Funkar inte att bränna något (brännaren är "upptagen" ??)

Permalänk
Medlem

Funkar inte att bränna något (brännaren är "upptagen" ??)

Rubriken säger väl d mesta... Ja kan inte bränna något, varken DVD eller vanliga CD skivor.... Den börjar inte ens bränna, får bara ett felmeddelande som säger "driver is in use by an other application"...
Jag har en DVD/CD läsar/brännare combo om det är till ngn hjälp...

Kan ju tillägga att det är så den säger när jag använder Nero... Windows media player hittar inte ens ngn brännare...

Visa signatur

C2D E6600 | Gigabyte GA-965P-DS4 | GF 7900GTO 512MB | Corsair TWIN2X 6400 4096MB | Samsung 500GB/250GB HDD | Hiper 580W | Creative Sound Blaster X-Fi XtremeMusic | HP W2207 | Logitech Z-2300

Permalänk
Medlem

Kolla efter ny firmware till den å installera det ifall det finns och går. Du kan också testa med att ta bort cd-enheten i enhetshanteraren och starta om.
Om inget av det fungerar kan du kolla igenom:
http://club.cdfreaks.com/showthread.php?t=131829

Hoppas det löser sig.

Visa signatur

Asus X99-Deluxe | Intel 5960X @ 4.2 med vattenkylning | G.Skill DDR4 32GB 3600MHz CL17 | EVGA GTX 980Tí 6GB

Permalänk
Medlem

har testat avinstallera drivisarna... funkar inte... verkar som killen från den länken du skickade hade problem med ngt program som jag inte ens har.... fanns ju dock ett par tips som jag får testa... men ska resa bort snart så har inte tid att hålla på å testa massa får föra över musiken till andra datorn å bränna det där ist...

Får fixa datorn när jag kommer hem.... kanske dags å formatera den då.... den har ju uppträtt lite mysko på senare tid.... Tack för hjälpen!

Visa signatur

C2D E6600 | Gigabyte GA-965P-DS4 | GF 7900GTO 512MB | Corsair TWIN2X 6400 4096MB | Samsung 500GB/250GB HDD | Hiper 580W | Creative Sound Blaster X-Fi XtremeMusic | HP W2207 | Logitech Z-2300