Permalänk
Medlem

Vilka liknar vi?

På onsdag bär det av till studentskiva, temat för denna är par. Par i den bemärkelse två stycken som hänger ihop, tänk thelma and louise, bananer i pyjamas, Hasse och Tage osv. Jag och en kompis hade lite dåligt med idéer och vi kommer nu köra kungens blåa poplinställ.

Under kommer vi ha linne, på fötterna kommer vi ha plimsoles.

Eventuellt kommer vi köra svettband på huvudet.

Nu är då frågan, för att spetsa det hela vore det schysst att kunna sätta ett namn på detta. Förutom att vi kommer se ganska nördiga ut finns det någon duo vi kan identifera oss med. Det enda koppling jag kan göra är killinggängets husvagnsfamilj, men den är ju långt ifrån bra. Med andra ord tänkte jag försöka nyttja er fantasi och kunskap för att finna svar! Ska även se om jag kan få upp en bild på det hela.
/Kristian

Visa signatur

:)

Permalänk
Medlem

Måste bara säg att de där skorna är helt underbara, har ett par likadana själv!:D

Permalänk
Medlem

Saknas bara gula hattar

Visserligen inte ett par, men man kan ju inte få allt.

Visa signatur

Det tror du..

Permalänk
Hedersmedlem

Du skulle haft försvarsmaktens joggingskor, sjukt obekväma skitpjucks i knallblått.

Permalänk
Medlem

Får hålla med Mental där, värre dojor än lejon attack finns nog inte, det enda dom inte ville ha tillbaka vid avmönstringen

Visa signatur

Fuck fruit! Sitting around being all smug on trees and in pies.
En vänlig liten puff blev en hatisk knuff.
Keso är köttfärs gjord på mumintroll.

Permalänk
Korsordsguru

Verkar ju dumt att välja kläder innan karaktärer? Men Roy & Roger kanske skulle passa.

Visa signatur
Permalänk
Medlem

Ja lejonskorna är inte helt fel. Vid inryck frågade förrådspersonalen om vi verkligen ville ha ut ett par. Det där med husvagn vore kanske inte så dumt trots allt, tyvärr kan det nog bli ruskigt svårt att få tag på sådana där mössor.

Visa signatur

:)

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av froken
Måste bara säg att de där skorna är helt underbara, har ett par likadana själv!:D

Håller fullständigt med, att de är sjukt billiga är inte helt fel heller.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av vegeta_ssj
Saknas bara gula hattar
http://turderland.addespropaganda.com/bilder/husvagn.gif

Visserligen inte ett par, men man kan ju inte få allt.

Haha! Fick också upp den bilden i huvudet. Riktigt camping-par.

Visa signatur

Throw dirt on me and grow a wild flower

Permalänk
Medlem

Nu börjar det närma sig utgång! Fantastiskt!

Visa signatur

:)

Permalänk
Medlem

haha, Gud vad jag garvade åt den bilden
Ser så sjukt roligt ut av någon anledning..

Kom igen nu, ett par gula hjälmar sen är det klockrent..