Audiofurf - Ride Your Music

Permalänk

Audiofurf - Ride Your Music

Gokväll först och främst tänkte jag få lite tips på grymma låtar som ni brukar köra Audiosurf till, för de andra så tänkte jag utmana er på era favorit låtar!

Så här hade jag tänkt denna tråd skulle funka, om ni har en låt ni vill tipsa om att den är rolig att spela till skriver ni Låt tips: [låtens namn] och om ni tror ni har ett rekord ni tror ingen på forumet kommer slå skriver ni Utmaning: [ert Audiosurf nick] [låtens namn] på så sätt kommer man enkelt kunna se ert rekord och om man lyckas slå det eller inte med hjälp utav topp listorna som kommer upp efter man klarat varje låt.

Jag nickar samma som på forumet - Ingemansson

För er som inte vet vad Audiosurf är så finner ni information här: http://www.audio-surf.com/

Let the music guide you!

Visa signatur

Okay, what am I doing?
I'm chasing this guy.
Nope. He's chasing me.

Permalänk
Medlem

Jag försökte köpa detta lir idag via Steam. Jag skulle använda mitt visa kort, men det laggade typ precis när jag skulle fylla i adress, postnr o.s.v.

Jag fyllde i allt och när jag tröck på "Finish" så kom ett error meddelande upp:

"All address fields need to be filled out"

...även fast jag fyllt i allt som jag skulle förutom address 2 (optional) och state/province eftersom vi inte har något sådant i Sverige.

Någon som vet vad som kan vara fel?

Tack i förväg

Permalänk
Medlem

Skriv landskap i State/Province.

Permalänk
Medlem

Det fungerade. Tack så mycket!