Samsung LE40M87BD, någon som sett i verkligheten/äger?

Permalänk
Medlem

Samsung LE40M87BD, någon som sett i verkligheten/äger?

Tjo, är i köpdagar, och funderar på samsungs LE40M87BD. vill nu höra lite recensioner från er sweclockare, den ska kopplas ihop me min dator och kikas på film å spelas å lite sånt smått och gott. Vad har ni för erfarenheter av den? Bra/Dåliga, allting är intresant. Känns bättre att höra med folk som sett/äger den och få bra beskrivningar om kvaliteten med mera så snälla kör på och upplys mej!:)

Visa signatur

Ridå

Permalänk

Re: Samsung LE40M87BD, någon som sett i verkligheten/äger?

Citat:

Ursprungligen inskrivet av Relel
Tjo, är i köpdagar, och funderar på samsungs LE40M87BD. vill nu höra lite recensioner från er sweclockare, den ska kopplas ihop me min dator och kikas på film å spelas å lite sånt smått och gott. Vad har ni för erfarenheter av den? Bra/Dåliga, allting är intresant. Känns bättre att höra med folk som sett/äger den och få bra beskrivningar om kvaliteten med mera så snälla kör på och upplys mej!:)

Jag har sett den i butik. Riktigt snygg förutom att jag stör mig på on/off knappen. Drar för mycket uppmärksamhet till sig. Det borde väl dock gå att mörklägga om man stör sig på den så mycket som jag gör.

Finns en hel del omdömen på prisjakt ser jag.
http://www.prisjakt.nu/produkt.php?o=168499

Permalänk
Medlem

JAg har LE-40M86an och tycker att listen på M87an stör mycket mer än on/off knappen. På min är listen under svart men på 87an är den silver/spegel-aktig. Det är väl en smaksak men jag tycker bättre om att det är svart. Det är även den enda skillnaden mellan 86an och 87an som jag kunnat läsa, se och hitta, polaren har 87an och jag 86an.

I övrigt en väldigt bra och prisvärd tv, jag kan inte klaga på så mycket och den funkar klockrent med min HTPC via HDMI, du kan nog få bättre svärta med en plasma dock, men gillar LCD ändå...

Visa signatur

Random Stuff - Podcasten om allt och lite till! Nytt avsnitt varje torsdag.
http://randomstuff.delino.se/

Permalänk
Medlem

okej låter mest som smaksaker..:) ja jag har kikat rätt mkt på prisjakt och den har ju fint betyg och så, men de känns bra att höra med folk här, så kan man ställa frågor tillbaka och bolla fram och tillbaka:) är det inga problem med clouding, backlight bleeding och såna skojigheter då?

Visa signatur

Ridå

Permalänk
Medlem

Min M86:a har lite problem med eftersläpningar vid mörka färger, men inget jag stör mig särskilt mycket på. Detta kan även skilja sig mellan olika paneler. Samsung har valt att blanda olika tillverkares paneler i sina LCD produkter.