Permalänk
Medlem

Poker??

Tja, jag har precis varit på semester och lärt mig spela poker så skulle vilja spela det på datorn men utan att spela med riktiga pengar så jag undrar ifall någon vet en hemsida där man kan spela poker gratis utan riktiga pengar?

Visa signatur

STAY FRESH!

Permalänk
Medlem

T6Poker där kör dom Texas Hold Em . Det finns både det som kostar pengar och free .. Du kan vinna typ. 2000kr där utan att satsa egna pegnar. gratis att registera sig och allt

Visa signatur

E8400 3.0 Ghz . Gigabyte EP35 - DS3R . 4GB Corsair 6400 . Corsair 450w . Asus Vento 3600 .XFX Geforce 260 216 896MB :)

Permalänk
Medlem

Finns free på nästan alla sidor, jag körde ett tag för skoj på paradiespoker, jag tror det heter så i alal fall. Har du tex 1 360 finns där roliga poker spel till det med, både riktiga och arcade.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Dvärgen
Finns free på nästan alla sidor, jag körde ett tag för skoj på paradiespoker, jag tror det heter så i alal fall. Har du tex 1 360 finns där roliga poker spel till det med, både riktiga och arcade.

hittar ingen free på den hemsidan :S

Visa signatur

STAY FRESH!

Permalänk
Medlem

facebook hehe

Visa signatur

GAMING
271QRX OLED|NR200P|SF750|ROG STRIX B650E-I|RYZEN 7800X3D|DOMINATOR TITANIUM RGB 32GB|RTX 4090|990 PRO 2TB|PLAYSTATION 5
MEDIA
SHIELD TV PRO|OLED77S90C|HW-Q995C

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Allix
hittar ingen free på den hemsidan :S

Man får tanka ner deras klient och göra ett acc, sen är det bara att välja free room.

Permalänk
Medlem

Nackdelen med att spela gratis är att det blir långt ifrån samma känsla som att spela med riktiga pengar.

Istället skulle jag rekommendera dig att offra 50 kr och sedan spela fixed limit på det lägsta möjliga (unibet har 0.05/0.1), vilket räcker i många timmar om man tänker sig för.

Visa signatur
Permalänk
Medlem

Replaypoker

Kolla in www.replaypoker.com .
Bara låtsas pengar samt att jag tycker att dom flesta faktiskt spelar seriöst.

Permalänk

Den sidan kan komma att försvinna strax. Testa denna istället http://www.24hpoker.cc/

Permalänk
Medlem

Vilka grunder

Spelabanjo vad är din källa angående att replaypoker eventuellt skall "försvinna" ?

Mig veterligen har dom lyft upp sidan under dom gågna veckorna och lagt poker med riktiga pengar på hyllan men satsat mer på den fria pokern.

Som tillval kan man bli betalande medlem för 70:-? i månaden för att spela på bord med högre insats och för att slippa reklam.

Permalänk

Japp rätt av dig och fel av mig. De har blivit avknoppade från det eminenta nätverket för att enbart satsa på Funmoney. Tvivlar dock på att de kommer kunna livnära sig på det när det finns massa sajter som kör både och.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av ZuqR
Nackdelen med att spela gratis är att det blir långt ifrån samma känsla som att spela med riktiga pengar.

Istället skulle jag rekommendera dig att offra 50 kr och sedan spela fixed limit på det lägsta möjliga (unibet har 0.05/0.1), vilket räcker i många timmar om man tänker sig för.

Spela billiga S&G utan limits måste ändå vara bättre?