dom. ^^

*Edit ångra mig lite om steelpad måste ha blandat ihop det med qpad.

Permalänk

<3 Icemat

Visa signatur

Asus Rog Strix Geforce RTX 3080 TI OC 12GB/ AMD Ryzen 7 5800X/ DDR4 Corsair Vengeance RGB PRO 64GB (4x16)/ Asus Rog Strix B550-F Gaming/ Corsair iCUE H150i Elite Capellix/ Corsair HX1200 v2 1200w 80+Platinum/ Lian Li PC-011 Dynamix XL Temered Glass White/ Corsair Braided white-black cables/ AOC CU34G2X/ Roccat Vulcan TKL/ Logitech G502 Hero/ Sound blaster Katana Soundbar/ Steelseries 9 wireless/ Lytmi Immersive ARGB Monitor Backlight LED

Permalänk
Medlem

http://www.komplett.se/k/ki.aspx?sku=313734

Steelpad 5L? smart köp?

Kollade på en Icemat men stog att nån testa den med en g5 och reflextionen fukkad upp allt.

Permalänk

G5 och Qpad funkar fint när jag testa senast (kör 3.0 och Steelpad nu, oslagbar kombination )

Visa signatur

Bears.
Beets.
Battlestar Galactica.

Permalänk
Medlem

g5 o qpad funkar helt underbart, hade en steelpad innan o den är värkligen inte skön me g5:an. så jag rekommenderar qpad xxxl 4mm