Permalänk
Medlem

Pcsx2 Emu på Xbox?

Är det möjligt att spela ps2 spel på xbox? Finns det någon ps2 emulator till xbox?

Visa signatur

Norrland

Permalänk
Testpilot

Nej den är alldeles för klen, finns dock PSX-emulator men det funkar väldigt dåligt.
http://forums.xbox-scene.com/index.php?showtopic=89346

Visa signatur

Kolla gärna in min RGB-LED-ljusstake i galleriet
[Gigabyte GA-Z97MX-Gaming 5][Intel Core i5 4690K][Corsair XMS3 16GB][Asus GeForce RTX 2060 Super Dual Evo OC]

Permalänk
Medlem

tyckte det var så. tack ändå

Visa signatur

Norrland

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av hunden
Nej den är alldeles för klen, finns dock PSX-emulator men det funkar väldigt dåligt.
http://forums.xbox-scene.com/index.php?showtopic=89346

Jag tycker allt den fungerade helt ok för några år sen när jag testade, Gran Turismo 1 gick iaf utmärkt att spela.

Permalänk
Medlem

Ja, PSX-emulatorerna är det inget fel på. Lite låg framerate ibland men i överlag är de väldigt välutvecklade.

Visa signatur

12700K | RTX 4070

Permalänk
Medlem

Måste bara tipsa om det bästa xbox spelet någonsin:

Black

Det äger, grafiken är som dagens datorspel. Inget lagg heller som i vissa andra spel.

Visa signatur

Arch Linux - i5 12500@4.75GHz - Asrock B760M PG Riptide - 32GB DDR5 6000MHz - RTX 2070 Super - 1TB SN770 - 1TB SN550 - U32PWQU 4K
Dell Latitude 7400 2 in 1 - Arch Linux - i5 8265u

Permalänk
Avstängd

Spelade Black på ps2an, riktigt snyggt spel för den hårdvaran

Permalänk
Testpilot
Citat:

Ursprungligen inskrivet av sprucetwig
Jag tycker allt den fungerade helt ok för några år sen när jag testade, Gran Turismo 1 gick iaf utmärkt att spela.

Citat:

Ursprungligen inskrivet av Xelli
Ja, PSX-emulatorerna är det inget fel på. Lite låg framerate ibland men i överlag är de väldigt välutvecklade.

Där ser man, när jag testade fick jag inget att funka. Valde kanske fel spel eller så gjorde jag nått fel

Visa signatur

Kolla gärna in min RGB-LED-ljusstake i galleriet
[Gigabyte GA-Z97MX-Gaming 5][Intel Core i5 4690K][Corsair XMS3 16GB][Asus GeForce RTX 2060 Super Dual Evo OC]