Vilka tv-serier ser du mest fram emot i höst?

Permalänk
Medlem

Tytania
Shikabane
Hime
Toaru Majutsu no Kinsho Mokuroku
Kannagi

och givetviss

LUCKY STAR

Permalänk
Hedersmedlem

Nip/Tuck

Permalänk
Medlem

House. Sen ska jag nog följa Heroes också, hoppas bara att den nya säsongen är bättre än clusterfucket som var andra säsongen.

Permalänk

"How I met your mother", "It's always sunny in Philadelphia", "Dexter", "Battlestar Galactica" och "Friday Night Lights".

Visa signatur

Lee Adama is a bitch!

Permalänk
Medlem

Psst... Två avsnitt av Californication och ett av Dexter har gjort som ett såll: läckt!

Visa signatur

WS: DFI LP UT X38T2R (Gigabyte X38-DQ6 = Trasigt)| Intel C2D E6750 | 4*1 GiB Twinmos PC2-6400 | ATI Radeon HD4870 1GB | WD Caviar XL "AAKS" SATA 500GB | Antec Neopower 480W | Antec SLK3700-BQE
Server: DFI LP NF4 Ultra | AMD 3000+ "winchester" | 2*512MiB PC3200 | ATI Radeon HD2400pro | 1000GB WD GP, 3*320GB Seagate 7200.10, 250GB WD2500 PATA, 200GB Maxtor DM10 SATA = 2410GB

Permalänk
Medlem

Shit vad PB har flippat ur...kollar på det i brist på annat.
Lost som sagt och Smallville.

Btw plx give back Las Vegas!

Permalänk
Medlem

PB har verkligen gått utför, den serien är dödsdömd nu.

Mest som jag ser fram emot just nu är The office, Heroes, Dexter och Two and a half men.
Lost ska jag vänta på att hela serien tar slut, orkar inte följa den längre.

Visa signatur

"Wise men say, 'Forgiveness is divine, but never pay full price for a late pizza'."

Permalänk
Medlem

Dexter, Fringe, How I Met Your Mother och Californication samt House.

Visa signatur

LOL! Check this out! :)

Permalänk
Medlem

Tycker Prison Break är bättre hitintills än hela förra säsongen...

Annars kollar jag på Stargate Atlantis och väntar på Battlestar Galactica...

Även The Sarah Connor Chronicles. Funderar på att börja med Flashpoint och Dexter...

Visa signatur

”Ingen må utsättas för godtyckliga ingripanden i fråga om privatliv, familj, hem eller korrespondens.
Artikel 12, FN:s deklaration för mänskliga rättigheter

Permalänk
Medlem

Californication, How i met your mother och Friday night lights.
Dessa tre ser jag fram emot mest, sen slökollar man lite på prison break och gossip girl också.

Visa signatur

"Happiness is only real when shared"