Permalänk
Medlem

min dator laggar på alla spel?

fattar ej, har jag ej nog med resurser i datorn, far cry laggar, legency laggar, fall out 3 laggar, spelar ingen roll vad jag spelar, är det en inställning, eller vad, ghar tagit de senaste drivrutinerna till kortet osv, men ej bra ändå?

vore tacksam för råd.
sen så inställningar vad de ska stå på vid olika spelen jag nämnde?
duke

Visa signatur

AMD+5000,M2N-SLI,Geforce 9600GT,2x1Gb DDR2 Minne,120HDD,XP PRO SP2,450W.

Permalänk
Medlem

Re: min dator laggar på alla spel?

Citat:

Ursprungligen inskrivet av duke39
fattar ej, har jag ej nog med resurser i datorn, far cry laggar, legency laggar, fall out 3 laggar, spelar ingen roll vad jag spelar, är det en inställning, eller vad, ghar tagit de senaste drivrutinerna till kortet osv, men ej bra ändå?

vore tacksam för råd.
sen så inställningar vad de ska stå på vid olika spelen jag nämnde?
duke

Alltså ärligt förväntar du dig ett svar med tanke på hur "mycket" information du skrivit?

Om spel laggar så har det väl rimligtvis att göra med att servrarna du spelar emot ligger långt ifrån dig eller att din ISP har problem. Att Fallout 3 laggar är ju dock märkligt med tanke på att det bara är singleplayer.

Visa signatur

Gigabyte EP35-DS3, Intel Core2 Duo E6750@3,5 Ghz, 4 GB RAM, Asus 8800 GTS@Ultra speed, Eizo FlexScan S2431W, Creative Gigaworks 7.1

Permalänk
Medlem

Re: Re: min dator laggar på alla spel?

Citat:

Ursprungligen inskrivet av Agathorn
Alltså ärligt förväntar du dig ett svar med tanke på hur "mycket" information du skrivit?

Om spel laggar så har det väl rimligtvis att göra med att servrarna du spelar emot ligger långt ifrån dig eller att din ISP har problem. Att Fallout 3 laggar är ju dock märkligt med tanke på att det bara är singleplayer.

du som verkar vara så duktig, borde ju kunna säga exakt vad felet är, och ja, det gör den,sen om du tycker det är konstigt, så kan jag ej hjälpa detta, men så är det, därför skrev jag här.
sen är inte alla proffs som du?

Visa signatur

AMD+5000,M2N-SLI,Geforce 9600GT,2x1Gb DDR2 Minne,120HDD,XP PRO SP2,450W.

Permalänk
Medlem

haha lol, duke ägd... skriv info om datorn din såhjälper fler pågar dig definitivt !

Visa signatur

| Amd X2 6000+ | Gigabyte GA-MA770-DS3 | 512MB/GDDR3 3650 Ati | 2GB Corsair DDR2 | 500GB Seagate | 500W Ace | XP Prof. SP2 |