Permalänk
Medlem

Vilken Mp3 spelare?

Hej!
Skulle uppkatta lite tips om mp3 spelare, vill gärna ha en snygg spelare, som funkar enkelt med både mac och pc, plugg and play, och vad jag tycker är viktigast är att den har bra ljud! Har inte bestämt mig om jag vill ha flash minne eller hårdisk, tror att jag kommer sattsa på en 16 gigs flash. I pod är uteslutet.

Permalänk
Medlem

iAUDIO 7?

Permalänk
Medlem

Jo har kollat på den, verkar bra. Men jag funderar på en sm jag kan stoppa sd kort i.
Har Iaudio bäst ljud? hur ligger Iriver?

Permalänk
Medlem

vet inte, ungefär lika, iAUDIO har mycket bra ljud kan jag ialla fall säga. Kolla annars in D2.an där kan du ha sd-kort.

Permalänk

Det finns bara MP3-spelare från iriver på 8 GB. Tyvärr. Clix2, rekommenderar jag att du spanar på, även om iAudio D2 verkar vara ett bättre val för dig i och med minneskortplatsen (som alltså iriver Clix2 inte har).

Keng kan hjälpa dig med allt du behöver veta om D2, han kan allt om iAudio.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av sean.wiklund
Det finns bara MP3-spelare från iriver på 8 GB. Tyvärr. Clix2, rekommenderar jag att du spanar på, även om iAudio D2 verkar vara ett bättre val för dig i och med minneskortplatsen (som alltså iriver Clix2 inte har).

Keng kan hjälpa dig med allt du behöver veta om D2, han kan allt om iAudio.

Inte allt, men än del, dock har jag lämnat iAUDIO ett tag för att testa Ipoooo, och det är verkligen pooooo. Ljudet skär i örona, så jag kommer att gå tillbaka till iAUDIO förr eller senare.

Annars kommer det intressanta iriver snart, dock (8gb) fast minneskortplats för microsd. E100 om jag inte har fel.

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Keng

Inte allt, men än del, dock har jag lämnat iAUDIO ett tag för att testa Ipoooo, och det är verkligen pooooo. Ljudet skär i örona, så jag kommer att gå tillbaka till iAUDIO förr eller senare.

Annars kommer det intressanta iriver snart, dock (8gb) fast minneskortplats för microsd. E100 om jag inte har fel.

Ahh, bra att prova sig fram i alla fall. Då blir det ännu lättare att rekommendera det man vet är bra.

Jo, fast det ser ut som att Canman kommer att ta in den modellen. Vet inte varför. Men det finns ju ett gäng andra coola modeller på gång...

Permalänk
Medlem

Återupplivar tråden lite Är åxå på jakt efter nån trevlig mp3lirare.

Står mellan Iriver E100 6gb, Ipod nano 8gb och iAudio7 8gb.

Första jag tänkte när jag kom på att jag behöver en mp3spelare var "ipod"
Sen när jag började kolla runt lite och läsa så har jag förstått att ipod nano 3g har rätt risigt ljud?
sen hittade jag iriver e10 som alla älskade, men den verkar ha utgått, så e100 blir det isåfall, och den verkar dom ha snålat lite på när det gäller ljudkvalitét vad jag har läst.
Sedan här i forumet och på prisjakt verkar folk gilla iAudio 7, ser ok ut och ska tydlgen ha finfint ljud. kommer troligen köra Koss the plug för att dom sitter så bra och funkar även om man vill ha helt tyst

musik som ska spelas? allt möjligt, mest In Flames

Visa signatur
Permalänk
Medlem

Tänkte ställa en liten fråga här..

nån som har testat att jämföra ljudkvaliten emellan Iriver clix 2 och Iaudi 7???

Jag har ju en Iriver och jag tycker ljudet är super bra! nån som vet om Iaudi 7 har bättre ljudkvalite?