Knights of the old republic 3

Permalänk
Medlem

Knights of the old republic 3

Permalänk
Avstängd

MMO....

Visa signatur

Gigabyte GA-MA790FX-DQ6 | AMD Phenom 9950 @ 2,6 Ghz | Sapphire Radeon HD 4850 512MB GDDR3 | Samsung 400 GB | Corsair Dominator TWIN2X8500C5DF 4096MB | Tagan 400W

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Crippa90
MMO....

Det som stod på FZ lät ju dock inte som att KotOR3 skulle vara MMO, utan att det utöver KotOR3, Dragon Age och Mass Effect för PC även skulle vara ett MMO på gång.

Visa signatur

Desktop: Ryzen 5800X3D || MSI X570S Edge Max Wifi || Sapphire Pulse RX 7900 XTX || Gskill Trident Z 3600 64GB || Kingston KC3000 2TB || Samsung 970 EVO Plus 2TB || Samsung 960 Pro 1TB || Fractal Torrent || Asus PG42UQ 4K OLED
Proxmox server: Ryzen 5900X || Asrock Rack X570D4I-2T || Kingston 64GB ECC || WD Red SN700 1TB || Blandning av WD Red / Seagate Ironwolf för lagring || Fractal Node 304

Permalänk
Avstängd
Citat:

Ursprungligen inskrivet av evil penguin
Det som stod på FZ lät ju dock inte som att KotOR3 skulle vara MMO, utan att det utöver KotOR3, Dragon Age och Mass Effect för PC även skulle vara ett MMO på gång.

Har läst innan att dom funderar/ska göra MMO av det...

Visa signatur

Gigabyte GA-MA790FX-DQ6 | AMD Phenom 9950 @ 2,6 Ghz | Sapphire Radeon HD 4850 512MB GDDR3 | Samsung 400 GB | Corsair Dominator TWIN2X8500C5DF 4096MB | Tagan 400W

Permalänk
Medlem

Inte mig emot

Permalänk

Najs!

Visa signatur

Bears.
Beets.
Battlestar Galactica.

Permalänk
Medlem

Deus Ex 3, Thief 4, nytt Fallout spel och nu ett KOTOR 3. Underbart!!! Och på det Mass Effect om 2 månader + Dragon Age nästa år. Jag tror just jag fick stånd.

Visa signatur

ASUS ROG Crosshair X670E Gene| AMD Ryzen 9 7800X3D Delidded | Custom EK Watercooling| WD Black SN850X 1TB + WD Black SN850X 2TB| Corsair Vengeance, DDR5-6600 64GB (2 x 32GB) @6400MHz CL 30-38-38-76| AMD Radeon RX 7900 XTX| LG UltraGear 45GR95QE OLED| MSI MPG A1000G PCIE5 1000W| Lian Li O-11 EVO|

Permalänk
Medlem

Thief 4?

Var kan man läsa om de?

Permalänk

Garanterat intressant.

Visa signatur

Intel Core i5 3570K | Corsair Vengeance 2x8GB | Asus GeForce GTX 560Ti DCUII 1GB "OC" | SSD Intel 335 180GB | HDD Seagate Barracuda 0.5+1.0+4.0TB | Asus Xonar D2X | Fractal Design Newton R2 650W | Fractal Design Define R4

Permalänk
Medlem

Blir jevligt nice om KotOR 3 blir MMO. Perfekt värld och still ifall dom håller sig till samma spelsätt som KotOR 1 & 2 eller Mass Effect ifall där ska vara mer action i striderna.

Om Blizzard lyckades göra ett bra MMO spel så ska fan Bioware lyckas med!

Visa signatur

//Gelantious
I heard life sucks, that''s why I''m glad I don''t have one.

Permalänk
Medlem

Bioware = <3

Visa signatur

LG OLED77CX • Intel i9 10900K @ 5.0GHz • Noctua NH-D15 • ASUS Strix Z490-H • Corsair 32GB DDR4 3200MHz • GIGABYTE RTX 4080 • Phanteks Evolv X • Corsair RM 850W V2

Permalänk
Hjälpsam
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Gelantious
Blir jevligt nice om KotOR 3 blir MMO. Perfekt värld och still ifall dom håller sig till samma spelsätt som KotOR 1 & 2 eller Mass Effect ifall där ska vara mer action i striderna.

Om Blizzard lyckades göra ett bra MMO spel så ska fan Bioware lyckas med!

Håller absolut inte med, jag vill ha ett till singleplayer, berättelsen blir lidande i ett MMO.
Men nu har tydligen Bioware ett annat spel på gång, som skall bli MMO, hoppas att dom lyckas med det.

Visa signatur

AMD Ryzen 7 1700 | Saphire RX 5700 Pulse XT (Silent Mode) | 64 GB Kingston ECC | https://valid.x86.fr/z2ljhr | Stockkylaren | Bitfenix Whisper M 750W.
AMD Ryzen 9 5900X | AMD RX 5700 | 64 GB Micron ECC | https://valid.x86.fr/5krwxf
HTPC | https://valid.x86.fr/uuzli0 |

Permalänk
Medlem

Wohoo! Bra att det inte är ett MMO heller.

Undrar om det kommer påminna lite om Mass Effect? Menar då stridssystemet och dialogerna. KOTOR-seriens stridssystem var inte bra direkt. Tänk lightsaber-dueller som man faktist har kontroll över karaktären - Åh! Spelet lär väl rulla med UE3 också.

Visa signatur

.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Gambit_2K
Deus Ex 3, Thief 4, nytt Fallout spel och nu ett KOTOR 3. Underbart!!! Och på det Mass Effect om 2 månader + Dragon Age nästa år. Jag tror just jag fick stånd.

Mass Effect om två månader? Till PC??

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av zAjben
Mass Effect om två månader? Till PC??

Yesbox: http://sweclockers.com/forum/showthread.php?threadid=755034

Visa signatur

.

Permalänk
Avstängd
Citat:

Ursprungligen inskrivet av zAjben
Mass Effect om två månader? Till PC??

http://www.sweclockers.com/forum/showthread.php?s=&postid=808...

Visa signatur

Gigabyte GA-MA790FX-DQ6 | AMD Phenom 9950 @ 2,6 Ghz | Sapphire Radeon HD 4850 512MB GDDR3 | Samsung 400 GB | Corsair Dominator TWIN2X8500C5DF 4096MB | Tagan 400W

Permalänk
Medlem

Ser gärna ett nytt star wars mmo i kotor stil men just Kotor vill jag nog ska vara single player.

Visa signatur

| Ryzen 5800x | Asus prime x470 pro | Asus rtx 3080 tuf oc | Gskill 32gb 3,6ghz | aw3225qf |

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Ragin Pig
Ser gärna ett nytt star wars mmo i kotor stil men just Kotor vill jag nog ska vara single player.

Yep, precis så. KOToR 3 som single player med extra allt, annars kommer storyn och känslan försvinna helt. Däremot hade jag gärna sett ett helt nytt SWG II (typ), gärna i KOToR setting så man slipper vara bunden till storylinen från Episode I-VI.

Visa signatur

The truth lies in the eyes of the Be(er)holder

http://www.howdoeshomeopathywork.com/

Permalänk
Medlem
Visa signatur

Desktop: Ryzen 5800X3D || MSI X570S Edge Max Wifi || Sapphire Pulse RX 7900 XTX || Gskill Trident Z 3600 64GB || Kingston KC3000 2TB || Samsung 970 EVO Plus 2TB || Samsung 960 Pro 1TB || Fractal Torrent || Asus PG42UQ 4K OLED
Proxmox server: Ryzen 5900X || Asrock Rack X570D4I-2T || Kingston 64GB ECC || WD Red SN700 1TB || Blandning av WD Red / Seagate Ironwolf för lagring || Fractal Node 304

Permalänk

Om det blir ett MMO så hoppas jag fanimej att man inte behöver betala

BTW funkar KotOR 2 på vista?

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Renshammar
Om det blir ett MMO så hoppas jag fanimej att man inte behöver betala

BTW funkar KotOR 2 på vista?

Ja det gör det

Visa signatur

LG OLED77CX • Intel i9 10900K @ 5.0GHz • Noctua NH-D15 • ASUS Strix Z490-H • Corsair 32GB DDR4 3200MHz • GIGABYTE RTX 4080 • Phanteks Evolv X • Corsair RM 850W V2

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Renshammar
Om det blir ett MMO så hoppas jag fanimej att man inte behöver betala

Det finns inga MMORPG-spel du inte behöver betala i månaden för, förutom Guild Wars som inte är ett riktigt MMORPG. Det är för att man måste betala en hel del för att ha servrar etc uppe. Så om det blir ett MMORPG, KOMMER DET KOSTA I MÅNADEN. Det finns inte ens en liten chans att det inte kommer göra det. Om du börjar spara nu ska du nog se att du kan undvara 150:- i månaden, även du.

Sen hoppas jag att dom gör något av trean så det inte slutar som tvåan gjorde. Om det ens kan komma i närheten av Mass Effect kommer jag lätt spela det.

Permalänk
Avstängd
Citat:

Ursprungligen inskrivet av NatoGandalf
Det finns inga MMORPG-spel du inte behöver betala i månaden för, förutom Guild Wars som inte är ett riktigt MMORPG. Det är för att man måste betala en hel del för att ha servrar etc uppe. Så om det blir ett MMORPG, KOMMER DET KOSTA I MÅNADEN. Det finns inte ens en liten chans att det inte kommer göra det. Om du börjar spara nu ska du nog se att du kan undvara 150:- i månaden, även du.

Sen hoppas jag att dom gör något av trean så det inte slutar som tvåan gjorde. Om det ens kan komma i närheten av Mass Effect kommer jag lätt spela det.

Och det är ganska värdelöst. Tänk om man vill köra 5 spel, och ska betala 150 kr i månaden för varje. Det är ju 750 spänn i månaden, nästan hela mitt studiebidrag!

Nej fy fan, hoppas det inte blir ett MMORPG spel som kostar pengar. Jag bojkottar alla sådana spel eftersom det finns annat och göra för dom pengarna.

Visa signatur

Gigabyte GA-MA790FX-DQ6 | AMD Phenom 9950 @ 2,6 Ghz | Sapphire Radeon HD 4850 512MB GDDR3 | Samsung 400 GB | Corsair Dominator TWIN2X8500C5DF 4096MB | Tagan 400W

Permalänk

Du behöver väl knappast spela alla 5 på en gång? Bara pausa betalningen på de andra 4

Visa signatur

"640K ought to be enough for anybody."
-Bill Gates, 1981

Permalänk
Avstängd

Man vill ju inte spela ett och samma spel hela tiden. Man vill ju variera lite ibland.

Visa signatur

Gigabyte GA-MA790FX-DQ6 | AMD Phenom 9950 @ 2,6 Ghz | Sapphire Radeon HD 4850 512MB GDDR3 | Samsung 400 GB | Corsair Dominator TWIN2X8500C5DF 4096MB | Tagan 400W

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Crippa90
Och det är ganska värdelöst. Tänk om man vill köra 5 spel, och ska betala 150 kr i månaden för varje. Det är ju 750 spänn i månaden, nästan hela mitt studiebidrag!

Nej fy fan, hoppas det inte blir ett MMORPG spel som kostar pengar. Jag bojkottar alla sådana spel eftersom det finns annat och göra för dom pengarna.

Vill man spela 5 MMOs samtidigt bör man nog sätta sig ner och tänka över sitt liv.

Permalänk
Hedersmedlem

Månadsbetalning handlar bara om inkomst.. dom klarar sig mycket väl på försäljning av spelet.

Kommer aldrig betala en månadskostnad!

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Shimonu
Månadsbetalning handlar bara om inkomst.. dom klarar sig mycket väl på försäljning av spelet.

Mmm, för när folk slutar betala för spelet ska dom plocka ur sina egna fickor och FORTFARANDE betala er bandbredd, er support, era nya patchar och ert serverunderhåll. Det gör dom så gärna gratis, de blir bara lyckliga för att ni spelar.

Citat:

Ursprungligen inskrivet av Crippa90
Och det är ganska värdelöst. Tänk om man vill köra 5 spel, och ska betala 150 kr i månaden för varje. Det är ju 750 spänn i månaden, nästan hela mitt studiebidrag!

Nej fy fan, hoppas det inte blir ett MMORPG spel som kostar pengar. Jag bojkottar alla sådana spel eftersom det finns annat och göra för dom pengarna.

Jag tycker det är värdelöst att jag måste betala både vattenräkning, elräkning OCH internetabonnemang. Tänk om jag vill duscha, laga micromat och surfa varje dag? Så jävla dåligt alltså! Varför ska jag behöva betala för varenda tjänst jag använder?

Skärp er och tänk till lite. Ni är otacksamma snorungar om ni tror att typ 500 pers ska jobba gratis för att ni ska få spela spel.

Permalänk
Avstängd
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Arctic Eagle
Vill man spela 5 MMOs samtidigt bör man nog sätta sig ner och tänka över sitt liv.

Om det var riktat till mig så kan jag säga det att jag har full kontroll över mitt liv. Har MVG i alla naturämnen, gymmar 4 gånger i veckan, är ute och super med kompisar och har andra intressen. Visst, jag kanske inte skulle kunna klara av att spela 5 st mmo, men jag skulle lätt kunna klara att spel wow, age of conan och nu kotor3 när det kommer, plus lite andra spel som bf2, mass effect m.m.

Sen så tänkte inte jag bara på MMO som kostar pengar. Tendensen för att betala för spelandet verkar öka markant, t.ex med xbox live osv. Hoppas att Guild Wars 2 kommer ändra på den trenden.

Citat:

Ursprungligen inskrivet av Shimonu
Månadsbetalning handlar bara om inkomst.. dom klarar sig mycket väl på försäljning av spelet.

Kommer aldrig betala en månadskostnad!

Då är vi två!

Visa signatur

Gigabyte GA-MA790FX-DQ6 | AMD Phenom 9950 @ 2,6 Ghz | Sapphire Radeon HD 4850 512MB GDDR3 | Samsung 400 GB | Corsair Dominator TWIN2X8500C5DF 4096MB | Tagan 400W

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Crippa90
Sen så tänkte inte jag bara på MMO som kostar pengar. Tendensen för att betala för spelandet verkar öka markant, t.ex med xbox live osv. Hoppas att Guild Wars 2 kommer ändra på den trenden.

Du som har MVG i alla naturämnen och är så smart kanske kan räkna ut att det inte kostar något för ett företag om du sitter och spelar spel hemma i ditt rum utan anslutning till deras servrar, medan det faktiskt kostar att ha uppe centrala servrar som alltid ska fungera och alltid vara snabba + bandbredd till dessa. Xbox Live kostar för att alla anslutningar går genom Live. MMORPGs kostar för att du spelar på deras servrar som de underhåller. Borde du inte bli förbannad över att Sweclockers har reklam på sin hemsida också? Jag menar, borde inte Sweclockers med din logik betala ur sin egen ficka för att du gratis ska kunna surfa på deras forum?