några noob frågor om IPOD...

Permalänk
Medlem

några noob frågor om IPOD...

Hej!
Köpte en IPOD classic 80gig förra veckan. Misstänker att jag har fått ett måndags ex eller skada vid transport eller något...
Mest irriterande är när man blädrar i menyer... man blir ju helt galen! skit svårt att bara hoppa ett snäpp till exempel....
Sen när man spelar upp låtar blandat så stoppar den spela efter ett tag av någon anledning... jävligt irriterande att behöva fiska upp IPODen ur fickan när man är ute å delar post...
Sen har den redan lyckats hänga sig ett x antal gånger
Kanske låter som bagateller men ja stör mig jävligt mkt på d...
Är alla IPODs så här (isf kommer jag iaf sälja min), eller har ja bara haft otur ??

Måste också fråga.... idiotiskt slarvig som jag e lyckades jag byta plats på två bokstäver när ja skrev vad för något jag skulle gravera in i den.... antar att d inte går att ändra på.... ?

tack på förhand

Visa signatur

C2D E6600 | Gigabyte GA-965P-DS4 | GF 7900GTO 512MB | Corsair TWIN2X 6400 4096MB | Samsung 500GB/250GB HDD | Hiper 580W | Creative Sound Blaster X-Fi XtremeMusic | HP W2207 | Logitech Z-2300

Permalänk
Medlem

Att den hoppar och slutar spela låter konstigt. Har du uppdaterat den via iTunes?

Angående gravyren är den just en gravyr... Den är ditbränd med en laser, och det lär vara svårt att ändra på.

Visa signatur

. Computing happiness.

Permalänk
Medlem

har bara satt i den i datorn och lagt över låtar.... uppdateras den inte automatiskt när man synkroniserar den ?

får väl stå legend fo zelda istället för legend of zelda då

EDIT: stavfel

Visa signatur

C2D E6600 | Gigabyte GA-965P-DS4 | GF 7900GTO 512MB | Corsair TWIN2X 6400 4096MB | Samsung 500GB/250GB HDD | Hiper 580W | Creative Sound Blaster X-Fi XtremeMusic | HP W2207 | Logitech Z-2300