Sälga datan til brorsan. Bra Deal?

Permalänk
Medlem

Sälga datan til brorsan. Bra Deal?

Tja,tänkte sälga min data(se sign) till min storebrorsa och han ska ge mej:

1500 kr första månaden + hans Sony Ericsson W810i (http://www.prisjakt.nu/produkt.php?p=80083)

nästa månad 1000:-

alltså 2500:- + mobilen. vad tycks? är det för dyrt av mej eller lite för mej? eller rättvisst byte?
vet ej ifall detta är rätt forumkaterogi

Visa signatur

SPHX1900XT256mb|250GB@233GBsata2|C2D 1.86@2.1 ghz E6300| MSI Neo-F|DDR2 2x512|Hiper530W|SennhieserPC-150|Creative 7500 mus|Chassie APLUS CaseQubic svart :D
Windows XP + SP2 :D

Permalänk
Medlem

Hur mycket pengar har du lagt ner på datorn? Bra mycket mer än 2500 antar jag? Det är bara du som kan avgöra om det är en bra deal eller ej, vi vet ju inte ifall du har akut behov av en mobil eller om du har en dator till.

Visa signatur

[D'feldt Audioengine 5+][NuForce ICON HDP][Shure SRH1840][Sennheiser HD650][Alessandro MS1]

Let's go Rangers!

Permalänk
Avstängd

Jag hade inte gjort det. Men om du känner att du vill, så tycker jag att du ska göra det.

Permalänk
Avstängd

Hade jag aldrigt gjort

Permalänk
Medlem

det är ju ingen jättebra deal iaf. Skulle ju ta minst 3000:- + mobilen.

Visa signatur

HD5770 1GB| Phenom 2 x2 555 3.2ghz BE@ x3 3.6Ghz| 2x2048ddr3 corsair xms3 1600mhz | Corsair HX520w | HP w2207| Antec 180b

Permalänk
Medlem

Låter som ett väldigt dåligt byte för dig.

Permalänk

Heh, är ju skitbra för dig, ska du bara sälja informationen som finns i din sign så...

Visa signatur

Keytronic for keyboard!
Sanningen måste döljas!

Permalänk
Medlem

glömde nämna ; gav ca 9000:- för datorn. Sennheiser hörlurarna ska jag behålla och sen får ni inte glömma att värdet på datorn har sjunkit mycket!

vad jag kommit fram till, är datorn är värd 3500:- (begagnat)

Visa signatur

SPHX1900XT256mb|250GB@233GBsata2|C2D 1.86@2.1 ghz E6300| MSI Neo-F|DDR2 2x512|Hiper530W|SennhieserPC-150|Creative 7500 mus|Chassie APLUS CaseQubic svart :D
Windows XP + SP2 :D

Permalänk
Medlem

Jo eftersom det är din brorsa är det ju schysst. Så ska de ju vara inom familjen.
Men på blocket hade du fått ganska mycket mer..

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av loler
glömde nämna ; gav ca 9000:- för datorn. Sennheiser hörlurarna ska jag behålla och sen får ni inte glömma att värdet på datorn har sjunkit mycket!

vad jag kommit fram till, är datorn är värd 3500:- (begagnat)

Ne du, Jag fick 3800 kr för min p4, 1 gb ram, 320 gb hdd och ett nvidia 5900 ultra

Visa signatur

Spel: Dell U2412M -:::- Intel i5 2500k, Corsair XMS3 16 GB 1600 MHz Ram, Samsung 830 256 GB, Asus P8P67-M B3, MSI GTX 660 Ti OC
Laptop: 2012 Macbook Air 13"

Permalänk
Medlem

Eftersom det är din Bror så spelar priset inte stor roll. Tycker det är bra pris till brorsan.. Skulle du sälja den externt till nån annan så kanske du kan lägga på några hundringar.

Permalänk
Medlem

Ni kan ju göra upp så ( Eftersom det är din bror ) att om du ångrar dig inom en månad så byter ni tillbaka!

Visa signatur

Lapptöpp

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av K_Brs
Ni kan ju göra upp så ( Eftersom det är din bror ) att om du ångrar dig inom en månad så byter ni tillbaka!

nej,då får jag stryk

tack för alla svar, då får jag sälga den då.

Visa signatur

SPHX1900XT256mb|250GB@233GBsata2|C2D 1.86@2.1 ghz E6300| MSI Neo-F|DDR2 2x512|Hiper530W|SennhieserPC-150|Creative 7500 mus|Chassie APLUS CaseQubic svart :D
Windows XP + SP2 :D

Permalänk
Medlem

Öh, mogen tråd.. du vill ha tips, ALLA tipsar om att du säljer för billigt, sen säljer du den ändå... lönt att skapa tråden?

Permalänk
Inaktiv

hur gammal är du och hur gammal är han?

Permalänk
Medlem

Sälja!

Är ingen grammatiknazi men för bövlen av de tre försöken att stava "sälja" misslyckades du katastrofalt, när ändå är på G kan jag påpeka att "ser ut som" stavas inte med ä(Ser vuxna människor stava med ä och lika irriterande varje gång).

Värkar = Smärta
Verkar = ser ut som

Permalänk
Moderator
Testpilot
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Bootcha
Sälja!

Är ingen grammatiknazi men för bövlen av de tre försöken att stava "sälja" misslyckades du katastrofalt, när ändå är på G kan jag påpeka att "ser ut som" stavas inte med ä(Ser vuxna människor stava med ä och lika irriterande varje gång).

Värkar = Smärta
Verkar = ser ut som

Åh äntligen en själsfrände.

Jag lider av alla felstavningar på detta forum. Folk stavar verkligen skitkass nu för tiden.

Visa signatur

ASrock x470 Taichi Ultimate - AMD Ryzen R9 3900x - G.Skill Ripjaws@3.6GHz 16GB RAM - RTX 3080 Ti - Super Flower Leadex Gold 1000W - Phanteks Enthoo Pro - AOC AG35UCG 34" 3440x1440p@100Hz - kalaset vattenkylt

Permalänk

Bootcha, Dinoman. Eran grammatik verkar ju inte vara mycket bättre den heller...

Permalänk
Medlem

äsch alla kidz e ju dysklä öh dyssekläk äh ni hajjar va ja mena de är de iaf
så sluta ojja va
de ha usla lärare i skolan dårå
osså ä de dyskoläktriker

[Red. anm: Ovanstående påstående speglar endast den äldre skribentens subjektiva uppfattning om den grammatiska- och rättstavning-situation som verkar råda bland internet-användare idag.]

[Red anm 2: De läsare som inte ser nåt att le åt, kan hoppa över detta inlägg.]

Visa signatur

//
Tomas!

Permalänk
Avstängd
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Aresz
hur gammal är du och hur gammal är han?

"sälga" vi säger 14?

Permalänk
Geeks
SweClockers

*flyttad*

Visa signatur

» Kontakta oss » SweClockers på Facebook » SweClockers på Youtube » Blips of SweClockers (Spotify)
» Pappa till Moderskeppet » SweClockers chefredaktör 2007–2015

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av NYPD
"sälga" vi säger 14?

Hörrö alla 14-åringar stavar inte dåligt.... Ta mig som exempel.

Visa signatur

Acer Predator G3-605 - I7 4790 - 16GB DDR3 - 256+1TB - GTX 970 4GB - Logitech G402 Hyperion Fury - BenQ GL2320HDB - BenQ GL2460 - Viewsonic VX2370SMH - Das Keyboard Model S Brown - Audio-Technica AT-2020
Youtube

Permalänk
Inaktiv

anledningen till att jag frågar om åldern är att postaren "låter" ung, finns kanske en risk att han blir blåst av sin äldre bror, har väl hänt oss alla med äldre syskon

Permalänk
Moderator
Testpilot
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Rambos_hier
Bootcha, Dinoman. Eran grammatik verkar ju inte vara mycket bättre den heller...

Jag strävar inte efter nitiskt korrekt gramatik men att inte kunna stava till sälja är illa.

Dessutom är det fruktansvärt låg nivå på detta forumet rent generellt. Det stavas otroligt dåligt överlag.

Visa signatur

ASrock x470 Taichi Ultimate - AMD Ryzen R9 3900x - G.Skill Ripjaws@3.6GHz 16GB RAM - RTX 3080 Ti - Super Flower Leadex Gold 1000W - Phanteks Enthoo Pro - AOC AG35UCG 34" 3440x1440p@100Hz - kalaset vattenkylt