Permalänk
Medlem

Sexiga serier? Ja tack!

Tja!
Är lite sugen på att börja kika nån ny serie och behöver således lite tips, den här gången är jag dock sugen på nåt annorlunda mot PB, BN, Lost, 24 osv... Vill helt enkelt se Mycket Naket, Snygga Tjejer, Fina Vinklar... ni förstår

Baywatch liknande kan nog fungera, Las Vegas är lite åt det hållet också men inte riktigt, så om det finns någon som passar in på detta skulle det va kul att kolla in! Har inga somhelst krav på att serien ska va bra då många här nog inte är det, så shoot om ni har något att bidra med!

Evigt tacksam!

Permalänk
Medlem

Oz. Mycket naket!

Visa signatur

[Intel Dual Core 6420 @ 2,13GHz || 2048 DDR2 || ATI Radeon x1950Pro || MX518 || Koss SB45]
[iAudio U3 1 gb + Sennheiser CX-300]
daVanii på PSN

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av daVani
Oz. Mycket naket!

Han ville inte ha bögserier...

Permalänk
Medlem

Entourage eller Californication.

Visa signatur

We are the music makers, and we are the dreamers of dreams.
Youtube | Spotify Playlists | Soft | Rapp | Rytm | Kött | Kalas |

Permalänk
Medlem

Secret Diary of a Call Girl torde ju funka.

Visa signatur

<cidec> anybody here that can translate a swedish sentence for me pls ?
<Zaq> shot
<cidec> må din pung bli överkörd av femhundra siamesiska elefantbögar samtidigt som du får en ananas uppkörd långt upp i rektum

Permalänk
Visa signatur

Intel i7 6700k @4.7Ghz | Be Quet! Dark Rock Pro 3 | Asus Z170 ROG Hero VIII | 32GB DDR4 Corsair Vengeance 3000Mhz | Asus 1080Ti Strix OC | Samsung 950 Pro M.2 250GB, Samsung EVO 850 120GB, Samsung EVO 840 250GB, & Seagate 7200rpm 4TB | Corsair HX 1050W | Fractal Design S | Asus Xonar U7 | Sennheiser PC360 | TrackIR 5 + ProClip | Eizo 27" EV2736W | HTC Vive | Windows 10 Pro

Permalänk
Medlem

Dexter

Visa signatur

[Dator]: Asus-N56VM-S4034V ¤ [SSD] Intel-520-Series-240GB ¤ [Youtube - Fys]: ¤ Rygg & Bröst ¤ Mage & Triceps
[Graveringar]: ¤ Angel ¤ Devil + Tribal ¤ Dragon ¤
[Recensioner]: ¤ 3R System R201 ¤ Acousticase ¤ Colorsit ATX8010-A43 ¤ Lian Li PC7 SE ¤ Ultra X-Connect 500W ¤

Permalänk
Medlem

True Blood

Visa signatur
Permalänk

Sopranos såklart. I varje scen som utspelar sig i The Bing får man ju se monstersexiga strippor. Även Entourage som nämnts.

Visa signatur

[Intel Core i5-3570K, Noctua NH-U12P SE2, ASUS P8Z77-V, Corsair Vengeance DDR3 1600MHz 4x4GB, Powercolor Radeon 4870 1 Gb, 2x BENQ V2400 ECO + 1 Samsung syncmaster 940BF, Steinberg CI2.]

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Cloudstone
Entourage eller Californication.

Entourage har jag inte sett, men Californication låter precis rätt för TS.
Personligen tycker jag den är asrolig 2 tredjedelar in i säsong 1. Rekommenderas varmt.

Mvh

Permalänk

Californication är bra. tittade dock bara en halv säsong.. hans dotter är hur cool som hälst!

Visa signatur

I am Extrazz.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av daVani
Oz. Mycket naket!

LOL

OT- Oz ftw - dock lite homoerotisk.

Visa signatur

[Q6600 @ 3 ghz] [HD4870 X2 2GB] [Asus P45 P5Q SE] [4096MB DDR2 Corsair XMS2-6400] [Corsair HX 620W] [Antec P182] [Thermalright Ultra-120 eXtreme] [Windows Vista 64bit] [LG L245WP-BN] [WD 150GB VelociRaptor 10,000 rpm]

Permalänk
Medlem

Tell me that you love me.

Mycket naket... och sexscener.

En seriös drama om sex och sån't En jäkla massa om relationer iaf.

Visa signatur

Lian Li 6070B / Asus P8P67 B3 / Intel Core i5 2500K @ 4.5GHz
Corsair Vengance 8GB 1600MHz / Asus GTX780 / Corsair TX650V2

Permalänk

Ni har ju glömt L Word

Permalänk
Medlem

Sedarja massa vettiga tips har Son of the beach ar ju given, minns att den gick pa TV for nagra ar sedan mest passande och riktigt kul faktiskt. Entourage ar val hyffsat ratt den med och ocksa Californication tackar for de ocksa Secret Diary! L Word har jag kollat innan lite lite, passar in meeen anda inte roligt tips anda.

Dexter och OZ hor inte riktigt hemma har och True Blood har jag inte kollat in annu...

Men det maste finnas mera dar ute, far garna ha ett par ar pa nacken och sexism ar bara positivt!

Permalänk
Permalänk
Medlem

Las Vegas.

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Mafnus
Las Vegas.

Bra att läsa första inlägget innan du skriver kanske?

True Blood innehåller ju minst 2 sexscener varje avsnitt.

Visa signatur

AMD 5600+ X2, HD3850 256 MB, 4 GB DDR2 800 MHz, 1Tb HDD

Permalänk
Medlem

Californication är bra.... men Entourage är mycket bättre skulle kunna säga att Entourage är det bästa som går på tv nu, inne på sin 5:e säsong dessutom så mycket att se.

Johnny Drama: VICTORY!!

Permalänk
Medlem

Ridskolan 1 och 2, räknas det som serie?

Visa signatur

Järn 9:an

Permalänk
Medlem

"Jenna's American Sex Star" - Reality TV om att rösta fram en ny skådis. ("Winners win an exclusive contract with Jameson's movie studio ClubJenna.)
Naket så det räcker antar jag.. men dock bara 5 avsnitt...

Visa signatur

••••    ¨˜”°ºXTROº°”˜¨ •••• •••• Letar du efter något? •••• ••••  The Little Ninja  ••••
•••• C64 0.98MHz/64K •••• ••••   Prova det ultimata!   •••• •••• Komplett Cracktro ••••
••••  -Tack för såsen..  •••• ••••     GO `GOOGLE´ NOW   •••• ••••    250bytes Intro   ••••

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av sippe555
Bra att läsa första inlägget innan du skriver kanske?

True Blood innehåller ju minst 2 sexscener varje avsnitt.

Hade nog inte läsglasögonen på plats

Permalänk
Medlem

Californication... mycket snusk å skön humor! sen att Duchovny själv varit inne på behandlingshem pga sexmissbruk gör det hela mkt roligare också.

Permalänk
Medlem

Som tidigare påpekat Californication! Mycket fint att se och väldigt bra serie!

Visa signatur
Permalänk
Medlem

Vill du ha något mer realistiskt så finns ju serien Tell me you love me. Fast det kanske inte var den typen av sexighet som efterfrågades.

Visa signatur

Lillhjärta - 60 warrior @ ravencrest [Twilight]

Permalänk
Medlem

Nip/Tuck?

Visa signatur

rragon

Permalänk
Medlem

Kolla första avsnittet på första säsongen av Californication och du är fast! Det avsnittet kan vara det mest underhållande jag har sett i hela mitt liv.

Visa signatur

Instead, why don't you go get me a big cup of coffee with so much fake sugar that the coffee itself gets cancer?

Louqe Ghost S1 MkII Limestone | Intel Core i5 11400F | Noctua NH-L12 Ghost S1 | Asrock B560M-ITX/AC | Crucial Ballistix 16gb 3466Mhz Cl16 | HP 3060 Ti Arctic Mod | WD Blue Nvme 1Tb | Corsair SF600 Platinum

Permalänk
Inaktiv
Permalänk
Trollfabrik 🫶🏻
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Mitnick
Ridskolan 1 och 2, räknas det som serie?

Älska svensk porr med story

Visa signatur

Kontaktas enklast via PM. Önskas svar i forumet citera mina inlägg eller pinga @Jacob. Finns även på Twitter.

"Science and technology have progressed to the point where what we build is only constrained by the limits of our own imaginations." – Justin R. Rattner

Permalänk
Medlem

Tycker ändå att Nip/Tuck tar priset, iaf säsong 1 & 3. Så mycket sex och sånt så att man tröttnar.

Visa signatur

rragon