Permalänk

XP Hänger sig vid inloggning

Hej, Jag skulle hjälpa min syrra med att fixa datorn så avinstallerade jag AVG, då kom rutan "vill du starta om" upp men jag tackade nej och gick rakt på installationen av Nod32. Nod ville sig inte installeras och frös vid installationen. Jag stängde då av datorn.

Sen nu ikväll när jag kom hem och skulle starta datorn så frös den vid inloggningen, jag kan skriva in lösenordet men sen så fryser det när texten "personliga inställningar läses in"

Vet fan inte hur jag ska göra.

Testade att gå in i BIOS med f2 men jag kan inte komma in med f10 eller vad de nu i.

Tacksam för hjälp

Visa signatur

Vill du ha svar eller min uppmärksamhet så rekommenderar jag att du citerar ;D

Permalänk
Hedersmedlem

F8 och felsäkert läge? Kör en systemåterställning bär du väl kommer in, om det funkar?

Visa signatur

Stalin var så gammal att de fick Len´in. ;)

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Jalle64
F8 och felsäkert läge? Kör en systemåterställning bär du väl kommer in, om det funkar?

Aha, det var f8

Testade med f10 hela tiden.

Tack, ska testas.

EDIT:::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::

Det funkar inte, jag trycker "starta i felsäkert läge" men det är som vanligt och fryser vid inloggning.... HEELF!

Visa signatur

Vill du ha svar eller min uppmärksamhet så rekommenderar jag att du citerar ;D

Permalänk
Hedersmedlem

Har du en installationsskiva till hennes OS, kan du ju alltid reparera installationen?!

Visa signatur

Stalin var så gammal att de fick Len´in. ;)

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Jalle64
Har du en installationsskiva till hennes OS, kan du ju alltid reparera installationen?!

Ok. tack. Det är fixat nu.

Sry för att jag var lite borta, kind of glömde av tråden

Visa signatur

Vill du ha svar eller min uppmärksamhet så rekommenderar jag att du citerar ;D

Permalänk
Avstängd

Annars finns ju Erd Commander, helt kanon när man "låst sej ute"..

Visa signatur

[b]MSI K9N Neo V2 - AMD X2 5200+@3GHz - Corsair XMS2-6400 2X1024 Xtreme - Sapphire HD3870 512MB (855/1200)[/b]

Das Blogg. -Lira lite Gubb-CSS?. Moget?