Permalänk

Kenya

HEJ.

Blir nog resa till Kenya. Tänkte Safai Beach hotel.

Är det någon som varit där? Som kan ge tips på vad man kan pröva på och göra.

Hur mycket kostar en middag i Kenya? i kr..

Permalänk

Ploga HIV-luder är väl en klassiker.
Annars kan du väl bege dig ut på safari och tjuvjaga lite?
Ta hem lite elfenben till frugan!

Permalänk
Medlem

Safari är ju ett måste. Se också till att ha hyffsat med kontanter med dig så du kan muta ev. myndighetsman som stannar dig, det behövs tyvärr. Annars finns det ganska gott om fina hotell och country clubs med golfbanor, pool, bowling ja allt möjligt.

Visa signatur

yes, ill take this teddy bear, this ruler, this piece of string and this cardboard box. mmmmmmm

Permalänk
Medlem

Får man fråga hur du bestämde dig för att åka dit, av alla ställen?

Visa signatur

MSI K9N SLI Platinum - A64 X2 5600+ @ 3 GHz - 4GB Corsair XMS2-6400 4-4-4-12 - MSI GeForce 8800GTS 320MB OC - Aspire 520W

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av alving
Får man fråga hur du bestämde dig för att åka dit, av alla ställen?

Usa är som sverige (inga direkta kulturkrockar), asien är det många som åker till samt Sydamerika ligger för långt bort Afrika kvar liksom

Permalänk

jag och min flickvän ska resa dit i 2v alltså charter... Hon ville resa en bit längre än tex turkiet osv... För mig spelar det ingen roll men tycker att kenya skulle faktiskt vara kul, Eftersom många kompisar osv far till Thailand/grekland/bulgarien och lite möjligt så bestämde vi Kenya. Vid Mombasa blir det. Har läst mycket och ja det blir Havsfiske! Safari! pröva på surfning troligtvis. ja blir å lata sig i solen säkert något mer ;=)

Om någon varit där så om ni har något man inte borde missa eller som är intressant då man lixs är där så... berätta gärna.

Vi tyckte att det är kul att fara dit där ingen av våra kompisar har varit och så... Sen vill vi dit och titta! så de där med luder osv nä de e lungt, klarar mig

Permalänk
Permalänk

fränt är det så de ser ut. :]