Permalänk
Medlem

detta hände precis (3:e gången)

att dom pallar göra detta, värst av allt när de riktigt skit väder ute.... idioter.

video: http://www.speedyshare.com/827735190.html

http://www.garaget.org/?car=14852

Visa signatur

GAMING
271QRX OLED|NR200P|SF750|ROG STRIX B650E-I|RYZEN 7800X3D|DOMINATOR TITANIUM RGB 32GB|RTX 4090|990 PRO 2TB|PLAYSTATION 5
MEDIA
SHIELD TV PRO|OLED77S90C|HW-Q995C

Permalänk

Fy fan vad sunkigt.
Brorsan min kom ut från sin lägenhet och då stod hans bil uppe på ett domkraft men däcken var kvar så han kom säkerligen precis ut när dom höll på att sno däcken.

Visa signatur

Citera.mig.för.svar.][resaomkring.blogspot.com][ Intel I5 2.66GHz.4GB DDR3.ATI HD4670][ @Twitter
'We would like to see most of the human race killed off because it is unworthy, it is unworthy of the gift of life' - Behemoth - Antichristian Phenomenon.

Permalänk
Medlem

vad för fälgar hade du på den egentligen? synd på kjolpaketet med:(

btw, finns ju såna dära lås muttrar, de funkar inte alls lr?

Visa signatur

AMD x2 5000+ 4gb DDR2 500GB WD ASUS 8800GTS ECS KA3 MVP

Permalänk
Medlem

Oj, fy fan. Verkligen tråkigt. Lider med dig.
Hade du låsmuttrar?

Visa signatur

"Wise men say, 'Forgiveness is divine, but never pay full price for a late pizza'."

Permalänk
Medlem

BBS 18" fälgar

jo lås muttrar finns, men hjälper inte för fem öre...

Visa signatur

GAMING
271QRX OLED|NR200P|SF750|ROG STRIX B650E-I|RYZEN 7800X3D|DOMINATOR TITANIUM RGB 32GB|RTX 4090|990 PRO 2TB|PLAYSTATION 5
MEDIA
SHIELD TV PRO|OLED77S90C|HW-Q995C

Permalänk
Medlem

Näe verkar som det.
Hade du en eller flera olika? Iaf en lite mer säkerhet.
Du får svetsa fast fälgarna.

Visa signatur

"Wise men say, 'Forgiveness is divine, but never pay full price for a late pizza'."

Permalänk
Medlem

Drygt, finns det inget garage att hyra? Om det är 3 gången skulle jag nog inte ställa min bil i det där området.

Permalänk
Medlem

Fan va tråkigt gilgamesh :/ Du lär ju skaffa garage rätt omgående synd på så fräsha fälgar och på kjolarna

Permalänk
Medlem

Fyfan vad surt!
Lämnade en kommentar på garaget med

Visa signatur

Galleriet: Dynamic Black Chassi: Lian-Li O11 Dynamic & custom loop CPU: AMD Ryzen 5600X RAM: GSkill Trident Z 32GB Moderkort: Gigabyte X570S Auros Master GPU: EVGA RTX 3080 XC3 SSD: Samsung 970 EVO 500GB PSU: Seasonic PX850

Permalänk
Medlem

vad för område stod den parkerad i egentligen?

Visa signatur

AMD x2 5000+ 4gb DDR2 500GB WD ASUS 8800GTS ECS KA3 MVP

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av flancen
vad för område stod den parkerad i egentligen?

Spånga (Tensta)

Visa signatur

GAMING
271QRX OLED|NR200P|SF750|ROG STRIX B650E-I|RYZEN 7800X3D|DOMINATOR TITANIUM RGB 32GB|RTX 4090|990 PRO 2TB|PLAYSTATION 5
MEDIA
SHIELD TV PRO|OLED77S90C|HW-Q995C

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Gilgamesh
Spånga (Tensta)

Isåfall är det ju inte en större överraskning. Man ska dock bryta händerna på de så håller på såhär.

Visa signatur

Skaparna av Crysis är tre turkiska bröder.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Silverwulf
Isåfall är det ju inte en större överraskning. Man ska dock bryta händerna på de så håller på såhär.

precis det jag misstänkte, a bad neighbourhood...

då är det väl garage eller flytt som gäller om du vill kunna ha bilen med samma grejer på den?:/

Visa signatur

AMD x2 5000+ 4gb DDR2 500GB WD ASUS 8800GTS ECS KA3 MVP

Permalänk
Medlem

http://www.cnn.com/WORLD/africa/9812/11/flame.thrower.car/

Kolla på länken till filmen till höger i den gråa rutan, det där borde göra susen.

Visa signatur

Hiroshima 45, Tjernobyl 86, Windows 95.

Leeloo Dallas Multipass

Permalänk

fy fan vad surt..

fattar inte varför folk inte kan hålla reda på vad som är sitt eller ditt..

Redigt synd på fälgarna och kjolpaketet dessutom.

När hände detta? Natten tills idag?

Jag är rädd att några idioter ska bryta sig in i min bild värd 10 k och sno tex ljudet. därför har jag byggt det på ett sådant sätt att de måste mer eller mindre förstöra hela bilen för att kunna plocka ut det. visst bvill de komma åt det så är bilen paj men nog fan kommer det höras om de ska ha ut det. då blir det nackskott på de jävlarna. Har förövrigt en kamera riktad på garageinfarten (garaget står det en bil i)

Lider.. jopbbigt när det är tredje gången. dags och fixa nytt och sälja dirext?

//Martin

Visa signatur

I am Extrazz.

Permalänk
Medlem

aa, säkert under natten....

Visa signatur

GAMING
271QRX OLED|NR200P|SF750|ROG STRIX B650E-I|RYZEN 7800X3D|DOMINATOR TITANIUM RGB 32GB|RTX 4090|990 PRO 2TB|PLAYSTATION 5
MEDIA
SHIELD TV PRO|OLED77S90C|HW-Q995C

Permalänk
Medlem

Köper man billga låmuttrar så snor de fälgarna hur enkelt som helst om de vill. men det finns dyrare, mer effektiva muttrar som stoppar de flesta. Inte alla.

Lider med dig, surt som fan sånt här.

Mjölkbackar verkar vara populära bland de som stjäl fälgar, har läst om flera som fått bilen lagd på såna.

Visa signatur

There are no more barriers to cross. All I have in common with the uncontrollable and the insane, the vicious and the evil, all the mayhem I have caused and my utter indifference toward it I have now surpassed. My pain is constant and sharp and I do not hope for a better world for anyone, in fact I want my pain to be inflicted on others.

Permalänk
Arvid Nordqvist-mannen

va i helvete...fan va surt:(, har ingen bil själv men att bli av med egna prylar suger ju

sätt upp maskingevärs nästen som i red alert 2. då jävlar håller dom sig borta..

tja tyvär är inte förvånad att det hände just i tensta:rolleyes:

Permalänk
Avstängd

Sånt här är aldrig roligt. Självrisken lär väl inte vara så rolig heller...

Citat:

Ursprungligen inskrivet av tcntad
tja tyvär är inte förvånad att det hände just i tensta:rolleyes:

Är Tensta tattigt eller vadå?

Visa signatur

Gigabyte GA-MA790FX-DQ6 | AMD Phenom 9950 @ 2,6 Ghz | Sapphire Radeon HD 4850 512MB GDDR3 | Samsung 400 GB | Corsair Dominator TWIN2X8500C5DF 4096MB | Tagan 400W

Permalänk

Njae tensta är väl inte känt för att paradiset direkt men jag tror det har blivit mer upphåsat än vad det är.. Det handlar nog mer om fel plats och fel tid samt att man har något som sticker i ögonen på folk. Ställ den där bilarna står efter varandra istället för bredvid då ser ju folk mkt bättre och på så sätt står bilen mer skyddat. Våran 850R blev av med R-fälgarna 3 gånger. Det komiska var att den stod på en inhängnad verkstad en gång just pga att de hade blivit stulna och givetvis snodde de de nya fälgarna innan vi ens hade hämtat ut den.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av sucker121
Njae tensta är väl inte känt för att paradiset direkt men jag tror det har blivit mer upphåsat än vad det är.. Det handlar nog mer om fel plats och fel tid samt att man har något som sticker i ögonen på folk. Ställ den där bilarna står efter varandra istället för bredvid då ser ju folk mkt bättre och på så sätt står bilen mer skyddat. Våran 850R blev av med R-fälgarna 3 gånger. Det komiska var att den stod på en inhängnad verkstad en gång just pga att de hade blivit stulna och givetvis snodde de de nya fälgarna innan vi ens hade hämtat ut den.

Tensta är väl alltid fel plats och fel tid så fort solen gått ner? Iaf om man ska parkera en bil där...

Permalänk

Jo ok det är väl sant, fast det säger man inte i forum för då blir folk arga;)

Permalänk
Medlem

Larm med nivåsensor så slipper man sån där skit

Permalänk
Medlem

kollegan blev av med sina kromade 18" utan att de backade upp den så kjolpaket och allt var trasigt.

YOU DONT TOUCH A MAN´S WHEELS SON!!!

Som när en galning kastade en cykel på min bil och jag försökte springa ikapp honom, men jag orkade inte. Då sprang två fallskärmsjägare förbi mig och tog fast honom Fick alla reparationer betalda + en ursäkt!

Iaf, lider med dig. Man skall montera rakblad så de skär sönder händerna när de försöker sno nåt. Känner en som gjorde det på sina extraljus, sen var det blod där när han kom dit en morgon. DET är humor!

Visa signatur

[MSI X470 GAMING PLUS] - [AMD RYZEN 3700X] - [G.SKILL F4-3200C14D-16GTZKW] - [Palit GTX 1080] - [Kingston 1TB NVME] - [Corsair HX 750W] - [Noctua NH-D15] - [Fractal Design XL R2] - [Acer XB270HU]

Permalänk
Medlem

Hur långt ifrån bilen var du?

Jag har ett två vägs larm funkar riktigt bra så att det piper i din nyckelknippa så länge du håller dig inom en 1-2km radie från bilen räcker med att någon råkar öppna sin dörr emot din bil så går larmet igång..

Om du är händig och kan sätta in det själv kan det kosta så lite som 1000kr, kan vara väl värt det.

Visa signatur

uzumaki.se

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av davyp3
Iaf, lider med dig. Man skall montera rakblad så de skär sönder händerna när de försöker sno nåt. Känner en som gjorde det på sina extraljus, sen var det blod där när han kom dit en morgon. DET är humor!

exakt hur monterar man rakbladen?

Visa signatur

Silvertejp, silvertejp!

Permalänk

Ja sånt suger. Men som sagt så måste det finnas larm för sådant. Om det nu har hänt 3 gånger så kanske det är värt en investering?

Anledningen till att dom är "snälla" nog att lämna bilen på backar är väl så att dom kan komma och sno dina nya fälgar så snart som möjligt igen?

Visa signatur

Intel i7 6700k @4.7Ghz | Be Quet! Dark Rock Pro 3 | Asus Z170 ROG Hero VIII | 32GB DDR4 Corsair Vengeance 3000Mhz | Asus 1080Ti Strix OC | Samsung 950 Pro M.2 250GB, Samsung EVO 850 120GB, Samsung EVO 840 250GB, & Seagate 7200rpm 4TB | Corsair HX 1050W | Fractal Design S | Asus Xonar U7 | Sennheiser PC360 | TrackIR 5 + ProClip | Eizo 27" EV2736W | HTC Vive | Windows 10 Pro

Permalänk

tycker nån borde uppfinna ett billarm som kan lösa på att trycket i stötdämparna sjunker om bilen är avstängd snart eller nått sånt ...

för jävla tråkigt känns så jävla trist när det händer bara självrisken brukar ju ligga på bortåt 2-3k:- å sen kanske man får tillbaka 50% an värdet

fick själv inbrott i bilen för ett par år sen på parkeringen vid jobbet när jag jobbade natt

tror ja fick ge 1500:- i självrisk å fick typ 2000:- i ersättning för en ganska ny cd spelare värd ca2300:- en mobiltelefon samt billaddare å lite annan bråte som också låg i bilen

Visa signatur

ASUS B550-f-Gaming, R9 5800X3D, HyperX 3200Mhz cl16 128Gb ram, rtx 3070ti.
[Lista] De bästa gratisprogrammen för Windows
[Diskussion] De bästa gratisprogrammen för Windows

Permalänk
Avstängd
Citat:

Ursprungligen inskrivet av sucker121
Jo ok det är väl sant, fast det säger man inte i forum för då blir folk arga;)

Sluta fjolla och säg som det är istället.

Visa signatur

Gigabyte GA-MA790FX-DQ6 | AMD Phenom 9950 @ 2,6 Ghz | Sapphire Radeon HD 4850 512MB GDDR3 | Samsung 400 GB | Corsair Dominator TWIN2X8500C5DF 4096MB | Tagan 400W

Permalänk
Medlem

fan så surt, lider fan me dig... hade själv inbrott i min lght för ett par veckor sedan. vet hur förbannad man blir, det är så jävla synd att "folk" inte kan skilja på "mitt o ditt"...

Visa signatur

[Antec three hundred][MSI 970A-G45][AMD Phenom II X6 1100T 3.3GHz Black Edition][XFX Radeon HD6970 2GB][WD VelociRaptor][CORSAIR 750w PSU][Corsair 16GB 1600Mhz VENGEANCE][Samsung T220]