Permalänk

Hur tusan orkar ni kånka runt på sådana "mobiler"? Själv blev jag tokig på min gamla w850i, som antagligen tom är mindre än den där bamsen, och köpte mig en platt liten läcker Nokia 6500 classic istället. Det varken syns eller känns att man har den i fickan! Wooo för normala kropps-proportioner

Fast nu på vintern är det iof lugnt iom jackor med stora fickor. Men vänta ni bara

Visa signatur

Intel i7 6700k @4.7Ghz | Be Quet! Dark Rock Pro 3 | Asus Z170 ROG Hero VIII | 32GB DDR4 Corsair Vengeance 3000Mhz | Asus 1080Ti Strix OC | Samsung 950 Pro M.2 250GB, Samsung EVO 850 120GB, Samsung EVO 840 250GB, & Seagate 7200rpm 4TB | Corsair HX 1050W | Fractal Design S | Asus Xonar U7 | Sennheiser PC360 | TrackIR 5 + ProClip | Eizo 27" EV2736W | HTC Vive | Windows 10 Pro

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Mr. Bravo
Hur tusan orkar ni kånka runt på sådana "mobiler"? Själv blev jag tokig på min gamla w850i, som antagligen tom är mindre än den där bamsen, och köpte mig en platt liten läcker Nokia 6500 classic istället. Det varken syns eller känns att man har den i fickan! Wooo för normala kropps-proportioner

Fast nu på vintern är det iof lugnt iom jackor med stora fickor. Men vänta ni bara

Den är faktiskt inte så stora
Chefen har en sån, jag blev förvånnad för att säga det minsta, hehe.

Visa signatur

Irish today, hungover tomorrow

Permalänk
Medlem

Ok, kanske inte. Den kostar endast 2.250.000 USD och tar över 10.000 arbetstimmar att bygga klart. Världens dyraste och mest komplicerade klocka med 834 komponenter. Det, om nåt, är bling bling.

Visa signatur

We are the music makers, and we are the dreamers of dreams.
Youtube | Spotify Playlists | Soft | Rapp | Rytm | Kött | Kalas |

Permalänk

vem går med klocka nu förtiden? D=
Jag själv och alla jag känner använder mobilen som klocka iaf =D

Visa signatur

|-Dell xps m1710 17", core 2 duo 2,16 ghz, 2048 MB 667MHz, 160 GB 5400 rpm, 512MB nVidia GeForce 7950 GTX-||-Asus eee-| |-Sony Ericsson C902, 5mpx -||-Ipod Nano 4GB-|

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av exxoritas
vem går med klocka nu förtiden? D=
Jag själv och alla jag känner använder mobilen som klocka iaf =D

Man betalar för ingenjörskonsten och passionen. Inte för funktionen. Men om du är intresserad av dess funktion; den visar klockan, stjärnhimlen, månens läge, soluppgång/nedgång, datum (korrigerat för skottår) och dubbla tidszoner.

Och allt är helt mekaniskt, inga batterier eller solljus här inte. Riktig oldskool.

Visa signatur

We are the music makers, and we are the dreamers of dreams.
Youtube | Spotify Playlists | Soft | Rapp | Rytm | Kött | Kalas |

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av exxoritas
vem går med klocka nu förtiden? D=
Jag själv och alla jag känner använder mobilen som klocka iaf =D

En stilren klocka utstrålar klass

Ingen stor jävla breitling som man köpt för pappas pengar då...

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Cloudstone
http://i180.photobucket.com/albums/x224/hendrickchan/tour.jpg

Ok, kanske inte. Den kostar endast 2.250.000 USD och tar över 10.000 arbetstimmar att bygga klart. Världens dyraste och mest komplicerade klocka med 834 komponenter. Det, om nåt, är bling bling.

VILL HA!!

Visa signatur

[OG Signatur från tidigt 2000 tal]
| Macbook Pro 17" unibody |
| IRC: milk @ Pienet #mac |
| Bytt nick från Home|Roz till milk^

Permalänk

*Jag själv kommer aldrig gå med klocka igen, var nog 5 års sedan jag hadde på mig en sist är 20 nu!

Visa signatur

|-Dell xps m1710 17", core 2 duo 2,16 ghz, 2048 MB 667MHz, 160 GB 5400 rpm, 512MB nVidia GeForce 7950 GTX-||-Asus eee-| |-Sony Ericsson C902, 5mpx -||-Ipod Nano 4GB-|

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av apspektakel
En stilren klocka utstrålar klass

Ingen stor jävla breitling som man köpt för pappas pengar då...

Haha appropå Bretiling köpte jag en i Thailand nyligen

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Mr. Bravo
Hur tusan orkar ni kånka runt på sådana "mobiler"? Själv blev jag tokig på min gamla w850i, som antagligen tom är mindre än den där bamsen, och köpte mig en platt liten läcker Nokia 6500 classic istället. Det varken syns eller känns att man har den i fickan! Wooo för normala kropps-proportioner

Fast nu på vintern är det iof lugnt iom jackor med stora fickor. Men vänta ni bara

Jag har alltid valt stora mobiler, denna är väl i tjockaste laget kanske men.. går lätt ner i ett par normala jeans

Visa signatur

Dator: Antec P183, ASUS M4N72-E, AMD PhenomII X4 940 3GHz BE, 4GB DDR2, Gigabyte GeForce 260+
Kamera: Canon 80D, 10-22/3.5-4.5, Tamron 90/2.9 Macro, Speedlite 430EX II
Media: Playstation 4, Google Nexus 6p

Permalänk

2 sånna här. be quiet! Dark Power Pro 450W

3 sånna här. 120mm

2 sånna 80mm

2 Logitech möss G5 ena fungerar bara lite sliten i färgen.
Andra har trasig kabel. fick dessa 2 i ett annat köp. Till salu btw

Visa signatur

I am Extrazz.

Permalänk
Medlem

Jag och 6 andra har köpt varsin biljett ner till Thailand, vinter 08
Blir mestadels Krabi men även Kanchanaburi och till östra delen av landet.
Fjärde gången blir det.

Permalänk

Köpte mig en ny projektor nyss.
Sony VPL-VW60

Permalänk

1580 kr för 8 dagars åkande tillsammans med 5 kompisar.

Permalänk

Samma som ovanstående...

Permalänk
Medlem

drivknutsdamasker inre och yttre till Saab 900 -84

och ekonomiplåt för länkarmsinfästning till samma bil.

Visa signatur

Haha.. Se på fan..

Permalänk
Medlem
Visa signatur

Kunskap är en personlig upplevelse. Allt annat är bara information. /A. Einstein

Permalänk
Keeper of the Bamse
Citat:

Ursprungligen inskrivet av exxoritas
*Jag själv kommer aldrig gå med klocka igen, var nog 5 års sedan jag hadde på mig en sist är 20 nu!

Såja, du växer nog ifrån mobilåldern och köper dig ett vackert ur till slut, känn inget vemod

Visa signatur

i7 10770K, NH-D15. 16GB corsair. RTX 3080. 3TB nvme. Samsung G9. Fractal Torrent Compact. Corsair RM850.
Logitech G pro wireless mouse. Logitech TKL915 wireless. Logitech Pro X Wireless.
Macbook pro M1 (16GB, 512GB). HP Reverb G2.
www.bamseclockers.com

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av ¤Reason¤
drivknutsdamasker inre och yttre till Saab 900 -84
http://www.biltema.se/Archive/ProductCat/bil/Gummidamask%20dr...

och ekonomiplåt för länkarmsinfästning till samma bil.
http://catalog.meca.se/Upload/images_web/Klokkerholm_2/652077...

Jag vet en som ska ligga under en 900a och svetsa plåt, visst?:) Se till att ha en jävla massa underredsmassa för annars ligger du där igen om ett par år! Förstår inte att en bil kan rosta så fruktansvärt! En bekant svetsade nya infästningar utan att behandla svetsskarven och det rostade fort kan jag säga, så går det när man är dumsnål!

Permalänk
Vila i frid

skoj leksak...
men självklart råkade jag lysa på någe i hyllan så den sköt mig i ögat = konstant huvudvärk direkt

Går att lysa en bra bit med den
Och futta eld på tändstickor o så...

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av [-Pale-]
http://www.greenlazer.com/green-laser.jpg

skoj leksak...
men självklart råkade jag lysa på någe i hyllan så den sköt mig i ögat = konstant huvudvärk direkt

Går att lysa en bra bit med den
Och futta eld på tändstickor o så...

Vad fasen e de? =D

Visa signatur

|-Dell xps m1710 17", core 2 duo 2,16 ghz, 2048 MB 667MHz, 160 GB 5400 rpm, 512MB nVidia GeForce 7950 GTX-||-Asus eee-| |-Sony Ericsson C902, 5mpx -||-Ipod Nano 4GB-|

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av [-Pale-]
http://www.greenlazer.com/green-laser.jpg

skoj leksak...
men självklart råkade jag lysa på någe i hyllan så den sköt mig i ögat = konstant huvudvärk direkt

Går att lysa en bra bit med den
Och futta eld på tändstickor o så...

Ta det lugnt med den...ögat hinner inte reagera innan du bränt näthinnan med en sån. Hur stark är den? Jag har en 75mW, den är lagom

Visa signatur

Kunskap är en personlig upplevelse. Allt annat är bara information. /A. Einstein

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av h0psi
Ta det lugnt med den...ögat hinner inte reagera innan du bränt näthinnan med en sån. Hur stark är den? Jag har en 75mW, den är lagom

Ähh ögonoperationer görs ju med laser så har han tur kanske han bränner fast hornhinnan lite extra;) Det är precis som med mat, det gäller att få en fin yta på ögat:)

Permalänk

Roland Edirol UA-101:

Roland Edirol MA-7A - Micro monitorer:

SE Mikrofon reflexion filter:

Omnitronic Tube C-10:

Acer Aspire 3100

Kommer att inhandlas inom loppet av 3 månader. LG 50" PG 6000:

Visa signatur

Min musik
@albinloan
Allt vi kan tänka, kan vi skapa.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av sucker121
Jag vet en som ska ligga under en 900a och svetsa plåt, visst?:) Se till att ha en jävla massa underredsmassa för annars ligger du där igen om ett par år! Förstår inte att en bil kan rosta så fruktansvärt! En bekant svetsade nya infästningar utan att behandla svetsskarven och det rostade fort kan jag säga, så går det när man är dumsnål!

så sant så sant.
men bilen ska bara hålla ~2år, vi har planerat på att köpa en nyare/fräschare bil då. haha

Visa signatur

Haha.. Se på fan..

Permalänk
Medlem

det har nämnts ovan men jag och tjejen har köpt 2 biljetter till Thailand (oxå Krabi som SteFFo ska till bla). Första resan till Thailand och första resan med tjejen överhuvudtaget. Åker i December och ska vara borta i 2 veckor

Visa signatur

[OG Signatur från tidigt 2000 tal]
| Macbook Pro 17" unibody |
| IRC: milk @ Pienet #mac |
| Bytt nick från Home|Roz till milk^

Permalänk
Medlem

Tradera 530kr med mus, extra diskettstation, två joysticks, 100 disketter blandat smått o gott.. Sitter just nu o lirar monkey island 1.

Permalänk
Medlem

har en Amiga 500 hemma, med extraminne, extra diskettstation med mera
askul och spela

Visa signatur

Haha.. Se på fan..

Permalänk
Medlem

och en

Dock inte nelly furtados musik

Visa signatur

Citera för svar..

Permalänk
Vila i frid
Citat:

Ursprungligen inskrivet av exxoritas
Vad fasen e de? =D

En grön laserpekare...
Går att lysa ett par kilometer med den. Och det blir en stråle hela vägen om det finns nå partiklar i luften...