Vad står det i ditt senast mottagna sms?

Permalänk
Medlem

Okej tack då vet jag vi ses!

Visa signatur

Har en fet ny dator

Permalänk
Medlem
Citat:

Tjena! Kul att du vill vara en del av Sex m.fl! Intervju i morgon kl 19.00 i k2049. Ses där, massa kärlek från oss..

Permalänk
Korsordsguru

Lustig tråd!

Citat:

Jättegrattis på födelsedagen brorsan! Jag hoppas du blir ordentligt firad där hemma. Kram kram

Visa signatur
Permalänk
Medlem

"Tjena Jocke! Lägg en stor kampanj hos oss så löser vi det... haha! Jag ska lägga ett gott ord. Fridens! M"

Visa signatur

Losers always whining about doing there best, winners go home and fuck the promqueen

Permalänk
Medlem

haha några "Hjälp med datorn"-sms iaf. Inte helt oväntat.

Permalänk
Avstängd

"Ring mig!"

Inte så spännande kanske.

Permalänk

"Hej! Dina beställda reservdelar har kommit och finns för avhämtning. MVH Toyota Göteborg"

är mitt senaste iaf å vad gott med ett helt avgasrör

Visa signatur

livet börjar vid 200km/h

Permalänk
Medlem

"+4670823**** ringde till dig men lämnade inget meddelande. Tack för att du valt 3!"

Triiiist

Visa signatur

Maincomputer 4x128gb SSD i raid0 = snabb. I7 4770k@4.4GHZ med en stor jädra fläkt (kommer inte ihåg namnet på rak arm. Asuis Z87-Delkuxe, 2x R9280X.. Madcatz (Tangentbord Cyborg Strike 7), Rat 9 och så hörlurarna såklart, Freq5. [/Madcatz] :P.. Massa annat som jag inte orkar skriva här :)

Permalänk
Arvid Nordqvist-mannen
Permalänk
Medlem

":( Sorry"

Från en tjej.

Visa signatur

Laptop : Macbook Pro M1

Permalänk
Medlem

"du har fått ny e-post från blabbla@blalajoa.ne.jp
Öppna Telia Surfport för att läsa din e-post.
Läs mer om Telia Surfport på www.telia.se/surfport "

Permalänk
Medlem

Tack så mycket kramar

Permalänk
Medlem

"Thank you.. Just, thank you."

Visa signatur

Ah-ah, I know what you're thinking. Did he fire six shots or only five? Well to tell you the truth in all this excitement I've kind of lost track myself. But being this is a .44 Magnum - the most powerful hand gun in the world, and would blow your head clean off, you've got to ask yourself one question, do I feel lucky. Well, do ya punk? -Dirty Harry

Permalänk
Medlem
Citat:

Det var bush som skulle ha den på sin båt. Vadå ledig fan du gör ju inget. Skall ta en liten vila nu fram till jag slutar skall gå och se viktig ut tänkte jag

Visa signatur

Min webbsida!
"Svenskarna är välväxta, kraftiga, smidiga, i stånd att uthärda det hårdaste arbete, svält och nöd.
De är födda krigare, fulla av stolthet..." - Voltarie

Permalänk

"Bokade 2 banor så ta med tjejen och så. Tja"

Här ska bowlas

Permalänk
Medlem

Ditt kort har nu blivit påtankat,
Mvh Comviq

Visa signatur

"Get your facts first, and then you can distort them as much as you please." - Mark Twain
På internet kommunicerar vi huvudsakligen i textform, så skriver du som en idiot kommer du således att uppfattas som en idiot.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av spixz^^
"Thank you.. Just, thank you."

Den var hemlig.

Visa signatur

We are the music makers, and we are the dreamers of dreams.
Youtube | Spotify Playlists | Soft | Rapp | Rytm | Kött | Kalas |

Permalänk

"Då skulle du ju se ut som om du hade en urna på huvudet, en riktigt etiopier du höga håret"
Min frisör är bortrest typ en månad och jag sa att jag skulle vänta mig med att klippa mig tills han kom tillbaka xD
(Har ett jävla fluff redan nu)

Permalänk
Medlem

Ne skit drygt ba xP aha, inte bra o röka pusspåre<3

ps: de va ifrån flickvännen:)

Visa signatur

bärbar: Asus x53u amd C-50 x2 1ghz 500gb 4gb. 24/7
bärbar2: dell någonting används som ftp,dchubb.24/7
HTPC: amd athlon 3500+ @ 2,6ghz 3gb 1x250 1x500 1x 2tb 24/7

Permalänk

"okej, nice...Ja det hade varit gott...Vi kan göra tillsammans. Men kan inte du möta mig? Puss"

Från flickvännen.

Permalänk
Medlem

"!?" stog det i mitt senaste

Permalänk

Hej hej! jag kan ringa dig senare ikväll eller nått om du har tid så khörs vid då :) ha det bra sålänge/ Y

en gammal kalsskompis. ca 3 år sedan man ens snackade men henne. dock så pratade vi bara lite i telefon så

Visa signatur

I am Extrazz.

Permalänk
Medlem

"Asså, vi körde en enkel vformel och fick rätt!"

-Klasskamrat gällande fysikplugg

Visa signatur

Workstation: i7 2600k | P8Z68-V Pro | 16 Gb RAM | MSI Radeon 390 | NEC PA241W
Portabelt: Surface Pro 3 | Samsung Galaxy S6 Edge
Fotoväska: Nikon D800E | Nikkor AF-S 24-70/2,8 G ED | Nikkor AF-S 85+50/1,8 G

Permalänk
Medlem

Gratis i baren, Troppa is the shit

Visa signatur

Mycket mumbo-jumbo nu känner jag.

Permalänk

Hej! Vi har veriferat fel på er produkt och bytt ut den mot en ny. Välkommen in till oss på Inet att hämta den vid tillfälle.

Visa signatur

Bärbar:  Macbook Pro TB 13 - i5 2.9 GHz - 8 GB RAM - 256 GB SSD
NAS: Synology DS1819+ - 60 TB | NAS: Synology DS1815+ - 9 TB
ESXi-1: NUC D54250WYKH - i5 1.3 GHz- 16 GB RAM - 250 GB mSSD - 1 TB SSHD
ESXi-2: NUC D54250WYKH - i5 1.3 GHz- 16 GB RAM - 250 GB mSSD
RDP: NUC D54250WYKH - i5 1.3 GHz- 8 GB RAM - 120 GB mSSD - 250 GB SSD

Permalänk

"Gomorron min älskling"
Fick jag av den bättre hälften...
Dock vägrade jag svara då det inte var en god morgon, bakfull som fan var man...

Visa signatur

Elektriska komponenter placerade i en stållåda.

Permalänk
Medlem

"Ditt paket från ljudia Ab finns nu hos konsum extra Vimmerby Nortullsgatan 5. Belopp 1340 SEK. Ange nr 3493 Mvh Posten"

Visa signatur

There are no more barriers to cross. All I have in common with the uncontrollable and the insane, the vicious and the evil, all the mayhem I have caused and my utter indifference toward it I have now surpassed. My pain is constant and sharp and I do not hope for a better world for anyone, in fact I want my pain to be inflicted on others.

Permalänk
Medlem

själv får man nästan aldrig trevliga sms, de sista va "Gjode du något med nätet precis? :@"

Permalänk
Medlem

Att hon smsar o säger att hon ej e med barn osv

Visa signatur

Ryzen 7800x3d, Noctua nh-d15, ASUS B650Plus, 32GB DDR5 6000MHz, KFA2 RTX 4080, AW2723DF, Corsair RM850x, Zalman Z9 Iceberg Vit, Logitech G502 Lightspeed, Galaxy S23, Xbox Series X, Triangle Esprit Comete EZ, Triangle Esprit Titus EZ, Triangle Esprit Voce EZ + SVS SB2000 pro drivs av Yamaha RX-V6A, Beyerdynamic - DT 770 PRO 250 Ohm + Røde AI-1, Moza R5, Meta Quest 3.

Permalänk
Medlem

"Jag har massa emot att göra de kan jag säga"

Hahah låter väldigt illa när det är taget ur sitt sammanhang.

Edit: Kul tråd för övrigt

Visa signatur

MSI K9N SLI Platinum - A64 X2 5600+ @ 3 GHz - 4GB Corsair XMS2-6400 4-4-4-12 - MSI GeForce 8800GTS 320MB OC - Aspire 520W