Permalänk
Medlem

kul saker att göra på helgerna?

vad finns det för kul saker att göra på helgerna som inte kostar för mkt? vad som helst. intressen spelar inte så stor roll för man vet ju inte om det är kul förrens man har provat.

ex som jag kan komma på är
gocart, laserdome?

gränsen får gå på runt 500kr. det står lite still i idéerna just nu så hade gärna uppskattat något som kan pigga till helgerna lite lätt. någon måste ju ha lite galna idéer här

Permalänk
Medlem

Skaffa en konsoll med bilspel, ett par billiga rattar och en massa vänner. Sen skaffar ni en massa sprit... skitkul

Visa signatur

Instead, why don't you go get me a big cup of coffee with so much fake sugar that the coffee itself gets cancer?

Louqe Ghost S1 MkII Limestone | Intel Core i5 11400F | Noctua NH-L12 Ghost S1 | Asrock B560M-ITX/AC | Crucial Ballistix 16gb 3466Mhz Cl16 | HP 3060 Ti Arctic Mod | WD Blue Nvme 1Tb | Corsair SF600 Platinum

Permalänk
Inaktiv

En konsoll med Guitarhero en massa vänner och bärs sedan kan man ha massa kul.

Permalänk
Medlem

Är du 18 så är väl puben ett utmärkt altenativ, om man får ihop ett gutt gäng

Edit, fylle-lan kanske är något? ^^

Visa signatur

Dator: Q9550 | TWIN2X8500C5DF 4096MB | Asus P5Q Deluxe | HIS Radeon HD4870X2

Kamera: Nikon D80 | Nikkor AF 85/1.8 D | Tamron AF 17-50mm f2,8

Permalänk
Medlem

puben känns inte så kul längre. och spela har man tappat gnistan för lite. men visst hade det varit kul o sätta upp en uppsättning som segarally arkaden typ. men det är för dyrt

Permalänk
Medlem

Hyr en plan och lira innebandy med polarna.
Har gjort det ett par gånger med polarna nu och det är verkligen svinkul (avsluta med käk, öl och snack om snygga mål och taskiga tacklingar )

Permalänk
Medlem

Skaffa en billig mixer och ett par cd spelare och lek DJ. Rätt skoj och inte speciellt dyrt om man inte vill/måste ha 'riktiga' grejer.
Eller börja dansa, det är underhållande och ger lite träning samtidigt. Val av dans kommer väl mycket an på musiksmak och person, men jag tycker det är jättekul.

Visa signatur

"This message was transmitted on 100% recycled electrons"

Permalänk
Medlem

dansa gör jag redan. och dj är inte min grej alls. tkr inte det är kul. hyra en hall för en sport kanske hade varit ngt. för se över det där lite

Permalänk
Medlem

Sen nu på vintertider så är det en skön grej att vara ute.

Åka bräda / skidor, åka längdskidor, skridskor m.m

Ta fram barnasinnet, lek herran på täppan i storfyllan, en ruskigt rolig sak att göra. Dock kan det bli lite farligt om man inte kan behärska sig

Snöbollskrig

Dessa saker kräver dock att man inte bor i fel del av Sverige (under dalälven)

Visa signatur

And Jesus said "Come forth and I will grant you eternal life!" I came fifth and won a blender.
| MSI X99A Raider | i7-6850K | 32GB Corsair Vengeance DDR4 3000MHz | Palit GTX 1080 Super Jetstream | ASUS ROG Swift PG279Q |

Permalänk
Medlem

börja gymma^^ årskort kostar väl mer än 500 men du kan använda det hela året:p

Visa signatur

AMD x2 5000+ 4gb DDR2 500GB WD ASUS 8800GTS ECS KA3 MVP

Permalänk
Medlem

själv är jag oftast ute och röjer med rc-bilar/flygplan på helgen.
är rätt nöjd med det. hehe

men om du inte har sånt, då vetefan

Visa signatur

Haha.. Se på fan..

Permalänk
Medlem

är inte ute efter ngt som är regelbundet som träning. för det gör jag redan så mkt jag har tid med. utan mer saker som man gör en gång.

rcbil tröttnade jag på. sålde den för en vecka sedan
men hittat 5 kamp bla. kan ju vara kul. är saker som man kan göra med polare. och då 500kr per person isf.

Permalänk
Hedersmedlem

Paintball är riktigt roligt.

Visa signatur

Intel i7 4790K | MSI GeForce GTX 980 Gaming | ASUS Z97M-PLUS | Samsung 850 Pro 256GB
8GB Corsair Vengeance Pro | Fractal Define Mini | Noctua NH-U14S | EVGA Supernova G2 750W
rickardj.se | Spotify-profil: http://open.spotify.com/user/richswe

Permalänk
Medlem

Liten fråga bara, hur gammal är du?

Visa signatur

Citera för svar..

Permalänk
Medlem

24 blir man iår då.

Permalänk
Medlem

Jag slår ett slag för IRC.:rolleyes:

Visa signatur

qw q b

Permalänk

Provkör bilar på bilfirmor

Permalänk

harpan, idag fick jag 400dollar, tror jag har rekord på 700något

Visa signatur

Ride wit me, or collide wit me
jag älskar trådar som spårar ur redan vid första inlägget :)

Permalänk

Programmera! Det är riktigt kul. Speciellt när man inte har några mål uppsatta, utan man gör det man tycker känns kul och utmanande.

Visa signatur

Keytronic for keyboard!
Sanningen måste döljas!

Permalänk

Beror som sagt på vad du vill göra
Jag tycker du ska sätta igång med något halvstortprojekt eller så. har du bil så kan du ju styla den lite smått. lägga in ljud eller bara sitta i timmar och polera

annars så brukar 1-2 bra filmer mot kvällen sitta på sin kant.
även lite småbeställningar brukar kunna sitta fint så har man något o vänta på tills vardagarna och sedan har man att pilla med i helgen.

själv ska jag köpa 100st högintensiva lysdioder och byta ut alla invändigalampor i bilen mot lysdioder istället. Kommer bli ett rätt maffigt och tidsödandeprojekt då man ska sitta och löda dit motstånd sitta o räkna osv och dra kablar snyggt osv. utan att ha sönder orginalinredningen osv.

Annars fråga några kompisar om de är med på ett mina lan tex worms, AOE, något bilspel eller liknande. första gångerna tröttnar de nog men då kan du börja göra egna barnor osv och vissa hur mycket roligare ett spel kan bli med en perfekt balanserad barna istället.

Men det beror ju som sagt själv på vad du vill göra. Jag skulle rekomendera dig att börja på skytte, luftgevär eller korthåll. låter kanske inte spec givande att skuta ner metalpinnar eller göra småhål i pappren. men det är roligare än vad det låter. brukar vara gratis på de flesta ställerna några gånger och testa på. man behöver inte vara vidare bra utan bara kunna konsentrera sig på att .

God natt förresten:P

Visa signatur

I am Extrazz.

Permalänk

Citerar min lärare:
"Desto mindre man minns efter en helg, desto roligare har man haft."

Visa signatur

=)

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Gusten_123
Citerar min lärare:
"Desto mindre man minns efter en helg, desto roligare har man haft."

ahah håller med! Men kan bli jobbigt sen när man får ett samtal " eh du jag e gravid" ^^

Köp ett munspel mastra instrumentet sen så sätter du dig vid slussen och tjänar pengar:D Gatumusikant
ftw

Visa signatur

Brudar är skit!

Permalänk
Medlem

Jag och några polare tog bilen och åkte upp till en enslig skogsväg förra vintern... Sen roade vi oss med att fästa ett rep i dragkroken och åka tefat efter den. Farligt, meen ASKUL var det fanimej.

Visa signatur

"en trevlig sak man skulle kunna göra med hans fru, det är om man malde ner henne till köttfärs, med salt och peppar och sånt där. Så gjorde man en 352 hamburgare av henne som man då gav till honom. För att då skulle ju inte han kunna äta upp dom.. ja för han är ju vegetarian. Det vore trevligt."

Permalänk

Paintball.. svinroligt!

Visa signatur

Surface

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Sando
Skaffa en konsoll med bilspel, ett par billiga rattar och en massa vänner. Sen skaffar ni en massa sprit... skitkul

Skit i konsollen, skaffa ett gäng rattar och en massa sprit så är det klart!

Visa signatur

/Mvh Stefan

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Guru Meditation
Skit i konsollen, skaffa ett gäng rattar och en massa sprit så är det klart!

Haha

(jag tror att det fanns en dold betydelse, och den var kul )

Visa signatur

Instead, why don't you go get me a big cup of coffee with so much fake sugar that the coffee itself gets cancer?

Louqe Ghost S1 MkII Limestone | Intel Core i5 11400F | Noctua NH-L12 Ghost S1 | Asrock B560M-ITX/AC | Crucial Ballistix 16gb 3466Mhz Cl16 | HP 3060 Ti Arctic Mod | WD Blue Nvme 1Tb | Corsair SF600 Platinum

Permalänk
Medlem

Billjard och någon bira med polarna äger eller bowling, iaf i min krets är alla lika dåliga så man umgås och har det kul.