Permalänk

Anmäla inlägg/tråd

Har upptäckt att det alltför ofta händer att jag först måste anmäla ett inlägg eller en tråd för att något skall ske. Det händer alltför ofta att trådar och inlägg som bryter mot reglerna i forumet ligger kvar tills man anmäler dom trots att dom i flera fall kan vara skrivna för ett antal dagar sedan.

Jag förstår att det kan vara svårt att hålla koll på enskilda inlägg i alla trådar men trådarna själva speciellt dom som startas i tid och otid borde väl inte vara så svåra att se eller hur?

Beror detta på att moderatorerna är bakbundna och inte kan/törs göra någonting på egen hand utan måste vänta på att tredje person gör en anmälan eller vad?

Eller beror det på att moderatorerna i allmänhet har blivit hemmablinda eller hemska tanke skiter i sitt eget regelverk och inte gör mer än vad som är absolut nödvändigt för att det skall se bra ut i statistiken, "titta vad duktig jag är som snabbt tar itu med anmälningarna".

Eller är det så att det är brist på personal/moderatorer?

Med hopp om ett hyffsat snabbt svar trots sommartiderna.
Mvh Tomas P.

Visa signatur

Striker Extreme, E4300@3200, 8800GTS 320MB, 2GB PC6400, WD Raptor 74GB x2, Eizo L768, Corsair HX 620, Vista Home Premium.

Permalänk
Hedersmedlem

Hej!

Vi är medvetna om att det problem du beskriver i viss mån existerar. Det är på intet sätt så att moderatorerna inte kan eller vågar göra något utan en anmälning, och ofta sker detta också, men på grund av olika omständigheter, som vi för tillfället utreder internt, har andelen trådar som inte tagits omhand i flera fall varit för stor. Ett flertal förslag till lösningar har framlagts internt och vi hoppas kunna genomföra de bästa av dem i nästa vecka.

Tack för din feedback! Jag önskar dig en fortsatt trevlig tid på SweClockers.

Med vänlig hälsning
Albert Pettersson

Permalänk

Tack för ett snabbt svar!

Visa signatur

Striker Extreme, E4300@3200, 8800GTS 320MB, 2GB PC6400, WD Raptor 74GB x2, Eizo L768, Corsair HX 620, Vista Home Premium.

Permalänk

Instämmer helt med dig Xplane!

Nu har det gått några veckor men jag ser fortfarande inlägg/trådar som borde stängas. Dock förstår jag hur svårt det förmodligen är med detta.
Iaf, har ett tips, - Man borde kunna anmäla trådar utan att behöva gå in på de. Ibland säger ju rubriken allt.

EDIT: Man borde även kunna anmäla genom användarens profil.

Visa signatur

Skaparna av Crysis är tre turkiska bröder.