Permalänk
Medlem

GPS till min K770i??

Hej!

Jag skulle vilja ha GPS i min SE K770i. Är detta möjligt?

Jag tänkte att man kunde köpa en gps mottagare och koppla in och sedan köpa kartor och sätta in, är detta möjligt?

Hittade denna:
http://www.dustinhome.se/pd_5010124813.aspx

Funkar denna på min telefon?

Visa signatur

Asus P5K, e4300 @ 2.8GHZ med Scythe MINE, 2gb Corsair XMS2-5400, Nvidia 250 GTS 512mb, Aerocool ExtremEngine 3T, Hiper 530W

Permalänk
Medlem

Nej, den fungerar bara med telefoner som har GPS inbyggt.
Det som säljs är bara kartor över Norden som används av GPSen.

Tror för övrigt det inte är möjligt att skaffa gps för din k770.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av subz3ro
Hej!

Jag skulle vilja ha GPS i min SE K770i. Är detta möjligt?

Jag tänkte att man kunde köpa en gps mottagare och koppla in och sedan köpa kartor och sätta in, är detta möjligt?

Hittade denna:
http://www.dustinhome.se/pd_5010124813.aspx

Funkar denna på min telefon?

Den kommer inte fungera. Det programmet som fungerar bäst till "Dum" telefoner är Wayfinder samt GPS puck utav valfritt slag. Skärmen är ju dock i det minsta laget, så gör den bedömningen själv om det är värt att betala pengarna för det eller köp en enkel GPS för en tusenlapp som fungerar fristående.

Visa signatur

<cidec> anybody here that can translate a swedish sentence for me pls ?
<Zaq> shot
<cidec> må din pung bli överkörd av femhundra siamesiska elefantbögar samtidigt som du får en ananas uppkörd långt upp i rektum

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Bi99uy
Den kommer inte fungera. Det programmet som fungerar bäst till "Dum" telefoner är Wayfinder samt GPS puck utav valfritt slag. Skärmen är ju dock i det minsta laget, så gör den bedömningen själv om det är värt att betala pengarna för det eller köp en enkel GPS för en tusenlapp som fungerar fristående.

Okej. Har läst runt lite till och detta verkar ju stämma. Men finns det något sätt som man kan göra så man slipper betala för nerladdning av kartor? tex. att man laddar ner kartorna och har de på sitt minneskort???

Visa signatur

Asus P5K, e4300 @ 2.8GHZ med Scythe MINE, 2gb Corsair XMS2-5400, Nvidia 250 GTS 512mb, Aerocool ExtremEngine 3T, Hiper 530W

Permalänk
Medlem

Köp en bil-gps som går på batteri. De har kartor i sig. Det är nog det billigaste och bästa alternativet.