Permalänk
Medlem

svart efter laddning

Hej.
För ett tagsedan så hade jag på min dator över natten och på morgonen efter så skulle jag sätta mig vid den igen, då var skärmen svart. Datorn var på, fläktarna, HDD'na snurrade och lampor lyste på datorn. Jag försökte att startaom datorn. Moderkorts bilderna kommer upp och jag kommer till windows laddnigs skärm. Den laddar, vad jag tror är klart. Sedan är det bara svart. Det hjälper inte att gå in i felsäkert läge, kommer lika långt(förutom att det inte är någon fräck laddnings grej, utan det står vad den laddar istället.) sedan står bara ett vitt underscore och blinkar på en svart bakgrund. Man kan inte skriva något.

Jag har kopplat ur allting som inte behövs, CD, usbenheter, extra HDD's etc. Har även ändrat bootorder så att den laddar från hdd först. Men inget hjälper, några förslag?

//Kalf

Visa signatur

//Asus S-Presso S1-P111//Intel Celeron @ 3,0 Ghtz//1024Mb RAM//ASUS V9400-X//Western digital 250Gb//
//HP NC6220 PG832EA//Pentium 4 @ 2,0Ghtz//512Mb RAM//80Gb hdd//

Permalänk
Medlem

Datorns spec.?
Testat att formatera?
Testat hårddisken i annan dator?

Det vita understrecket som kommer upp när du startar i Felsäkert Läge ska vara där. Har du väntat ett tag efter det dykt upp?

//Gorian

Visa signatur

---