Permalänk
Robot

Svart tangentbord

Kände för att liva upp mitt tangentbord lite.

Besök albumet: Svart tangentbord av Jorhajnes

Permalänk

Hur lång tid tog det för dig att vänja dig vid att inte se symbolerna?
Funderar på att göra samma sak.

Permalänk

Okej

Visa signatur

..counting all the assholes in the room, well I'm defenitly not alone..

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av freknemuff
Hur lång tid tog det för dig att vänja dig vid att inte se symbolerna?
Funderar på att göra samma sak.

Ska ju sitta i ryggmärgen fall man är geek.

Permalänk
Medlem

fett najs , gjorde lika dant fast rött förra året sålde de på dh för 200kr

Visa signatur

13900K - RTX 4080 GAMING X TRIO - ROG Strix Z690-F - 32GB Kingston Fury 6000MHz CL36 - Seagate Firecuda 530 2TB - ASUS ROG Thor II 1200W - Lian Li PC-O11 Dynamic EVO Vit - be quiet! Pure Loop 2 FX 360mm

Permalänk

snyggt... men usch vilket äcligt tgb det där är o.o har testat det själv

Visa signatur

Vår ande då den djupnar är livets breda älv.
Den väg du går allena för bort ifrån dig själv.

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av skosnore
Ska ju sitta i ryggmärgen fall man är geek.

klart det sitter i ryggmärgen men när man väl tappar bort sig och vill kolla vilka symboler som sitter var så går det åt helvette. jag tror det var det han undrade hur lång tid det tog att vänja sig av med..

Visa signatur

ASUS 8800GTS 640mb || Intel e6320 1,86Ghz @ 3,2Ghz|| Scythe Infinity || 4gb OCZ Platinum 800mhz || PSU - Hiper R 580W || Antec P182 || P5B-Deluxe || SuperPi 1MB - 14,8s || 3dMark06 -10761p

//CruZadeR

Permalänk
Medlem

Varför inte bara köpa ett sånt här:
http://www.inet.se/datortillbehoer/tangentbord/bzerk-das-keyb...

?

Fast det e klart... Då saknas ju belysningen...

Permalänk

Jävlar va snyggt!

Permalänk
Avstängd

det blev snyggt men det svåraste måste ju va o se vilka bokstäver som ska va

Visa signatur

C2D E6600 2,4@3,3ghz Nvidia G8800GT 512 o mycke hd

Permalänk
Avstängd

Jag tycker som Förstabossen..

Visa signatur

OBS!Mitt gamla magic_shoot inlogg är borta! Detta är mitt nya. Bara satt du vet! Dator: amd x2 3600+,asus m2npv-vm,aeroengine2,2gb,80gb

Permalänk

Supersnyggt! Och som nån sa, är man riktigt computer geek så sitter man inte och tittar på tangentbordet medan man skriver.

Permalänk
Medlem

Det blir ju jävligt snyggt men det är inge kul om ngn ska låna det xD

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av McIntosh
Det blir ju jävligt snyggt men det är inge kul om ngn ska låna det xD

Skojar du eller? Det är ju det som är halva nöjet!

Permalänk
Medlem

Är inte sprayfärg "konstig" att ta på, vet inte hur jag ska förklara det hela?
Är det lika skönt att skriva på som ett vanligt, utan färg?

Visa signatur

[Q6600@3.3][MSI P35 Diamond][6GB CorsairDominator@1100][260GTX OC 896MB][0.120+0.320+0.500+2x0.640+2x1+1x2 Nas TB][Corsair HX 750W][P182B][Dell 2209WA]

Permalänk
Avstängd

Jag har massa keytronic KT 2000 som vägrar fungera, skitstörigt, ena målades lila låda och gråa tangenter, ser rätt fint ut och känslan på dem är ju grym men de pajar ju hela tiden :(, vettefan hur man skall få liv i det.

Man ser inte lite av "trycken" på dina knappar?

Permalänk
Medlem

Snyggt har ett likadant, men vart kan man tanka drivrutiner till det T-bordet?

Visa signatur

DATORKIT SÄLJES TILL ETT KANONPRIS! /PM

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av aliquis
Jag har massa keytronic KT 2000 som vägrar fungera, skitstörigt, ena målades lila låda och gråa tangenter, ser rätt fint ut och känslan på dem är ju grym men de pajar ju hela tiden :(, vettefan hur man skall få liv i det.

Man ser inte lite av "trycken" på dina knappar?

Man ser ingenting av trycken, inte ens om man skulle vilja.
Jag har haft ett till som slutade att lysa efter bara någon vecka, gav bort det till en kompis och då fungerade det helt plötsligt... Fick ett nytt gratis eftersom att det första "gick sönder" och dom ville inte ha tillbaka det. Det jag har nu har jag haft utan problem i snart 2år.

Permalänk

Har själv funderat varför de inte satt dit helsvarta knappar istället för fula transparenta knappar. Svarta är ju sjukt mycket snyggare!

Visa signatur

Workstation: MSI P55 CD53 :: i7 860 2.83GHz :: 2x2GB 1600MHz :: 8600GT :: Intel 80GB X25-M G2 + 3,5TB :: X-Fi XtremeGamer :: Antec 550W Modular :: Fractal Design Define R2 ::
Bärbar: Intel Macbook 13,3" ::
HTPC: Fusion Black :: 4400+ :: 2x1GB :: 500GB :: X-Fi XtremeMusic :: Win 7 :: XBMC Mediastream ::

Permalänk
Medlem

Snyggt 10p

Permalänk
Medlem

Sjukt snyggt, funderar på att göra något sådant jag med. 10 p

Visa signatur

BitFenix Outlaw | MSI 970A-G46 | AMD FX-8350 | Sapphire R9 280X | Corsair DDR3 1600MHz 4x2GB | Kingston SSD V300 120GB | Noctua NH-U9B | Silverstone Strider 700W

Permalänk

Så länge man kan ett keyboards layout till 100% så e det där en sjukt snygg och bra idé ^^,

Visa signatur

| AMD Ryzen 9 7950X3D @ 5.6ghz | Asus STRIX RTX 3080 | Asus B650E-I | Toshiba 512GB NVME | Samsung 970 Pro 1TB NVME | Kingston 1TB Hybrid | PNY 2TB SSD | 32 GB G.Skill Trident 6400 CL32 DDR5 | EK Nucleus CR240 Lux AIO | ASUS Loki 1000W SFX-L | SSUPD Meshroom S |

Permalänk
Medlem

Snyggt, men det kommer lossna lite färg i taget, Men snyggare än Orginal lätt: P