Välj dina 3 SUPERkrafter/Artifacter!

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Andre_H
Verkar som de flesta vill leka garrys mod

Bingo!:D

Permalänk
Medlem

Hmm, skiljer mig nog lite:

Vet inte i vilken ordning men

- Veta mening med livet och förstå universum.

- Obegränsat med tid (inte leva förevigt utan bara helt enkelt ha obegränsat med tid)

- Kunna leva om tillfällen i livet, börja om göra på annat sätt och se resultatet.

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Lonsas
Hmm, skiljer mig nog lite:

Ja, du är den enda som gör omskrivningar...

Visa signatur

Coop
E2140@3000 stock-kylning 1,36875v || Gigabyte P35-DS3 (rev 2.0)F5 || 2Gb Corsair XMS2 6400 @ 5-5-5-15 900Mhz || SONATA III || 8800GT

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av CoopDeLoop
Ja, du är den enda som gör omskrivningar...

Gillar du inte omskrivningar?
Det är min specialitet, gillar att vara övertydlig.

Bättre det än särskrivningar och allmänt dumma ord i.a.f.

CopDeOrd borde du heta, eller nått

OnTopic:
Varför skulle man vilja vara odödlig? visst osårbar~ kanske (alltså inte kunna dö av olyshändelser).

Skulle vara coolt att kunna läsa andra människors tankar annars, eller kunna manipulera naturen som man ville.

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Lonsas
Varför skulle man vilja vara odödlig? visst osårbar~ kanske (alltså inte kunna dö av olyshändelser).

Hehe, om man kan kontrollera all universums tid och rum som jag föreslog så kan man ju ta en paus på några tusen år när man har tröttnat på det^^

Permalänk

1. Att när jag vill kan låta hur många och vilka kvinnor som helst sitta på mitt ansikte, typ facesitting. Nej men kunna få det man vill ha när man vill.

2. Mind Control

3. Kunna flyga

Visa signatur

Min musik
@albinloan
Allt vi kan tänka, kan vi skapa.

Permalänk
Medlem

Skulle nog vilja kunna förvandla mig till djur närsom..

typ:

1. Isbjörn

2. någon fågel, örn kanske?

3. typ tiger eller nåt

Vore häftigt som fan ;>

Visa signatur

nex - violent death, slaughter, death

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av neX
Skulle nog vilja kunna förvandla mig till djur närsom..

typ:

1. Isbjörn

2. någon fågel, örn kanske?

3. typ tiger eller nåt

Vore häftigt som fan ;>

Sjukt svårt att lära sig hantera ramar, vingar odyl dock )

Sen att se allt i svart/vitt vore skumt.

Om du såg dig i en spegelbild skulle du då förstå att det var du?

Visa signatur

Coop
E2140@3000 stock-kylning 1,36875v || Gigabyte P35-DS3 (rev 2.0)F5 || 2Gb Corsair XMS2 6400 @ 5-5-5-15 900Mhz || SONATA III || 8800GT

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av CoopDeLoop
Sjukt svårt att lära sig hantera ramar, vingar odyl dock )

Sen att se allt i svart/vitt vore skumt.

Om du såg dig i en spegelbild skulle du då förstå att det var du?

Tänk då att förvandlas till en tusenfoting. Blir nog fan inte lätt att vänja sig vid alla dom benen:D

Nyckelpigan frågade tusenfoting varför han var 2 dagar försenad, tusenfotingen svarade:
- Det står på dörren att man ska torka av fötterna...

Permalänk
Inaktiv

vara vampyr och tåla solen vad mer behövs. då har man styrka/flyga/odödlig (nästan) och en massa andra telepatiska saker.

Permalänk
Medlem

1. Odödlig. Är alldeles för nyfiken på framtiden för att vilja dö. Dessutom kommer man bli kung på allt eftersom man bokstavligt talat har all tid i världen att lära sig saker.

2. Förmågan att hitta saker som jag tappat bort. Är så jävla tankspridd.

3. Inte behöva sova. Det här gör att man inte slösar sin oändliga tid på jobb och annat vardagligt. Eller så tar man flera jobb och tjänar mer pengar och blir ekonomiskt oberoende i framtiden av egen kraft.

Ärligt talat vet jag inte om jag vill ha nån superkraft som ger mig fördelar direkt. Roligare att åstadkomma saker själv. Pengar och sånt kommer man ju skrapa ihop tillräckligt ändå om man har tid på sig.

Visa signatur

If the answer to any question requires a leap of faith, is it really an answer at all?

Permalänk
Avstängd

1. Extremt bra syn.

2. Kunna springa 100 meter på 10 sec, Marathon på 2 h och bänka 200 kg utan att använda doping.

3. Vara lika bra skytt som Swagger i shooter.

Då skulle jag bli en skaplig krypskytt (och jägare för den delen).

Visa signatur

Gigabyte GA-MA790FX-DQ6 | AMD Phenom 9950 @ 2,6 Ghz | Sapphire Radeon HD 4850 512MB GDDR3 | Samsung 400 GB | Corsair Dominator TWIN2X8500C5DF 4096MB | Tagan 400W

Permalänk
Medlem

1 Oförstörbar
2 aldrig bli trött ( fysiskt och psykiskt)
3 kontrolera tiden

Mkt man kan göra då

Visa signatur

Citera så får du svar :)

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Timeless Visions
vara vampyr och tåla solen vad mer behövs. då har man styrka/flyga/odödlig (nästan) och en massa andra telepatiska saker.

Beror ju på en hel del, vampyrena har ju alltid olika egenskaper i alla filmer, böcker, spel o.s.v.

Vampyrena i Diablo 2 kan ju t.ex använda fire ball, fire wall och meteor skillsen, dom ''leechar'' ditt liv(dom får liv när dom attackerar dig), och dom ''svävar'' typ en bit ovanför marken. Du ser ju skillnaden:P

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av rankko
Att själv kontrollera precis allt ser jag som ett skräckscenario.

Det är det ju bara om man inte inser vad konceptet att kunna manipulera allt innebär.

Bara för att det är för tråkigt att ta detta valet (även om det är det ultimata ) tänker jag inte göra det.

En egen dimension att röra sig i.
Detta är nog lite svårt att förklara men tänk er ett 2D spel, typ super mario. I stället för att hoppa på eller över en gommba kan man bara springa förbi bakom i ett annat djup.

Att kunna lämna min kropp och inta en annan.
Ni fattar nog vad jag mennar. Givet viss skall jag kunna kontrollera denna kropp efter dess fulla förmåga. Detta gäller även djur.

Kunna ta sig in i en fiktionell verklighet
Hoppa in i en film, tv-serie, bok, spel osv.

Ville ta lite unika saker som ingen annan redan tagit.

Permalänk
Medlem

Lite krystat kanske....

1. Odödlighet med möjlighet att dra pluggen.

2. Åldras i sjukt långsamt tempo, 1/20 av normalt tempo kan jag tycka är lämpligt.

3. Teleportering, filmen Jumper gav en mersmak!

Undrar om jag blir jagad av Samuel L i min version också