Metal Gear Solid film på G?

Permalänk
Medlem

Metal Gear Solid film på G?

googlade precis "Metal Gear Solid" för att hitta den officiella hemsidan.
då hittade jag detta:
http://www.imdb.com/title/tt0808372/

Visa signatur

Survival of Earthquake skåne 2008

Permalänk
Medlem

Hehe, synd att den inte redan fanns nu. Så man kan veta storyn nu innan man börjar lira exemplaret jag har framför ögonen

Visa signatur

PSN: Swedishbullets

Permalänk
Medlem

Synd bara att han som gör den har gjort ganska många halvkassa filmer, ser inte ljust ut detta.

Visa signatur

CPU: Intel Core i5 750 2,67GHz
RAM: Corsair 8GB (2x4GB) CL9 1600MHz
GPU: Asus GeForce GTX 970 Strix
SSD: Samsung SSD 830 128GB

Permalänk
Medlem

Björn Borg som Solid Snake yesbox!

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av kr0owe
Synd bara att han som gör den har gjort ganska många halvkassa filmer, ser inte ljust ut detta.

Hans senaste, Street Kings hade väldigt många ganska ultravåldsamma gunfight scener, och låt oss inte glömma Equilibrum. Jag tror han vet om vilka filmer som han misslyckades med och förhoppningsvis lärt sig från dom. Jag är optimistisk!

Visa signatur

We are the music makers, and we are the dreamers of dreams.
Youtube | Spotify Playlists | Soft | Rapp | Rytm | Kött | Kalas |

Permalänk
Medlem

Om ni läser på IMDB så ser ni snart att Kurt Wimmer inte alls kommer att regissera.

Visa signatur

”Det krävs talang för att lira hårdrock medan det räcker med en taskig barndom för att spela hiphop”

Permalänk
Medlem

Cloudstone: Street Kings va väll sådär, Ultra Violet va hel kass och Equilibrum va faktiskt bra men det finns helt klart dom som jag tror hade kunnat göra ett bättre jobb (kommer dock inte på någon nu).

2000+: Jaså vem blir det då? Hittar tyvärr inte vart det står något annat. :/

Visa signatur

CPU: Intel Core i5 750 2,67GHz
RAM: Corsair 8GB (2x4GB) CL9 1600MHz
GPU: Asus GeForce GTX 970 Strix
SSD: Samsung SSD 830 128GB

Permalänk
Medlem

Vet inte vem det blir men i FAQ'n står det ju att Kurt Wimmer INTE kommer att regissera.

Om det är bra eller dåligt återstår att se, precis som du sa så är ju Equilibrum riktigt bra.

http://www.imdb.com/title/tt0808372/faq#.2.1.6

Visa signatur

”Det krävs talang för att lira hårdrock medan det räcker med en taskig barndom för att spela hiphop”

Permalänk
Medlem

Collider: Is that like something that you’re…is that in a real fast-track kind of thing or that’s just one of the many project that you’re developing?

Mike De Luca: No, Screen Gems hopes it can be a franchise for them so it is fast-track to the extent that we’d like to get a director on it sooner than later but it’s currently not out to anyone and we don’t have anybody on it.

Står ju att dom letar en...

...men som ni säger Equilibrium var ju rätt najs, jag minns Ultra Violet som jävligt snygg men halvkass film. Kan ha fel dock