Test Drive: Unlimited - Tråden

Permalänk

heeheh
____________________________________________

Kul som fan att hoppa
Bilder jag tog igår med en annan svensk...

Weeee!

Högre än fåglarna

Visa signatur

Rebelution Stick Figure
Q9300 | 9800GTX 512MB | Corsair Dominator 4096MB

Permalänk
Medlem

haha, det är där vi körde med våra maffiga gt500 också

Kanske skulle köra där med egget

Permalänk
Avstängd

Har det hoppet som bokmärke, prova köra där med de snabbare motorcyklarna i Hmode

Ingen patch än, helg imorgon, 2 juli på måndag... Tror inte det blir någon patch i juni., hrm ursäkta, "mid June" . Hoppas vi kan få en till gratis bil, en RUF Porsche önskar jag mig mest sen en Ferrari F40.

Visa signatur

WOW SYYYGER HAR SPELAT TILL LVL 22

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av zaver
Har det hoppet som bokmärke, prova köra där med de snabbare motorcyklarna i Hmode

Ingen patch än, helg imorgon, 2 juli på måndag... Tror inte det blir någon patch i juni., hrm ursäkta, "mid June" . Hoppas vi kan få en till gratis bil, en RUF Porsche önskar jag mig mest sen en Ferrari F40.

Håller med, önskar mig en porsche mest av allt just nu

Permalänk
Medlem

Kom precis hem från en veckas jobb i göteborg, hoppades att den hade kommit nu. Men nä, icke sa nicke. Kommer den inte under mina 4 veckors semester nu så vet ja inte vad jag gör, mer än irriterad.

Permalänk

[inlägg raderat]...av mig själv mycket dumt sagt, det första som hände när jag starta spelet var att hela alltet flimrade som bara den fick starta om ett par gånger sen slutade det, när jag sedan började köra lite kommer det upp en annan spelare brevid mig som krockar med en bil, vhips så satt jag fast inne i den andra bilen:

btw, förstår mig inte riktigt på chatt systemet, knappen "L" hag jag för mig chattar man med men när man skriver där ser bara de i närheten vad jag skriver då? kan jag skicka privata meddealande till vem jag vill?

Visa signatur

Okay, what am I doing?
I'm chasing this guy.
Nope. He's chasing me.

Permalänk
Medlem

Vänta tills du får en korrupt save och måste starta om, gör backup på sparningarna varje gång du spelat Och sen ska patchen förhoppningsvis stoppa fuskare lite bättre, det är ingen vits att försöka dig på att komma på några topplistor nu, lite svårt att slå 4 sekunder runt ön och sånt

Visa signatur

AMD Ryzen 5 7600x+Noctua NH-D15 chromax , Asus Rog Strix B650E-E, Samsung 980 Pro 1TB m.2, Kingston Fury Renegade 2TB m.2, G.Skill Trident Z5 Neo Svart 2x16GB CL32 6000, Asus TUF 7900 XT

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Ingemansson
nu har ju inte jag spelat allt för länge men varför vill alla ha denna patch? jag har bara stött på ca 2 små buggar än så länge och de kan jag leva med, vad är det ni vill ha ändring på?

btw, förstår mig inte riktigt på chatt systemet, knappen "L" hag jag för mig chattar man med men när man skriver där ser bara de i närheten vad jag skriver då? kan jag skicka privata meddealande till vem jag vill?

Jag får frysningar ganska ofta, i stora städer är det värst. När det väl händer så stannar det upp typ en halv sekund, ibland upp till en sekund. Sen när det väl släpper och återgår till det normala så flyger man åt helvete, antingen ut i skogen, eller på trafikanter i andra filen. Tappar kontrollen totalt helt enkelt, svårt att tävla när det är så här, tråkigt att spela i huvudtaget.

Permalänk
Hedersmedlem
Permalänk
Medlem

Bra gjort, Airwolf, Tackar!

Håller fortfarande tummarna för patchrelease. Någon som är spelsugen idag?

Permalänk

finns det fortfarande plats kvar i swec klubben? säg tid och plats så kan vi mötas ingame, har tid att spela hela kvällen/natten idag

Visa signatur

Okay, what am I doing?
I'm chasing this guy.
Nope. He's chasing me.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Ingemansson
finns det fortfarande plats kvar i swec klubben? säg tid och plats så kan vi mötas ingame, har tid att spela hela kvällen/natten idag

Ska finnas plats.

http://scsracers.egetforum.se/

gå in där, det är vårt forum, och skriv en tid/plats här eller där + ditt nick, så ska vi se om jag kan möta upp dig?

(jag nickar KappyB tror jag )

Permalänk
Medlem

Off-topic här:
Har velat testa spelet, men min dator kan inte ens starta det.
Skulle nytt grafikkort kunn lösa det? Jag har bara agp o systemet i sign är det som gäller...

Permalänk
Medlem

med ett nytt grafikkort ska du kunna spela spelet, dock så vet jag inte på vilka grafikinställningar. Efter grafikkortet är nog p4'an flaskhals.

Permalänk

undra vad de tänkte på när dom gjorde chatt/friends och så vidare systemet som de gjorde. DET ÄR UNDER ALL KRITIK. kan jag ens skriva till vem jag vill? nej jag måste tydligen först hitta den personen jag vill skriva till, åka nära honom så jag ser bilen och sen skriva, men då kan fortfarande andra som är i närheten se vad ajg skriver.....DUMMA ATARI GÖRA ETT SÅPASS BRA SPEL MEN ÄNDO SÅ PASS DÅLIGT

Visa signatur

Okay, what am I doing?
I'm chasing this guy.
Nope. He's chasing me.

Permalänk
Medlem

haha mm. de har gjort ett bra spel men missat så jävla mycket på smågrejer som skulle kunnat göra det 10000 gånger bättre.

Hade varit bra om de implenterat lite sånt i patchen men man vetifan vad de håller på med.

Permalänk

btw, fasen vad jag blåste förbi dig tog dig ju 2 gånger lätt som en plätt ;=

Visa signatur

Okay, what am I doing?
I'm chasing this guy.
Nope. He's chasing me.

Permalänk
Medlem

haha, min caterham hängde inte med (även om jag lekte lite)

När jag åkte och bjöd in dig i klubben passade jag på att byta till min Saleen, men då kunde jag inte se dig

Permalänk

haha, var nära på att köpa mig en Saleen igårkväll men sket i det så länge, har 2-3 klass E race som jag vill ha guld på först, angels jump t.ex riktigt irriterande bana, någon som har nått litet tips? får bara silver som bäst

Visa signatur

Okay, what am I doing?
I'm chasing this guy.
Nope. He's chasing me.

Permalänk
Medlem

Vet inte hur det är med andra kontroller, men Saleen är bland de klart mer svårkörda bilarna om man kör med ratt! Rekommenderar nästan vilken annan grupp A bil som helst, om du inte verkligen vill ha en utmaning!

Enzo är rätt lättkörd och hyfsat snabb. Inte den charmigaste kanske, men effektiv!
Murcielago är nog ev ännu mer lättkörd, men långsammare.
Mclaren, Koenigsegg och Zonda är alla lite småvassa och bitska när det är skumpigt.

I E-klass körde jag Pontiac GTO har jag för mig.. Kanske inte den bästa bilen där, men funkade rätt bra! Man får dock starta på tvåan eller trean för att komma iväg mjukt - växlarna är rätt skumma på den. (lite liknande tex Z06:an)

Visa signatur

A modest man is usually admired, if people ever hear of him.

Permalänk
Medlem

Håller med Roger W. Saleen S7 är hemsk att köra. Enzon är klart bästa bilen om man inte är ute efter extrem acceleration eller toppfart. Koenigsegg är faktiskt ganska skön att köra jämfört med Saleen S7 men, som sagt, inte så förlåtande när vägen är ojämn.

Permalänk
Avstängd

Ny info om patch#1

Ciel, administratör på det officiella forumet för TDU Nordamerika gick ut med det här nyligen.

Citat:

I've posted this in the Announcements & News forum, but I wanted to put it in here to make sure everyone can find it.

--------

Well, I've finally received an update about the patch.

Unfortunately, we were not given an exact release date, but the patch is now at its final testing stages. The patch will be a zip file that contains the following:

-build notes
-the patch itself (approx. 20-30 MB)
-two new cars (Audi RS4 and Nissan Skyline R34)

When it is released, it will be available for download on the TDU community website.

Players will also be notified in-game when the patch becomes available.

This is all the information I have at this time. I know our community is becoming weary (and you folks have every right to be), but try to remain patient. It's almost done.

Visa signatur

WOW SYYYGER HAR SPELAT TILL LVL 22

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Roger W
I E-klass körde jag Pontiac GTO har jag för mig.. Kanske inte den bästa bilen där, men funkade rätt bra! Man får dock starta på tvåan eller trean för att komma iväg mjukt - växlarna är rätt skumma på den. (lite liknande tex Z06:an)

Mercedes och alla amerikanska bilar är helskumma gällande motorkraft och växlar.

Zondan är skumpig, men när man får till det så kan den vara lika snabb som Enzon.

Visa signatur

[Asus P8H67] - [Intel i2500k] - [Corsair 4gb pc10600] - [Asus 560ti 1gb]

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av zaver
Ciel, administratör på det officiella forumet för TDU Nordamerika gick ut med det här nyligen.

20-30 MB?

Skulle minst behövas 100

Permalänk

vad betyder egentligen den lilla gubben:

Visa signatur

Okay, what am I doing?
I'm chasing this guy.
Nope. He's chasing me.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Kappy
20-30 MB?

Skulle minst behövas 100

Äh, så länge problemen de fixar ligger i själva spelmotorn räcker det där säkert...

Sen är ju förstås frågan vilka problem som är fixbara och vilka som inte är det. Jag har själv inte haft så stora problem som vissa andra verkar ha haft.

Edit: Ettan bredvid gubben tror jag ska vara hur många andra spelare det är i det närmaste området omkring dig.

Visa signatur

Desktop: Ryzen 5800X3D || MSI X570S Edge Max Wifi || Sapphire Pulse RX 7900 XTX || Gskill Trident Z 3600 64GB || Kingston KC3000 2TB || Samsung 970 EVO Plus 2TB || Samsung 960 Pro 1TB || Fractal Torrent || Asus PG42UQ 4K OLED
Proxmox server: Ryzen 5900X || Asrock Rack X570D4I-2T || Kingston 64GB ECC || WD Red SN700 1TB || Blandning av WD Red / Seagate Ironwolf för lagring || Fractal Node 304

Permalänk

Det här e spelet till datorn och inte till xbox360 va. Ni alla kör på datorn eller?

Visa signatur

Phenom II X4 955 BE @ 4.0GHz - Corsair Vengeance 16GB - Gigabyte GA-990FXA-UD3 - Gigabyte HD6850 OC - Intel SSD 120GB - BenQ 24" Full HD - Fractal Design Define r2 Black

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Ingemansson
vad betyder egentligen den lilla gubben:

http://img518.imageshack.us/img518/4462/hmmwb7.jpg

Undrar jag också, tror det är typ hur många spelare som du har markerade på skärmen.. du vet när det kommer fram en vit text typ Charie 123km mitt i vägen. Hur många såna den markerar.

Visa signatur

Svarar du på ett inlägg, Citera mig!, tack!

Permalänk
Avstängd
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Ingemansson
vad betyder egentligen den lilla gubben:

http://img518.imageshack.us/img518/4462/hmmwb7.jpg

Hur många spelare som finns i ditt närområde, kan max vara 8st.

Citat:

Ursprungligen inskrivet av Pro - Logic
Det här e spelet till datorn och inte till xbox360 va. Ni alla kör på datorn eller?

I den här tråden diskuterar vi PC-versionen. Gå till http://www.sweclockers.com/forum/forumdisplay.php?s=&forumid=... om du vill diskutera 360-versionen och undvika missförstånd.

Visa signatur

WOW SYYYGER HAR SPELAT TILL LVL 22

Permalänk
Medlem

ja kan inte spela nu, connectar inte till servern. Kommer inte in på deras sida heller.