Permalänk

*bort*

Visa signatur

I am Extrazz.

Permalänk
Medlem

ser riktigt nice ut

fan nu fick jag feting lust att fixa vårat garage... -.- slänga ut allt skit därifrån m.m.

Visa signatur
Permalänk

ser riktigt nice ut det där, jag å några till hyr ett kallföråd på typ 230 kvadrat så vi byggde ett litet garage där på typ 50 kvadrat kanske hur skoj som helst men det är som du säger, isolering...... usch det är INTE skoj å i slutet av januari så flyttar jag till hus å ett eget garage så man får väll se vad som händer där då keep up the good work

Visa signatur

Mera COOP åt folket

Permalänk
Medlem

Har inte skrivit något ännu men har kollat efter uppdateringar flera gånger per dag så det är väl dags att skriva nu

Mycket intressant projekt att följa, särskilt eftersom det faktiskt kommer uppdateringar till skillnad från många andra trådar! Lycka till med fortsättningen, jag kommer att följa den här tråden noggrant

Permalänk

*bort*

Visa signatur

I am Extrazz.

Permalänk
Medlem

Måste säga att det är riktigt trevlig läsning! Blir själv sugen på att göra om garaget, men det är alldeles för litet för det. Kanske dock är bra, skulle bara förstöra det:D

Permalänk

Det där ser redigt nice ut. Skulle gärna bygga om vårat garage lite så man får plats med en tvåpelarlyft och ett mindre lager med bra-att-ha saker.

Permalänk
Medlem

Se till att få upp några rejäla lysrörsarmaturer också 2x36w eller varför inte 2x58 .. Ljus är viktigt i garaget

Visa signatur

Citera för svar
Det är aldrig för sent att ge upp!

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av -=FULLMOON=-
[B]Vågar du verkligen ge dig in på något sådant här?

[/B]
kanske men kommer aldrig hända för är en sån som får 100 projekt i skallen i veckan typ som man vill göra, sen ska garaget byggas till dubbelgarage nångong också så...

Visa signatur
Permalänk

*bort*

Visa signatur

I am Extrazz.

Permalänk
Keeper of the Bamse

Det blir ju toktrevligt det där! Det är nog många villaägare som blir avundsjuka på dig

Keep going Mr Lund!

Visa signatur

i7 10770K, NH-D15. 16GB corsair. RTX 3080. 3TB nvme. Samsung G9. Fractal Torrent Compact. Corsair RM850.
Logitech G pro wireless mouse. Logitech TKL915 wireless. Logitech Pro X Wireless.
Macbook pro M1 (16GB, 512GB). HP Reverb G2.
www.bamseclockers.com

Permalänk
Hedersmedlem

Skulle säga att folk som mig själv som bor i lägenhet blir lite avis

Visa signatur

Gammal är gubbe

Permalänk

*bort*

Visa signatur

I am Extrazz.

Permalänk
Medlem

Varför har ni äckligt färgglada dosor i Sverige? Här i Finland kör vi på vita dosor, men inte har det ju heller någon skillnad då det fälls in, men varför

Visa signatur

Apple Macbook Pro

Permalänk
Arvid Nordqvist-mannen
Citat:

Ursprungligen inskrivet av laaf
Varför har ni äckligt färgglada dosor i Sverige? Här i Finland kör vi på vita dosor, men inte har det ju heller någon skillnad då det fälls in, men varför

kul grej bara,

kom igen vafan vi är svenskar:P

Permalänk

Smartare än finnarna?

Nu ser man ju om det är enkel eller dubbelgipsdosor

Permalänk

[*bort*

Visa signatur

I am Extrazz.

Permalänk
Arvid Nordqvist-mannen

rock n roll..
ser riktigt fint ut^^..

undrar hur ni fick dit brädorna om ni int delade på dem ?

Permalänk
Avstängd

Snyggt. Man får ju lite inspiration till att bygga saker tack vare sådana här trådar.

Visa signatur

All datorprestanda kan jämföras i kronor och ören (kr/poäng). Exempel: Prestanda/krona på grafikkort | www.intrnet.se

Permalänk

*bort*

Visa signatur

I am Extrazz.

Permalänk
Medlem

Rent spontant, varför satte du inte plywood på väggen istället för råsponten?

Visa signatur

In the real world, size matters. And the big guy always win.

Jag har en svart dator med skärm och tangentbord.

Permalänk

*bort*

Visa signatur

I am Extrazz.

Permalänk

Finns ju väggskivor som är hårda och klarar hålla hyllor utan problem. Kanske vart värt att kolla upp lite, hade ju gått en aning fortare.

Permalänk
Medlem

Stora framsteg du gjort, ser ut att bli väldigt fint!

I Finland behövs de ingen färgkod, för efter ett par flaskor koskenkorva ser vi ändå ingen skillnad!

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av sprucetwig
Finns ju väggskivor som är hårda och klarar hålla hyllor utan problem. Kanske vart värt att kolla upp lite, hade ju gått en aning fortare.

men dyrare.

Visa signatur

HD5770 1GB| Phenom 2 x2 555 3.2ghz BE@ x3 3.6Ghz| 2x2048ddr3 corsair xms3 1600mhz | Corsair HX520w | HP w2207| Antec 180b

Permalänk
Medlem

Alltid skoj med dessa trådar

Keep up the good work

Visa signatur

Ryzen 7800x3d, Noctua nh-d15, ASUS B650Plus, 32GB DDR5 6000MHz, KFA2 RTX 4080, AW2723DF, Corsair RM850x, Zalman Z9 Iceberg Vit, Logitech G502 Lightspeed, Galaxy S23, Xbox Series X, Beyerdynamic - DT 770 PRO 250 Ohm + Røde AI-1, Moza R5, Meta Quest 3, Samsung Q995c.

Permalänk

*bort*

Visa signatur

I am Extrazz.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av laaf
Varför har ni äckligt färgglada dosor i Sverige? Här i Finland kör vi på vita dosor, men inte har det ju heller någon skillnad då det fälls in, men varför

Finns även vita dosor i Sverige, men då med färgkodade ringar i dosorna.

Beror först och främst på tillverkaren.

Sedan är det olika färger beroende om det är apparat, kopplings eller takdosa osv..

Så man slipper stå med 300 dosor och stå och mäta osv. Lättare om man vet att gul är apparat, grön kopplings.. osv.

Visa signatur

In the real world, size matters. And the big guy always win.

Jag har en svart dator med skärm och tangentbord.

Permalänk

*bort*

Visa signatur

I am Extrazz.

Permalänk
Medlem

Fan vad snabbt du jobbar killen. Dit du kommit nu skulle tagit ett år för mig =/

Keep the good wo..