Missa inte! Fyndchans i Månadens Drop

8800GT finns nu på lager i butik X!

Permalänk

Mina paket fastnar alltid i stockholm eftersom jag bor på gotland.

Det skulle gå fortare för mej att åka med båten, buss till uppsala, köpa kortet, buss tillbaks åka hem med båten, än att få paketet skickat med posten.

Men det kostar som sa*an så får snällt vänta på snigel posten.

Endast företag verkar kunna få paket med flyget till morgonen efter...

*EDIT*

2007-11-23 07:16 Posten Företag Visby Försändelsen har kommit till Postens serviceställe
2007-11-23 07:04 Gotland Försändelsen ankomstbehandlas
2007-11-21 19:56 Stockholm Södra Försändelsen har sorterats

gick rätt snabbt ändå
Flickvännen jobbar natt så det blir jag o min burk hela kvällen och natten

Visa signatur

[i5 2500k@4.5Ghz][Gigabyte Z68MX-UD2-B3][2x4096Mb Corsair XMS3 2000mhz][Gigabyte GTX580 3xWindforce][Intel 80GB SSD][Corsair 520W][Samsung Syncmaster 2443BW 24"][Antec Three Hundred][Windows 7 Pro 64-bit]PS3 Mediaserver]

Permalänk

Jag har erfarenhet av att prylar skickats fram och tillbaka mellan Ånge o sundsvall flera ggr innan jag fått dem när jag bott i sundsvall, mkt märkligt. Posten har velat leverera med 16:00 paket hem till mig trots att jag inte beställt det o inte varit hemma då och sen efter ett par försök "gett upp" och skickat det till butik istället

märkligt eller hur?

Visa signatur

ASUS ROG Strix B250I, Intel Core i5-6600 Skylake, Crucial DDR4 2400MHz 8GB, MSI GTX 1050 Ti 4 gb Aero, WD Black 1 TB, Fractal Design Node 304, 18 cm

Permalänk

Det värsta jag varit med om var nån beställning som åkte Stockholm-Linköping(där jag bor)-Jönköping-Linköping O_o Kommer ihåg att jag kollade på nätet och såg Linköping YES!!! sen Jönköping?!!

Hoppas mitt Asus kommer snart. Börjar bli less på att bara spela PS3 hela dagarna

Visa signatur

Hayabusa T3 | Venum Elite Evo | UFC Venum Pro Line

Permalänk
Hjälpsam

Off Topic:
För mig har paket börjat komma ruskigt snabbt, jag får dom oftast dagen efter det att dom skickats.
Jag får väl utbringa en skål för Örebros postsortering i helgen.
Edit; lade till "Off Topic:"

Visa signatur

AMD Ryzen 7 1700 | Saphire RX 5700 Pulse XT (Silent Mode) | 64 GB Kingston ECC | https://valid.x86.fr/z2ljhr | Stockkylaren | Bitfenix Whisper M 750W.
AMD Ryzen 9 5900X | AMD RX 5700 | 64 GB Micron ECC | https://valid.x86.fr/5krwxf
HTPC | https://valid.x86.fr/uuzli0 |

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av datorbutiken
Sparkle GeForce 8800GT 512MB DDR3 TV-out HDTV DUAL DVI RETAIL PCI Express Försenad, avvaktar nytt datum

blä

Visa signatur

"The devil will find work for idle hands to do."

Permalänk
Medlem

Hmm, står på kö på ett Sparkle och ett PNY kort, men det kanske är värt att vänta på nya 8800GTS i decmeber? Jag har inte någon brådska och prestandaökningen från mitt nuvarande 8800GTS (äldre versionen ) borde bli högre.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Ratatosk
För mig har paket börjat komma ruskigt snabbt, jag får dom oftast dagen efter det att dom skickats.
Jag får väl utbringa en skål för Örebros postsortering i helgen.

[ot]Örebro är ju den stora postcentralen i mitten av befolkade Sverige så där borde det passera en del paket. Jönköping och Stockholm Södra är två andra stora.[/ot]

Permalänk
Medlem

Jag fick tag i ett XFX 8800GT 512 XT för 2699:- från TBH igår,
Fett överpris, men lessnat på att vänta, (väntat sen 5 nov. på DB, och köat på Sparkle MSI och Albatron)

Permalänk
Medlem

Händer det inget idag avbokar jag allt och väntar på GTS. Jag har inte bråttom.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av sl2wm-rocks
Har exakt samma problem. Bor i Härnösand och alla mina paket fastnar också i det förbannade Ånge i över ett dygn. T.ex fick jag kortet skickat till mig igår, den sorterades i sthlm 17:05 och var sedan i Ånge klockan 02.48 ! Sedan dess har den varit där! Förstår inte hur det kan vara så, det är ju helt sjukt. Och av tidigare erfarenhet så vet jag att den kommer hamna i Härnösand kring 10-11 tiden imorgon bitti. Alltså avgår lastbilarna från Ånge någon gång på morgonen, helt klart efter 03 tiden iaf. Varför kan den då inte åkt med en sånn lastbil imorse är ju helt klart skumt.

Posten är snabba som fan på vissa delar av hanteringen, men det kvittar ju när det kan fastna såhär i typ 30h på ett o samma ställe.

Posten:
23 nov kl 06:15
Ånge, Försändelsen har sorterats
Detta innebär med största sannolikhet att mitt paket kommer att sitta och "campa" i Ånge över helgen och jag får inget förrän på måndag

OnTopic:
Jag fick inte vänta så länge på att kunna beställa, men jag var snabb som sjutton och fixade från en som hade i lager (Inet.se). Dom andra har nog väntat uppåt en månad tror jag...

Visa signatur

"Linux är bara gratis om din tid är värdelös"

Permalänk
Medlem

www.dustinhome.se verkar ha en massa kort nu.
XFX GEFORCE 8800GT 512MB 2XDVI SLI HDTV PCI-E
XFX GEFORCE 8800GT 512MB XT 2XDVI DDR3 PCI-E RETAIL
XFX GEFORCE 8800GT 512MB XXX 2XDVI DDR3 PCI-E RETAIL

Ni som vill ha ett kort kanske borde skynda er

Permalänk
Medlem

inwarehouse har fått in Gainward 8800gt kort, hela 14 st, skynda skynda!

Permalänk
Medlem

dustinhome har XFX 8800GT inne

Visa signatur

CPU: 5600X| Mobo: AORUS X570 itx|Minne: 32GB Corsair Vengeance PRO 4000Mhz|GPU: Asus TUF 3080 OC |Chassi: CM NR200P|SSD: Samsung 850 EVO 500GB, 2xSamsung 970 EVO 1TB|PSU: NZXT 650W
Mus: Razer Basilisk|Tangentbord: Corsair K70|Skärm: LG27GP850

Permalänk

Gainward kortet beställt 2559 kr med frakt
Helt överkomligt tycker jag så nu är de bara att vänta på att kortet kommer.

Visa signatur

HP Pavilion dv7-3130eo laptop | Netgear Readynas Duo 1TB | Benq W1000+ 100" | Xbox One

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av harenboy
inwarehouse har fått in Gainward 8800gt kort, hela 14 st, skynda skynda!

Beställt

Visa signatur

| Intel i5 2500k @ 4,2ghz |

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av tomryu84
Beställt

- | | -

Beställde XFX kort från inwarehouse igår, hur tar man bort den ordern?

Visa signatur

Q6600 2,4GHZ, 8800GT GFX, 4096MB DDR2, 1TB HD | SONY VAIO FZ31M: C2D T7250 2,0GHZ, 8400GT GFX, 2048GB DDR2, 200GB HDD

Permalänk
Medlem

Tha_Rula tack så mycket, vart en avbeställning på db och en ny beställning på dustin

Permalänk
Medlem

Nu kanske det blir en bra jul trots allt, har tagit två veckors semester för att ägna all min tid åt den nya datorn, ska man gå så långt att man ber flickvännen gå?!

Permalänk

Fan va less ja vart o vänta.
Köpte ett gts för 1200kr ist.

Nu klarar man sig till efter jul o får se vad som finns att erbjuda då..

Permalänk
Medlem

Är det någon som har någon aning hur ett 8800gt 512 presterar i COD4?

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av harenboy
Är det någon som har någon aning hur ett 8800gt 512 presterar i COD4?

Hur bra som hellst. Sitter o kör det på ett x1950pro och kör high i princip allt (1600x1200) Ligger väl på 50-70fps i de flesta lägen så du kan nog vara lugn.

Permalänk
Medlem

Nu är Gainward-korten slut hos inWareHouse
Men DustinHome verkar fortfarande ha XFX GT XT i lager.

Visa signatur

Q6600 2,4GHZ, 8800GT GFX, 4096MB DDR2, 1TB HD | SONY VAIO FZ31M: C2D T7250 2,0GHZ, 8400GT GFX, 2048GB DDR2, 200GB HDD

Permalänk
Medlem

Beställde mina xfx gt xt från dustin idag på morgonen och nu är de på väg hem till mig

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av harenboy
inwarehouse har fått in Gainward 8800gt kort, hela 14 st, skynda skynda!

Wow, jag nöp det sista igår! Men de verkar ha noll koll på sina beställningar.
Jag ringer dit och beställer ett, enligt killen jag snackar med då det sista. Sen på kvällen får jag ett e-post om att beställningen blivit försenad till 4 December. Blir så jäkla sur. Ringer dit idag (23 Nov) och frågar vad som händer och enligt killen jag pratar med då har de inte fått in några kort alls (!). Sen 20 minuter senare får jag ett till e-post om att beställningen blivit ivägskickad och jag fått ett kollinummer. Ringer dit en gång till och frågar va fasen de sysslar med, men hon säger glatt att paketet är ivägskickat och ligger hos posten, men att det kan ta en liten stund innan posten registrer paketet, men att det verkligen är skickat.
En stund senare ser jag att posten också tagit emot paktet och att det kommer vara framme på måndag.
Jippiiii
Blir det massor med feta spel lagom till Dreamhack
*Anemic är lycklig*

Visa signatur

Sugen på att spela lite äldre spel? Glid in på www.braindrainlan.nu och kolla när vi skall ha nästa LAN eller gå med vår Discord för att spela online https://www.braindrainlan.com/

Permalänk
Medlem

Ja blir riktigt ledsen...
På 3 ställen har jag missat det sista kortet med 1 minut i princip... :X

EDIT: Har precis fått tag på 2 st 88GT !!
Helt j*vla underbar känsla

Tackar så extremt mycket till alla som länkat hit o dit ^^

Permalänk
Medlem

Caylon vartifrån?

Visa signatur

Main: i9-9900k | GIGABYTE Z390 AORUS Master |32gb Trident Z Neo RGB | Kraken X62 | MSI RTX 2080 X TRIO, EVO 970 1TB M.2 NVMe | Corsair RM850x V2 80+ | Fractal Design Define S2
Skärmar: 1x PG279Q 2x Asus VG27AQ1A IPS

Secondary: i5 11600k | Asus Rog Strix B560-I GAMING | 16GB Trident Z 3200Mhz CL14 | NZXT Kraken X53 240mm | Samsung 970 Evo Plus 500GB | Corsair SF750 80+ Platinum | Cooler Master NR200P

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Zeppan
Caylon vartifrån?

Comegadata i luleå och dustinhome
Fick dock de sista exemplaren på båda ställena =/

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Caylon
Comegadata i luleå och dustinhome
Fick dock de sista exemplaren på båda ställena =/

Aaaah, precis när jag skulle beställa från Dustin!! *River hår*

Permalänk
Medlem

Beställde igår från Inwarehouse & hämtade mitt Gainward 8800GT påvägen till jobbet idag

Hoppas Crysis flyter lite bättre nu än på mina 7800GT i SLI

Visa signatur

Lian-Li PCV2100 :: X2 4800+ :: ASUS M2N32-SLI DELUXE :: Corsair XMS2-6400 4GB :: 2* XFX 7800GT SLI @ 522/1188 :: SilverStone STRIDER 600W :: Dell 2404FPW 24" Widescreen

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av mindbeat
Jag fick tag i ett XFX 8800GT 512 XT för 2699:- från TBH igår,
Fett överpris, men lessnat på att vänta, (väntat sen 5 nov. på DB, och köat på Sparkle MSI och Albatron)

La min beställning på just ett Sparkle-kort (2160:-) kvällen den 4/11, imorse skickades det...

Visa signatur

"You don't have bad luck. The reason that bad things happen to you is because you're a dumbass"