Bra frets on fire? Share!

Permalänk
Medlem

Bra frets on fire? Share!

Har nött ett bra tag på frets on fire nu och har tankat hem dom flesta låtar jag kommer att tänka på..

Finns det nån där ute som har några bra tips på några grymma låtar?

Permalänk
Medlem

kör alla FOF of spain låtar

Visa signatur
Permalänk
Medlem

Vet inte om det är tillåtet men många låtar ligger på piratebay,

Permalänk
Medlem

Syftade just på någon specifik låt som va nåns favvo så att säga

Permalänk
Medlem

Pratar vi om GH3 till PC? Har själv spelet men kan inte ladda låtar än, när man går in på download så står det "kommer snart" på engelska förstås då. Hur har du gjort för att ladda ner låtar? Eller är det från PS2 och liknande som är konverterade?

Permalänk
Medlem

Pratar vi om GH3 till PC? Har själv spelet men kan inte ladda låtar än, när man går in på download så står det "kommer snart" på engelska förstås då. Hur har du gjort för att ladda ner låtar? Eller är det från PS2 och liknande som är konverterade?

Permalänk
Medlem

nej de snackar om Frets on Fire, det är ett gratislir i samma genre

klart det är okey att tanka saker från piratebay , så länge de inte är uphovsrättsskyddat.

sidan är ju inte olaglig för fasen

Visa signatur

| HAF932 | Ryzen 3700X @ 4,3 GHz | Gigabyte X570 Aorus Ultra | 32 GB G.Skill @ 3600 MHz | RTX 2070 @ 2 GHz | O2 + ODAC | MP600 1TB + 2x 2TB RAID 1 + 2x 2TB RAID 1 | Win10 Pro 64-bit |

Permalänk
Medlem

youtubade spelet nyss. verkar ju hur kul som helst, måste provas omgående. ingen som vet om det går att lira detta med en GH gitarr, menar PC versionen då?

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av a.d.o
youtubade spelet nyss. verkar ju hur kul som helst, måste provas omgående. ingen som vet om det går att lira detta med en GH gitarr, menar PC versionen då?

Det är väl samma gitarr till pc och till 360 va (Den vita)? Jag lirade med 360-gitarren och det funkade hur bra som helst.

Visa signatur

Vivi Orunitia- "How do you prove that you exist...? Maybe we don't exist..."

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av gavve
Det är väl samma gitarr till pc och till 360 va (Den vita)? Jag lirade med 360-gitarren och det funkade hur bra som helst.

stämmer bra, samma gittar till pc som till 360, fast med en usb-kabel istället för trådlöst. måste prova själv

Provade med min GH3 gitarr till PC men det gick inte, funkar inte och hittar inte någon inställning där man kan ändra från t-bord till nåt annat. Hur lyckades du med 360-gitarren?

Permalänk
Medlem

Vad i.. det är ju helt omöjligt :S Spelar ju vanlig gitarr... missa typ 80%... på turtorialen!

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av a.d.o
stämmer bra, samma gittar till pc som till 360, fast med en usb-kabel istället för trådlöst. måste prova själv

Provade med min GH3 gitarr till PC men det gick inte, funkar inte och hittar inte någon inställning där man kan ändra från t-bord till nåt annat. Hur lyckades du med 360-gitarren?

När jag hade 360 spelade jag med den vita GH2 gitarren. Vad jag kommer ihåg så ändrade jag bara knappinställningarna i spelet. Men det var ett tag sen nu så jag kan komma ihåg fel också.

Visa signatur

Vivi Orunitia- "How do you prove that you exist...? Maybe we don't exist..."

Permalänk
Medlem

Hey, skaffade lite låtar man känner igen, funkar mkt bättre.

Permalänk
Medlem

http://www.youtube.com/watch?v=j2N4YKoBzVc

Har gjort en Frets on Fire av min egen låt. Inte rätt musik dock, men om nån är sugen på att testa är det ju bara att höra av sig.

Visa signatur

Intel Core i7 965 EE @ 4 GHz
Foxconn BloodRage X58
ATI HD 4870 + Accelero S1 Rev2 + 2st Zalman 120mm