Nvidias kontrollpanel

Permalänk
Medlem

Nvidias kontrollpanel

Kan någon tala om för mig hur jag hittar 3D inställningarna i nvidias kontrollpanel ?...sen jag installerade de nya drivrutinerna hittar jag inte de.
Eller har de tagit bort den? Man kan ju göra lite inställningar med ikonen i system tray, men knappast allt man kunde innan. AA är ju begränsat till 4x där, innan kunde man ändra till 16xQ m.m.

Hittar bara detta: http://img292.imageshack.us/my.php?image=nvidiakontrollpanels...

Permalänk
Medlem

3Dsettings -> manage 3D settings.

Du kna behöva aktivera så att du ser avancerade inställninger.

Permalänk
Medlem

Jag har aktiverat avancerade inställningar. Men var i kontrollpanelen hittar du 3Dsettings? Jag har letat igenom alla menyer men hittar inget. Är jag blind ?

Permalänk
Medlem

Lånar tråden lite, jag har precis fått min DELL XPS laptop från dell, de är vista i den och jag HATAR Nvidia kontrollpanelen, de finns juh inga inställningar att ändra på, går de att få den gamla vanliga Nvidia menyn? Den som finns när man går in på Egenskaper sedan Bildskärmsalternativ och sen Avancerat eller liknande...

Tack på förhand.
//calviiN

Visa signatur

K9N2 SLI Platinum | AMD Phenom II 965 @ 4.0 GHZ | Gigabyte GTX 460 | OCZ Gold XTC 4GB DDR2 | Corsair TX 750W | CoolerMaster HAF 932